Marketing Week - Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

18 Ιουλίου 2018 | 09:32 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Υγεία / Ομορφιά

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Σε ένα περιβάλλον εντεινόμενου ανταγωνισμού όπως αυτό του personal care, οι μάρκες καλούνται να εντοπίσουν έγκαιρα και με ακρίβεια τα ανοίγματα που επιφυλάσσουν περιθώρια ανάπτυξης και να σχεδιάσουν την πορεία τους με πυξίδα τις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής, του mindset του κοινού και των αγοραστικών συνηθειών που βρίσκονται υπό συνεχή διαμόρφωση. Σε αυτό το τοπίο, η εδραίωση ενός περιβαλλοντικά υπεύθυνου μοντέλου κατανάλωσης κατευθύνει τις εταιρείες στη δημιουργία όλο και περισσότερων προϊόντων με natural claims, προτάσσοντας την απουσία επικίνδυνων χημικών συστατικών.

Την ίδια στιγμή, η διεύρυνση του ανδρικού κοινού που ενδιαφέρεται και φροντίζει για την εμφάνιση και την ευεξία του τροφοδοτεί και τροφοδοτείται από τον εμπλουτισμό των προϊοντικών portfolios με προτάσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του. Ο «διάλογος» αυτός με την βάση τους μεταφράζεται και στο πεδίο της επικοινωνίας, με τα brand names να δανείζονται το πρόσωπο και τη φωνή διάσημων και προσφιλών προσωπικοτήτων, μέσα από πολύπλευρες influencer καμπάνιες.

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Τον δρόμο της ανάπτυξης ακολουθεί η κατηγορία της περιποίησης σώματος, όπως δείχνουν τα στοιχεία για τις διάφορες υποκατηγορίες που την απαρτίζουν. Τόσο το κομμάτι των αφρόλουτρων και αφροντούς, όσο και αυτό των αποσμητικών βλέπουν τα ποσοστά τους να ενισχύονται, με όρους όγκου αλλά και αξίας. Μικτά είναι τα στοιχεία για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Όπως σημειώνει η Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive της IRI, «τα τελευταία στοιχεία με κλείσιμο Μαΐου 2018 δείχνουν πως η κατηγορία των αφρόλουτρων και αφροντούς είναι θετική σε όγκο και αξία. Ειδικότερα, προκύπτει άνοδος της τάξης του 4,6% για την αξία και για τον όγκο πωλήσεων κατά 5,8%. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι πτωτικά και σε όγκο αλλά και σε αξία. Σε αξία κατά 13,4% και σε όγκο κατά 15,5%. Για το ίδιο διάστημα, η κατηγορία των hand & body είναι θετική σε όγκο και αξία. Ειδικότερα, προκύπτει άνοδος της τάξης του 2,5% για την αξία και για τον όγκο 3,9%. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι πτωτικά και σε όγκο αλλά και σε αξία. Σε αξία κατά 4,4% και σε όγκο κατά 15%. Η κατηγορία των αποσμητικών είναι ανοδική και σε αξία, κατά 10% και σε όγκο, κατά 11,8%. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σημειώνουν τεράστια άνοδο και σε όγκο αλλά και σε αξία. Σε αξία κατά 465,2% και σε όγκο κατά 445,2%».

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
Μια κατηγορία σε διαρκή κίνηση και εξέλιξη συνιστά αυτή του skin care. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Grand View Research (Απρίλιος 2018), η παγκόσμια αγορά προϊόντων περιποίησης προσώπου αναμένεται να αγγίξει τα 177,15 δισ. δολάρια μέχρι το 2024. Η αυξανόμενη επίγνωση των ωφελειών που μπορούν οι καταναλωτές να αποκομίσουν από τη χρήση τους, η ενσωμάτωση τεχνολογιών αιχμής, αλλά και ο σταδιακός αποκλεισμός αμφιλεγόμενων χημικών συστατικών εκτιμάται ότι θα συνηγορήσουν υπέρ της διεθνούς άνθισης της κατηγορίας, σύμφωνα με τους αναλυτές.

