Marketing Week - CuWrap apparel: Η ελληνική «επανάσταση» στο Under Wear

Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

CuWrap apparel: Η ελληνική «επανάσταση» στο Under Wear

12 Σεπτεμβρίου 2018 | 09:43 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Launching,Ένδυση

Επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά, ότι στην Ελλάδα της κρίσης, η θέληση για επιτυχία και το όραμα, είναι ικανά να σε φτάσουν εκεί που θέλεις! Μοναδικό συστατικό, οι αποτελεσματικές και καλές συνεργασίες. Ο Φίλιππος Πρεδάρης της Medicore Hellas από την πλευρά του πελάτη και ο Βασίλης Τσίγκανος της Concept On Action από την πλευρά της εταιρείας επικοινωνίας, εξιστορούν την ιδιαίτερη εμπειρία τους, η οποία δημιούργησε μια πραγματικά επιτυχημένη ιστορία.

Οι εταιρείες μας συνεργάζονταν από το 2013, για άλλα προϊόντα της Medicore Hellas, έχοντας μια πολύ καλή σχέση σε όλα τα επίπεδα. Η ιδέα υπήρχε, αλλά δεν ήταν τόσο παλιά όσο «από την εποχή του Χαλκού»! Την τεχνογνωσία για την ύπαρξη και τις ιδιότητες του χαλκού την είχαμε, ήθελε όμως τη μεγάλη απόφαση και ένα ολοκληρωμένο πλάνο υλοποίησης και κυρίως τους αναγκαίους πόρους, σε ένα οικονομικό περιβάλλον που δεν βοηθούσε, κάθε άλλο μάλιστα. Όπερ και εγένετο πράξη. Για να φτάσουμε εδώ που είμαστε σήμερα. Σε ένα περιβάλλον απόλυτης κρίσης να δημιουργείται ένα πραγματικά συναρπαστικό project 100% ελληνικό!

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ 100% MADE IN GREECE
Η Medicore Hellas, μετά την απόφαση να προχωρήσουμε στην υλοποίηση του συγκεκριμένου project, επιτάχυνε τις διαδικασίες στη δημιουργία και στην κατοχύρωση των αποκλειστικών δικαιωμάτων χρήσης της ίνας Cu+Stat. Το Cu+Stat, πιστοποιημένο από τα μεγαλύτερα ερευνητικά κέντρα της Αμερικής, περιέχει μικροΐνες χαλκού και χρησιμοποιείται για τη φυσική αντιμικροβιακή και αντιβακτηριδιακή προστασία. Έτσι, με πρωτόγνωρη παραγωγική επεξεργασία, ο χαλκός μεταμορφώνεται σε «ήρεμη δύναμη» και σε συνδυασμό με πρώτης ποιότητας νήματα, μοντέρνα σχέδια και χρώματα, αποτελεί την ιδανική πρόταση τόσο για το γυναικείο όσο και το αντρικό εσώρουχο, από πλευράς προϊόντος.

Παράλληλα, η Concept On Action μπαίνει σε δράση και πρέπει τάχιστα να αιτιολογήσει το claim της «Experiential Business Power Tools» και να δημιουργηθεί όχι μόνο το αντίστοιχο Brand Equity, αλλά και ο συνολικός σχεδιασμός ανάπτυξης τόσο σε επίπεδο Β2Β όσο και B2C. Δεν κατασκευάσαμε πανοπλίες, αλλά μοντέρνα ένδυση. Μιλώντας για Χαλκό, σίγουρα οι περισσότεροι θα φέρνουν στο μυαλό τους ένα ασήκωτο εσώρουχο τύπου «πανοπλίας». Ασφαλώς όχι. Το νήμα Cu+Stat περιέχεται στο ύφασμα και συγκεκριμένα στα ευαίσθητα σημεία, εκεί δηλαδή που πραγματικά έχει ανάγκη ο χρήστης, προσφέροντάς του μια «χάλκινη» ασπίδα προστασίας 24 ώρες το 24ωρο. Είναι ανάλαφρο, απαλό, σαν να φοράς ένα οποιοδήποτε εσώρουχο.

ΠΩΣ Ο ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ RND
H ίνα του CuWrap είναι νήμα το οποίο περιέχει, με τη βοήθεια της Νανοτεχνολογίας, οξείδια του χαλκού, μέταλλο με γνωστές αντιμικροβιακές ιδιότητες για πάνω από 5 χιλιετίες. Η ίνα χαλκού Cu+Stat δεν πλέκεται στο σύνολο του υφάσματος, το οποίο αποτελείται από 95% βαμβάκι, αλλά στα ευαίσθητα σημεία, εκεί που πραγματικά έχει ανάγκη ο χρήστης, ώστε να του προσφέρει πλήρη και διαρκή υγεία και αντιβακτηριακή προστασία.

ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ CuWRAP
- Εξολοθρεύει με επιτυχία 99% ακόμα και τους πιο ανθεκτικούς μικροοργανισμούς, μύκητες, βακτήρια, ιούς.
- Επιτυγχάνει αποτελεσματική μείωση των οσμών.
- Βοηθά στην αναγέννηση των κυττάρων.
Η συγκεκριμένη ίνα χαλκού Cu+Stat είναι ανθεκτική και αποτελεσματική εφ’ όρου ζωής του προϊόντος, ακόμα και εκτιθέμενη σε χημικά προϊόντα και σε ζεστό νερό.

TO BRAND, ΤΟ BRAND EQUITY ΚΑΙ ΟΙ 300 ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ
Για τη δημιουργία του CuWrap χρειάστηκε η συνδρομή πραγματικά 300 ατόμων, ίσως και περισσοτέρων: το δημιουργικό τμήμα, το account planning, όπως και τα υπόλοιπα τμήματα της Concept On Action, αλλά και ένα πλήθος καταναλωτών που έλαβαν μέρος στις διάφορες ποιοτικές έρευνες (depth interviews), για τη λήψη αποφάσεων. Όλα λειτούργησαν με ένα συντονισμένο  πλαίσιο, πραγματικά αποτελεσματικό σε χρονικά περιθώρια, ως προς τη δημιουργία του Brand και την ανάπτυξη του Brand Equity.

Η Concept On Action σε συνεργασία με το σχεδιαστικό τμήμα της Medicore Hellas, σχεδίασε όλη την προσωπικότητα του CuWrap σε ένα διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης προϊόντος (εσώρουχου), που συνδυάζει την απόλυτη υγιεινή και προστασία, την άνεση και τέλεια εφαρμογή, αλλά και τη μόδα. Mε ειδικά πρωτοποριακά σχέδια (patterns), ωραία χρώματα, δημιουργήθηκαν μοντέρνες σειρές για όλους τους σωματότυπους, τόσο για άνδρες όσο και για γυναίκες. Το CuWrap απευθύνεται στη σύγχρονη προσωπικότητα του σήμερα, σε άτομα που ξέρουν και θέλουν να γεύονται έντονα τη ζωή και η καθημερινή τους δράση και ενεργητικότητα είναι τα στοιχεία που τους χαρακτηρίζουν. To Cu Wrap είναι το brand που θα εκπλήσσει συνεχώς σε κάθε του έκφραση, σε κάθε του δράση, τόσο το εμπόριο όσο και τον καταναλωτή.

ΟΝΟΜΑΣΙΑ & ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ
Το βασικό brand name είναι Wrap, γιατί το Cu είναι το προσδιοριστικό του Χαλκού στον περιοδικό πίνακα. Η συγκεκριμένη ονομασία ήταν από την αρχή η πρόταση της Concept On Action, που με τον καιρό, όχι μόνο υιοθετήθηκε από την Medicore Hellas, αλλά και αγαπήθηκε. Από την αρχή, είχαν αποκλειστεί τα ελληνικά και αρχαία ονόματα. Δεν θέλαμε ένα κοινότυπο brand name… Θέλαμε μια ονομασία με χαρακτήρα που να προσδιορίζει την υπόσταση και την χρησιμότητα της πρώτης ύλης, δηλαδή του χαλκού, αλλά να έχει διαφορετικές αποδόσεις στην αντίληψη του κάθε καταναλωτή και σαφώς τα απαιτούμενα modern elements.

Το Wrap είναι σαφώς ένας μοντέρνος προσδιορισμός που περιέχει όλα τα attributes του προϊόντος, όπως α)περιτύλιγμα / προστασία – περιτύλιγμα / ωραιοποίηση, β)λιανεμπορική προσέγγιση που ερμηνεύεται στο ότι το περιτυλίγω και το αγοράζω, γ)επίσης, τo περιέχω / περιτυλίγω σε αυτό, πολλές έννοιες, προτιμήσεις, life style και τύπους ανθρώπων. Το Packaging. Η κόκκινη γραμμή μεταξύ Impact και του cult.

