Marketing Week - Περί κατάρτισης στελεχών...

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Περί κατάρτισης στελεχών...

4 Σεπτεμβρίου 2018 | 09:07 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Εκπαίδευση

Η οικονομική κρίση των τελευταίων χρόνων δοκίμασε τις αντοχές των ελληνικών επιχειρήσεων σε κάθε τομέα δράσης τους.

Ένας από αυτούς ήταν η εκπαίδευση των στελεχών, οι δαπάνες για την οποία μειώθηκαν σε πολύ μεγάλο ποσοστό, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις …απλά δεν υπήρχαν. Όταν μια επιχείρηση παλεύει για τη σωτηρία της, δεν μπορεί να σκέφτεται την εκπαίδευση των στελεχών της. Η προσέγγιση αυτή είναι εντελώς λάθος κι αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι όσες επιχειρήσεις διατήρησαν τα προγράμματα εκπαίδευσης απέκτησαν σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι των ανταγωνιστριών τους. Σήμερα πλέον, είναι εμφανές ότι οι επιχειρήσεις επενδύουν περισσότερο στην εξειδικευμένη κατάρτιση επιλεγμένων στελεχών.

Μάλιστα, διερευνούν το γνωστικό αντικείμενο των προγραμμάτων και συχνά ζητούν την προσαρμογή του περιεχομένου ενός εκπαιδευτικού κύκλου στις δικές τους ανάγκες, ζητώντας την υλοποίηση in house εκπαίδευσης. Από την άλλη πλευρά, οι ιδανικοί εισηγητές δεν είναι πλέον οι παραδοσιακοί εκπρόσωποι του εκπαιδευτικού χώρου, αλλά οι έμπειροι επαγγελματίες. Το Marketing Week ετοίμασε ένα αφιέρωμα για τις τελευταίες τάσεις στο χώρο της κατάρτισης στελεχών και ιδιαίτερα στους τομείς Marketing, Επικοινωνίας και Πωλήσεων.

Όπως αναδεικνύεται μέσα από τη σχετική έρευνα, το digital αποτελεί τον αδιαμφισβήτητο πρωταγωνιστή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων που επιλέγουν στελέχη και εταιρείες. Κάτι που προφανώς δεν εκπλήσσει κανέναν και ήταν μάλλον αναμενόμενο. Από την άλλη, για ένα επιτυχημένο πρόγραμμα κατάρτισης απαιτείται ισορροπία μεταξύ θεωρίας και πρακτικής εξάσκησης, ενώ οι τάσεις κινούνται γύρω από το microlearning, τον έλεγχο της διαδικασίας από πλευράς του εκπαιδευόμενου και την ενίσχυση των soft skills, όπως η διαχείριση χρόνου και η δημιουργική σκέψη.

Όπως μπορείτε δε να διαβάσετε, η συνεχής ανάπτυξη εφαρμογών και τεχνολογικών εργαλείων, παρέχει πληθώρα δυνατοτήτων επιμόρφωσης μέσω σύγχρονων δράσεων που αξιοποιούν τα οφέλη της προσομοίωσης, της αλληλεπιδραστικότητας και του πραγματικού χρόνου. Ενδεικτικά, εκτιμάται ότι έως το 2050, στις ΗΠΑ, θα έχει παύσει οριστικά η εκτύπωση παντός είδους εκπαιδευτικού εγχειριδίου. Περισσότερα, απόψεις και tips για την πορεία της κατάρτισης στελεχών στο σχετικό αφιέρωμα που ετοιμάσαμε.

Marketing Week (T. 1545)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778