Προϊόντα με σημείο αναφοράς τη φύση αποτελούν και εδώ κινητήρα της ανοδικής πορείας και έχουν καταστεί βασικός βραχίονας του skin care. Η έντονη δραστηριότητα αποτυπώνεται και εντός ελληνικών συνόρων. Σύμφωνα με έρευνα της Euromonitor International (Μάιος 2018) για τη χώρα, το ανταγωνιστικό τοπίο χαρακτηρίζεται από συνεχή λανσαρίσματα προϊόντων και διαφημιστικών εκστρατειών, με τις νέες προτάσεις να φέρνουν καινοτόμες συνθέσεις εμπλουτισμένες με θρεπτικά για την επιδερμίδα συστατικά.

Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΟΤΗΤΑ
Με την τάση του wellbeing να μεταφράζεται σε ολόκληρο το φάσμα της προσωπικής περιποίησης σε φόρμουλες χωρίς επιβλαβείς χημικές ουσίες, οι μάρκες σμιλεύουν το προφίλ τους με βασικό εργαλείο τη φυσικότητα των συνθέσεων που προτείνουν. Όπως προκύπτει και από τα πορίσματα της Euromonitor International για την ελληνική αγορά αφροντούς και αφρόλουτρων, το 2017 οι καταναλωτικές προτιμήσεις περιστράφηκαν σε μεγάλο βαθμό γύρω από προϊόντα με φυσικό positioning, καθώς και επιλογές κατάλληλες για ευαίσθητα δέρματα, χωρίς αλκοόλη και χημικά. Παράλληλα, έδαφος κερδίζει και η ενσωμάτωση βιταμινών και άλλων ευεργετικών συστατικών με αντιοξειδωτικές ιδιότητες, βοηθώντας τον οργανισμό να ανταποκριθεί στα απαιτητικά lifestyles.

Σε αυτή τη λογική, το bioten δημιούργησε τη σειρά bioten Shower Oils, εμπνευσμένη από εξωτικά έλαια, γνωστά για τις ευεργετικές ιδιότητες που έχουν για την επιδερμίδα, προσφέροντας ενυδάτωση, θρέψη και λάμψη. Η σειρά περιλαμβάνει δύο αφρόλουτρα, τα Exotic Spa Shower Oil και Deep Relax Shower Oil, τα οποία διαθέτουν φόρμουλα κατά 85% φυσικής προέλευσης. Η σύνθεση του bioten Exotic Spa Shower Oil περλιαμβάνει τρία έλαια, τα coconut oil, marula oil και buriti oil γνωστά για τις ενυδατικές, αντιγηραντικές και αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες, καθώς και την περιεκτικότητά τους σε βιταμίνες.

Το bioten Deep Relax περιέχει και αυτό τρία έλαια, τα argan oil, macademia oil και abyssinnian oil, συνδυασμός που προσφέρει θρέψη και ενυδάτωση στην επιδερμίδα, ενισχύοντας την ανθεκτικότητά της απέναντι σε τυχόν ερεθισμούς. Στο ίδιο κάδρο εντάσσεται και η νέα σειρά Noxzema Sensi Pure 0%. Το Sensi Pure 0% deodorant υπόσχεται προστασία και φρεσκάδα για 48 ώρες με «pure» τρόπο, καθώς είναι aluminum, alcohol και parabens free και προτείνεται και για πολύ ευαίσθητες επιδερμίδες.

Η σύνθεσή του έχει σχεδιαστεί για να σέβεται τη φυσιολογική χλωρίδα της επιδερμίδας και να της επιτρέπει να αναπνέει, ενώ δεν αφήνει σημάδια στα ρούχα. Τη σειρά Sensi Pure 0% συμπληρώνει το αντίστοιχο αφρόλουτρο, με υποαλλεργικό άρωμα και φόρμουλα σχεδιασμένη για να ελαχιστοποιεί τις αλλεργικές αντιδράσεις, ενώ έχει δοκιμαστεί σε ευαίσθητα δέρματα. Δεν περιλαμβάνει parabens, φθαλικά, σαπούνι, σιλικόνες και προπυλενογλυκόλη, προκειμένου να μην διαταράσσει το προστατευτικό φιλμ του δέρματος, ενώ περιέχει βιταμίνες Β και εκχύλισμα βαμβακιού.

ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΓΕΝΟΥΣ ΑΡΣΕΝΙΚΟΥ
Ένα από τα πιο δυναμικά target groups αποτελεί πλέον και για τις μάρκες προσωπικής περιποίησης το ανδρικό. Με τους άρρενες καταναλωτές να διαμορφώνουν μια νέα αντίληψη για την εικόνα τους και κατά συνέπεια νέες αγοραστικές συνήθειες, ο τομέας της ανδρικής φροντίδας αναδεικνύεται σε έναν από τους πιο πολλά υποσχόμενους, εγκυμονώντας σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Με έρεισμα τις μετατοπίσεις αυτές, το Nivea Men λάνσαρε τη σειρά Nivea Men Protect & Care Body Shaving, με προϊόντα εξειδικευμένα για το ξύρισμα του σώματος των ανδρών.

Έρευνα που διεξήγε ανίχνευσε το συγκεκριμένο κενό, καθώς η πλειοψηφία των αντρών χρησιμοποιούν shaving gels προσώπου, σαμπουάν και αφρόλουτρα για το ξύρισμα και σε άλλες περιοχές του σώματός τους, αλλά το 73% νιώθει την επιδερμίδα ερεθισμένη. Η νέα συλλογή προϊόντων έχει σχεδιαστεί για να καταπολεμά τους ερεθισμούς και να προσφέρει ένα καθαρό και άνετο ξύρισμα στο σώμα. Απαντώντας στις απαιτήσεις της δραστήριας καθημερινότητας, η Nivea Men Dry Impact ανανέωσε τη σύνθεσή της, εισάγοντας νέα τεχνολογία μέτρησης αποτελεσματικότητας.

Μέσω ενός «ηλεκτρονικού» υφάσματος, του Smart Sweat Tracking Shirt, οι ειδικοί της Nivea κατέγραψαν τη θερμοκρασία του σώματος, την κίνηση και την εφίδρωση σε πραγματικές συνθήκες, κάτι που τους παρείχε σημαντικές πληροφορίες για το γιατί, το πότε και το πόσο ιδρώνουμε. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια εξελιγμένη σύνθεση, με στόχο να κρατά μακριά την εφίδρωση.

Σε ένα περιβάλλον εντεινόμενου ανταγωνισμού όπως αυτό του personal care, οι μάρκες καλούνται να εντοπίσουν έγκαιρα και με ακρίβεια τα ανοίγματα που επιφυλάσσουν περιθώρια ανάπτυξης και να σχεδιάσουν την πορεία τους με πυξίδα τις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής, του mindset του κοινού και των αγοραστικών συνηθειών που βρίσκονται υπό συνεχή διαμόρφωση. Σε αυτό το τοπίο, η εδραίωση ενός περιβαλλοντικά υπεύθυνου μοντέλου κατανάλωσης κατευθύνει τις εταιρείες στη δημιουργία όλο και περισσότερων προϊόντων με natural claims, προτάσσοντας την απουσία επικίνδυνων χημικών συστατικών.

Την ίδια στιγμή, η διεύρυνση του ανδρικού κοινού που ενδιαφέρεται και φροντίζει για την εμφάνιση και την ευεξία του τροφοδοτεί και τροφοδοτείται από τον εμπλουτισμό των προϊοντικών portfolios με προτάσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του. Ο «διάλογος» αυτός με την βάση τους μεταφράζεται και στο πεδίο της επικοινωνίας, με τα brand names να δανείζονται το πρόσωπο και τη φωνή διάσημων και προσφιλών προσωπικοτήτων, μέσα από πολύπλευρες influencer καμπάνιες.