Ποιο είναι ποιο; Συζητήσεις, διαφωνίες, απορρίψεις και καυγάδες. Διαφωνίες και καυγάδες με την υποκειμενικότητα του καθ’ ενός, αλλά και το απαραίτητο rational. Τελικά μας έσωσε η έρευνα. Αφήσαμε τις μοντέρνες μινιμαλιστικές και «αρμανικές» προσεγγίσεις που ακολουθούν οι περισσότερες συσκευασίες και concepts στο fashion και αποφασίσαμε αυτό που δημιούργησε η απαράμιλλη αρχαία ιστορία και ονομάζεται «Impact». Η απόφασή μας δικαιώθηκε, από ότι φαίνεται, από τα σχόλια του εμπορίου και των τελικών καταναλωτών.

ΤΟ LINE EXTENSION
Από το συνολικό Brand & Product development, δεν θα μπορούσε να λείψει η κατηγορία προϊόντων για τους κλασικούς καταναλωτές. Γι’ αυτό το segment της αγοράς, δημιουργήθηκε η κλασική σειρά εσωρούχων MyWrap. Τα προϊόντα MyWrap αποτελούνται από βαμβακερό ύφασμα και ελληνικό νήμα πενιέ που διαθέτει όλα τα θετικά χαρακτηριστικά του βαμβακιού. Το εξαιρετικά μαλακό και πολύ απαλό αποτέλεσμα, με μια τέλεια εφαρμογή, είναι ακριβώς αυτό που προσφέρεται σε αυτόν που αναζητεί μια ξεχωριστή και μοναδική ποιότητα στην καθημερινότητά του.

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΩΡΑΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Τα θέλω μας, είναι η δημιουργία ενός ελκυστικού κόσμου του οποίου ο καταναλωτής θα ήθελε να είναι μέρος. Βασικό σημείο της συνολικής στρατηγικής μας, ήταν και είναι η καινοτομία σε κάθε έκφραση. Ότι σχεδιάζει και υλοποιεί το brand Wrap, στοχεύουμε να είναι απόλυτα πρωτότυπο, μοναδικό, ευφάνταστο και πολύ δημιουργικό. Το site, τα υλικά υποστήριξης POP & POS, η παρουσία του brand και η επικοινωνία του στο σημείο πώλησης, οι προωθητικές ομάδες «Wrap Fashion Team», οι ενέργειες digital.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Υπάρχει πραγματικά επίλογος; Όχι… Αυτές οι ιστορίες έχουν ακόμα πολύ δρόμο και πολλά να πουν! Θα δώσουμε ραντεβού σε δύο χρόνια, να σας πούμε τη συνέχεια!

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η MEDICORE HELLAS
Η Medicore Hellas, συνέχεια της επιχείρησης «Χρυσάνθη Πρεδάρη», με τρία βραβεία εξαγωγών στο βιογραφικό της και με την 20ετη συνεργασία με το κορυφαίο τουρνουά «The Wimbledon Championship», είναι μια από τις ελάχιστες πλέον ελληνικές εταιρείες που δίνει δυναμικό παρών στην αγορά από το 1984, με ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο 1.550τμ, στην Κόρινθο. Τα προϊόντα CuWrap και ΜyWrap, τόσο στις κλασσικές σειρές όσο και του fashion, σε όλες τις κατηγορίες (εσώρουχα, leggings, in & out wear), διατίθενται σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, καθώς και στα Attica και Hondos Center. Υπάρχει ήδη εξαγωγική ζήτηση, αλλά σε σχέση πάντα με την παραγωγική δυνατότητα, θα ακολουθήσει την πλήρη κάλυψη της ελληνικής αγοράς. (www.wrap-apparel.com)

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η CONCEPT ON ACTION 
H Concept On Action έχει μια πολύπλευρη και πολυετή εμπειρία στους τομείς Marketing και Πωλήσεων, έτσι ώστε να μπορεί να δημιουργεί και να αναπτύσσει εξ’ ολοκλήρου brands και προϊόντα, βοηθώντας παράλληλα και αποτελεσματικά την επίτευξη των εμπορικών τους στόχων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στον τομέα της Προσωπικής Πώλησης, σε όλα τα δίκτυα διανομής (super market, Φαρμακείο, Επιλεκτική Διανομή καλλυντικών, Μικρή Λιανική). Σχεδιάζει και αναπτύσσει tailor made εργαλεία Προσωποποιημένης Επικοινωνίας, σε όλο τα φάσμα εμπορικής δράσης είτε B2B, είτε B2C. (www.conceptonaction.com)

Marketing Week (T. 1546)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778