Μέσα σε 3 ώρες διατέθηκαν 500 κουτιά
Το zampple έθεσε στη διάθεση του κοινού, στις 13 Ιουνίου, τα zamppleBOXes Ιουνίου, τα οποία εξαντλήθηκαν σε λιγότερο από 3 ώρες.

Προϊόντα ευρείας κατανάλωσης διαφορετικών εταιρειών (L’Oreal, Unilever, Sarantis, Lavipharm & Nestle) και κατηγοριών (προσωπικής υγιεινής και τρόφιμα) «ταξίδεψαν» σε 500 νοικοκυριά σε όλη την Ελλάδα, δίνοντας την ευκαιρία σε καταναλωτές να τα δοκιμάσουν κάτω από κανονικές συνθήκες και να τα αξιολογήσουν. Οι εταιρείες που συμμετέχουν, εκτός από την προβολή που λαμβάνουν τα προϊόντα τους, μέσα από WoΜ πρακτικές, θα έχουν την δυνατότητα να αξιοποιήσουν τόσο τις αξιολογήσεις των προϊόντων τους, όσο και τα ερευνητικά insights που θα προκύψουν μέσα από τη διαδικασία δοκιμής και αξιολόγησης. Το επόμενο κύμα zamppleBOXes προβλέπεται να «τρέξει» τον Νοέμβριο του 2018, ενώ οι διαθέσιμες συμμετοχές για τα προϊόντα είναι ήδη περιορισμένες.