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Τον δρόμο της ανάπτυξης ακολουθεί η κατηγορία της περιποίησης σώματος, όπως δείχνουν τα στοιχεία για τις διάφορες υποκατηγορίες που την απαρτίζουν. Τόσο το κομμάτι των αφρόλουτρων και αφροντούς, όσο και αυτό των αποσμητικών βλέπουν τα ποσοστά τους να ενισχύονται, με όρους όγκου αλλά και αξίας. Μικτά είναι τα στοιχεία για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Όπως σημειώνει η Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive της IRI, «τα τελευταία στοιχεία με κλείσιμο Μαΐου 2018 δείχνουν πως η κατηγορία των αφρόλουτρων και αφροντούς είναι θετική σε όγκο και αξία. Ειδικότερα, προκύπτει άνοδος της τάξης του 4,6% για την αξία και για τον όγκο πωλήσεων κατά 5,8%. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι πτωτικά και σε όγκο αλλά και σε αξία. Σε αξία κατά 13,4% και σε όγκο κατά 15,5%. Για το ίδιο διάστημα, η κατηγορία των hand & body είναι θετική σε όγκο και αξία. Ειδικότερα, προκύπτει άνοδος της τάξης του 2,5% για την αξία και για τον όγκο 3,9%. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι πτωτικά και σε όγκο αλλά και σε αξία. Σε αξία κατά 4,4% και σε όγκο κατά 15%. Η κατηγορία των αποσμητικών είναι ανοδική και σε αξία, κατά 10% και σε όγκο, κατά 11,8%. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σημειώνουν τεράστια άνοδο και σε όγκο αλλά και σε αξία. Σε αξία κατά 465,2% και σε όγκο κατά 445,2%».

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
Μια κατηγορία σε διαρκή κίνηση και εξέλιξη συνιστά αυτή του skin care. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Grand View Research (Απρίλιος 2018), η παγκόσμια αγορά προϊόντων περιποίησης προσώπου αναμένεται να αγγίξει τα 177,15 δισ. δολάρια μέχρι το 2024. Η αυξανόμενη επίγνωση των ωφελειών που μπορούν οι καταναλωτές να αποκομίσουν από τη χρήση τους, η ενσωμάτωση τεχνολογιών αιχμής, αλλά και ο σταδιακός αποκλεισμός αμφιλεγόμενων χημικών συστατικών εκτιμάται ότι θα συνηγορήσουν υπέρ της διεθνούς άνθισης της κατηγορίας, σύμφωνα με τους αναλυτές.

Προϊόντα με σημείο αναφοράς τη φύση αποτελούν και εδώ κινητήρα της ανοδικής πορείας και έχουν καταστεί βασικός βραχίονας του skin care. Η έντονη δραστηριότητα αποτυπώνεται και εντός ελληνικών συνόρων. Σύμφωνα με έρευνα της Euromonitor International (Μάιος 2018) για τη χώρα, το ανταγωνιστικό τοπίο χαρακτηρίζεται από συνεχή λανσαρίσματα προϊόντων και διαφημιστικών εκστρατειών, με τις νέες προτάσεις να φέρνουν καινοτόμες συνθέσεις εμπλουτισμένες με θρεπτικά για την επιδερμίδα συστατικά.

Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗ ΦΥΣΙΚΟΤΗΤΑ
Με την τάση του wellbeing να μεταφράζεται σε ολόκληρο το φάσμα της προσωπικής περιποίησης σε φόρμουλες χωρίς επιβλαβείς χημικές ουσίες, οι μάρκες σμιλεύουν το προφίλ τους με βασικό εργαλείο τη φυσικότητα των συνθέσεων που προτείνουν. Όπως προκύπτει και από τα πορίσματα της Euromonitor International για την ελληνική αγορά αφροντούς και αφρόλουτρων, το 2017 οι καταναλωτικές προτιμήσεις περιστράφηκαν σε μεγάλο βαθμό γύρω από προϊόντα με φυσικό positioning, καθώς και επιλογές κατάλληλες για ευαίσθητα δέρματα, χωρίς αλκοόλη και χημικά. Παράλληλα, έδαφος κερδίζει και η ενσωμάτωση βιταμινών και άλλων ευεργετικών συστατικών με αντιοξειδωτικές ιδιότητες, βοηθώντας τον οργανισμό να ανταποκριθεί στα απαιτητικά lifestyles.

Σε αυτή τη λογική, το bioten δημιούργησε τη σειρά bioten Shower Oils, εμπνευσμένη από εξωτικά έλαια, γνωστά για τις ευεργετικές ιδιότητες που έχουν για την επιδερμίδα, προσφέροντας ενυδάτωση, θρέψη και λάμψη. Η σειρά περιλαμβάνει δύο αφρόλουτρα, τα Exotic Spa Shower Oil και Deep Relax Shower Oil, τα οποία διαθέτουν φόρμουλα κατά 85% φυσικής προέλευσης. Η σύνθεση του bioten Exotic Spa Shower Oil περλιαμβάνει τρία έλαια, τα coconut oil, marula oil και buriti oil γνωστά για τις ενυδατικές, αντιγηραντικές και αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες, καθώς και την περιεκτικότητά τους σε βιταμίνες.

Το bioten Deep Relax περιέχει και αυτό τρία έλαια, τα argan oil, macademia oil και abyssinnian oil, συνδυασμός που προσφέρει θρέψη και ενυδάτωση στην επιδερμίδα, ενισχύοντας την ανθεκτικότητά της απέναντι σε τυχόν ερεθισμούς. Στο ίδιο κάδρο εντάσσεται και η νέα σειρά Noxzema Sensi Pure 0%. Το Sensi Pure 0% deodorant υπόσχεται προστασία και φρεσκάδα για 48 ώρες με «pure» τρόπο, καθώς είναι aluminum, alcohol και parabens free και προτείνεται και για πολύ ευαίσθητες επιδερμίδες.

Η σύνθεσή του έχει σχεδιαστεί για να σέβεται τη φυσιολογική χλωρίδα της επιδερμίδας και να της επιτρέπει να αναπνέει, ενώ δεν αφήνει σημάδια στα ρούχα. Τη σειρά Sensi Pure 0% συμπληρώνει το αντίστοιχο αφρόλουτρο, με υποαλλεργικό άρωμα και φόρμουλα σχεδιασμένη για να ελαχιστοποιεί τις αλλεργικές αντιδράσεις, ενώ έχει δοκιμαστεί σε ευαίσθητα δέρματα. Δεν περιλαμβάνει parabens, φθαλικά, σαπούνι, σιλικόνες και προπυλενογλυκόλη, προκειμένου να μην διαταράσσει το προστατευτικό φιλμ του δέρματος, ενώ περιέχει βιταμίνες Β και εκχύλισμα βαμβακιού.

ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΓΕΝΟΥΣ ΑΡΣΕΝΙΚΟΥ
Ένα από τα πιο δυναμικά target groups αποτελεί πλέον και για τις μάρκες προσωπικής περιποίησης το ανδρικό. Με τους άρρενες καταναλωτές να διαμορφώνουν μια νέα αντίληψη για την εικόνα τους και κατά συνέπεια νέες αγοραστικές συνήθειες, ο τομέας της ανδρικής φροντίδας αναδεικνύεται σε έναν από τους πιο πολλά υποσχόμενους, εγκυμονώντας σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Με έρεισμα τις μετατοπίσεις αυτές, το Nivea Men λάνσαρε τη σειρά Nivea Men Protect & Care Body Shaving, με προϊόντα εξειδικευμένα για το ξύρισμα του σώματος των ανδρών.

Έρευνα που διεξήγε ανίχνευσε το συγκεκριμένο κενό, καθώς η πλειοψηφία των αντρών χρησιμοποιούν shaving gels προσώπου, σαμπουάν και αφρόλουτρα για το ξύρισμα και σε άλλες περιοχές του σώματός τους, αλλά το 73% νιώθει την επιδερμίδα ερεθισμένη. Η νέα συλλογή προϊόντων έχει σχεδιαστεί για να καταπολεμά τους ερεθισμούς και να προσφέρει ένα καθαρό και άνετο ξύρισμα στο σώμα. Απαντώντας στις απαιτήσεις της δραστήριας καθημερινότητας, η Nivea Men Dry Impact ανανέωσε τη σύνθεσή της, εισάγοντας νέα τεχνολογία μέτρησης αποτελεσματικότητας.

Μέσω ενός «ηλεκτρονικού» υφάσματος, του Smart Sweat Tracking Shirt, οι ειδικοί της Nivea κατέγραψαν τη θερμοκρασία του σώματος, την κίνηση και την εφίδρωση σε πραγματικές συνθήκες, κάτι που τους παρείχε σημαντικές πληροφορίες για το γιατί, το πότε και το πόσο ιδρώνουμε. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια εξελιγμένη σύνθεση, με στόχο να κρατά μακριά την εφίδρωση.


MULTIACTION ΕΠΙΛΟΓΕΣ
Και στον τομέα της ανδρικής φροντίδας, η προσφορά προϊόντων με πολλαπλές ιδιότητες και δράσεις εμφανίζει σταθερή δυναμική, με τα brands να έχουν το βλέμμα στραμμένο στην προσφορά λύσεων προσαρμοσμένων στους ρυθμούς του σήμερα. Με αυτό το σκεπτικό, το Noxzema παρουσίασε τη νέα κρέμα πολλαπλών δράσεων Noxzema Action Plus, με στόχο να καλύψει τις επτά πιο σημαντικές, καθημερινές ανάγκες της ανδρικής επιδερμίδας, τόσο της φρεσκοξυρισμένης όσο και αυτής με γένια τριών ημερών. Μεταξύ άλλων, υπόσχεται ότι μειώνει τους ερεθισμούς από το ξύρισμα, ενυδατώνει εντατικά χάρη στους περιποιητικούς παράγοντες που περιέχει, αναζωογονεί την επιδερμίδα, καθώς περιέχει βιταμίνη Ε και προβιταμίνη Β5, συσφίγγει τους πόρους με το σύστημα Skin Tense, βελτιώνει την ελαστικότητα της επιδερμίδας, απορροφάται άμεσα και προσφέρει ματ όψη.


INSPIRATIONAL ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Υπερβαίνοντας τα στενά όρια της διαφημιστικής προβολής, τα brands του χώρου σχεδιάζουν και υλοποιούν καμπάνιες αποβλέποντας στο να δημιουργήσουν γέφυρες με άλλα πεδία, καθώς και να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης και να εμπλέξουν ενεργά τη βάση τους. Ενδεικτικό είναι το case του Lux, το οποίο επέστρεψε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με το «Art of Senses» - Fashion Edition. Τη νέα καμπάνια του Lux ενσαρκώνει ξανά η Ευαγγελία Συριοπούλου, έχοντας στο πλευρό της επτά απόφοιτους designers της σχολής μόδας PANSiΚ, οι οποίοι καλούνται να εμπνευστούν από τα αφρόλουτρα του Lux και να δημιουργήσουν επτά φορέματα υψηλής ραπτικής.

Η ενέργεια εξελίσσεται σε 4 φάσεις με διαδοχικά videos να αποκαλύπτουν την ανάθεση «Τhe Τask», την έμπνευση «The Ritual», τη δημιουργία «The Making of» και το λανσάρισμα νέου προϊόντος στην τελική φάση «Τhe Creations». Το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει όλη τη διαδρομή μέσα από τα social media του Lux και να συμμετάσχει μέσα από το www.artofsenses.gr, ψηφίζοντας την καλύτερη δημιουργία της Lux collection. Υπεύθυνη για τη συνολική στρατηγική και τα social κανάλια του Lux είναι η Initiative. Και η φετινή καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την imba, δημιουργική μονάδα του ομίλου IPG Mediabrands.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ CELEBRITIES
Ευθυγραμμιζόμενες με τη φιλοσοφία προσωπικοτήτων με υψηλή αναγνωρισιμότητα και δημοφιλία, οι μάρκες προσωπικής περιποίησης επιχειρούν να αφηγηθούν ένα story με άμεσο και δημιουργικό τρόπο, αποβλέποντας στην πιο αποτελεσματική σύνδεση με το κοινό και την ισχυροποίηση του πυλώνα της αξιοπιστίας. Αξιοσημείωτη είναι η συνεργασία της Nivea με τη Monica Bellucci για το επαναλανσάρισμα της σειράς αντιγήρανσης Nivea Hyaluron Cellular Filler. H συνεργασία-σταθμός για τα δεδομένα της μάρκας περιποίησης προσώπου έχει ως στόχο να αποδείξει πως η νεότητα μπορεί να γίνει τρόπος ζωής και πως δεν σχετίζεται με την ηλικία, η οποία παραμένει απλά ένας αριθμός.

Η διάσημη ηθοποιός είναι η πρωταγωνίστρια της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της σειράς Nivea Hyaluron Cellular Filler, με φωτογράφο και σκηνοθέτη τον Bruno Aveillan. Από την πλευρά της, η L’Oreal Paris επέλεξε τη Δούκισσα Νομικού ως εκπρόσωπο του brand, στην κατηγορία των προϊόντων καθαρισμού προσώπου. Την έναρξη της συνεργασίας σηματοδοτούν τα νέα Smooth Sugar Scrubs της L’Oreal Paris για εντατική απολέπιση και απαλή επιδερμίδα. Η Δούκισσα Νομικού μοιράζεται τις αγαπημένες της συνήθειες για την καθημερινή φροντίδα της επιδερμίδας, αλλά και tips για τα τρία νέα scrubs προσώπου: clearing scrub, glow scrub και nourish scrub.

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
Νέα brand names κάνουν την εμφάνισή τους στην Ελλάδα, διεκδικώντας μερίδιο της πίττας σε μια ήδη πολυπληθή σκηνή. Με όχημα ένα positioning που κεφαλαιοποιεί τις τρέχουσες τάσεις, οι νέες αφίξεις διεισδύουν στην εγχώρια αγορά φιλοδοξώντας να προτείνουν κάτι νέο. Πρόσφατα, η Henkel έφερε το νέο σουηδικό brand αφρόλουτρων και περιποίησης σώματος Barnangen. Η νέα σειρά αφρόλουτρων Barnangen, χρησιμοποιεί την τεχνολογία Cold Cream, ένα ειδικό σύμπλεγμα ενυδάτωσης από την Σκανδιναβία, φτιαγμένο από έλαια και ενυδατική κρέμα.

Το brand Barnangen περιλαμβάνει τις σειρές Caring, με γάλα βρώμης και 5% Cold Cream, Nutritive, με Cloudberry και 7% Cold Cream, Sensitive, εμπλουτισμένη με σύνθεση από άνθη κουφοξυλιάς και 5% Cold Cream, Midsommer Glow, με απαλά έλαια λουλουδιών και ενυδατικό ορό προστασίας, Sauna Relax, με εκχυλίσματα σημύδας και ενυδατικό ορό προστασίας, Midsommer Glacier Blow, με φυσικά άλατα θαλάσσης σε συνδυασμό με ενυδατικό ορό προστασίας και το All Over Rescue Body Balm, εμπλουτισμένο με Cold Cream.

INTERVIEW: NIVEA
«Η καινοτομία καθορίζει την ανάπτυξη»

Με τον πόλεμο των προσφορών να συνεχίζεται, η καινοτομία και η προσφορά λύσεων σε απτά προβλήματα των γυναικών είναι τα στοιχεία που καθορίζουν την επιτυχία των προϊόντων περιποίησης προσώπου. Η Ομάδα της Nivea μιλά για της τάσεις στην κατηγορία και τη στρατηγική που σχεδιάζει σε αυτή τη βάση.

Ποιος είναι ο άξονας πάνω στον οποίο θα κινηθεί η στρατηγική σας το επόμενο διάστημα;
Στην κατηγορία περιποίησης προσώπου, η Nivea θα δώσει έμφαση στην αντιγήρανση αλλά και στον καθαρισμό προσώπου που αποτελεί την είσοδο της καταναλώτριας στην κατηγορία. Συγκεκριμένα στην αντιγήρανση «γιορτάζουμε» μια σημαντική συνεργασία για τη σειρά Cellular Hyaluron Filler: η Monica Bellucci είναι η πρέσβειρα της καινοτομικής μας σειράς που «γεμίζει» τις ρυτίδες και επαναφέρει τη σύσφιξη. Στον καθαρισμό, θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στη σειρά Essentials που εμπιστεύονται οι γυναίκες στην Ελλάδα για πολλά χρόνια. Παράλληλα, όμως, φέρνουμε καινοτομίες που κεντρίζουν την προσοχή ενός πιο νεανικού κοινού: τις Μάσκες Προσώπου της σειράς Urban Skin που δρουν κατά της ρύπανσης, αλλά και την καινοτομική σειρά MicellAIR Professional που αφαιρεί αποτελεσματικά ακόμα και το αδιάβροχο και μακράς διάρκειας μακιγιάζ.

Ποιο είναι το κυριότερο καταναλωτικό insight που είδατε να κυριαρχεί τη χρονιά που πέρασε αναφορικά με την κατηγορία σας και πώς αναμένετε να διαμορφωθεί το επόμενο διάστημα;
Η προτίμηση στις προσφορές συνεχίστηκε και τη χρονιά που μας πέρασε, ωστόσο εντυπωσιακή ήταν και η πορεία καινοτομικών προϊόντων που απαντούσαν σε πραγματικές ανάγκες των γυναικών. Για παράδειγμα, η σειρά Urban Skin απάντησε στην ανάγκη της επιδερμίδας για προστασία από τους ρύπους και τους στρεσογόνους παράγοντες του αστικού περιβάλλοντος. Είναι μια τάση που προβλέπουμε να ενταθεί μελλοντικά και θα οδηγήσει στην ανάπτυξη εξειδικευμένων προϊόντων.

Ποια ήταν τα κυριότερα προϊοντικά λανσαρίσματα και οι επικοινωνιακές ενέργειες που κάνατε τη φετινή και περσινή χρονιά;
Από τα κυριότερα προϊόντικά λανσαρίσματα που είχαμε την φετινή και περσινή χρονιά αφορούσαν στην κατηγορία περιποίησης προσώπου. Ξεκινήσαμε με την σειρά περιποίησης προσώπου Q10 Plus C, που δρα κατά της κουρασμένης όψης συνδυάζοντας τις ευεργετικές ιδιότητες του συνένζυμου Q10 και της αγνής βιταμίνης C. Το 2018 μπήκε δυναμικά με το λανσάρισμα της Urban Skin Detox Σειρά Κρέμας Προσώπου & Μασκών Καθαρισμού, μια σειρά ιδανικά σχεδιασμένη για να καλύπτει τις ανάγκες της επιδερμίδας και να την προστατεύει από τις «παγίδες» του σύγχρονου αστικού περιβάλλοντος, ενώ τα πιο πρόσφατα και ίσως πιο σημαντικά νέα μας, δεν είναι άλλα από το λανσάρισμα της Σειράς Αντιγήρανσης Cellular Hyaluron Filler και τη συνεργασία μας με τη μοναδικά διαχρονική Monica Bellucci ως πρέσβειρα της νέας σειράς.

Ποιο είναι το μήνυμα που χαρακτηρίζει την επικοινωνία του brand σας και πώς εξελίσσεται;
Όλοι εμείς στη Nivea προσπαθούμε πάντα να προσφέρουμε στον καταναλωτή μας μόνο το καλύτερο. Με καινοτόμα προϊόντα που απαντούν στις ανάγκες τις επιδερμίδας σε κάθε ηλικία, μπορούμε πλέον να πούμε με σιγουριά ότι η Nivea υπόσχεται πάντα όσα μπορεί να πραγματοποιήσει! Αυτό ακριβώς είναι και το μήνυμα που χαρακτηρίζει, τόσο την επικοινωνία του brand μας, όσο και τα ίδια μας τα προϊόντα.

Marketing Week (T. 1543)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778