Marketing Week - Η Αιμιλία Τσεϊμαζίδου νέα Πρόεδρος του ΙΕπ

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Συγκροτήθηκε σε σώμα του νέου ΔΣ

Η Αιμιλία Τσεϊμαζίδου νέα Πρόεδρος του ΙΕπ

12 Ιουλίου 2018 | 16:13 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Μετακινήσεις Στελεχών

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ινστιτούτου Επικοινωνίας (ΙΕπ), το οποίο προέκυψε από τις αρχαιρεσίες της Γενικής Συνέλευσης των Μελών της συνεδρίασης της 5ης Ιουλίου 2018.

Στη θέση της Προέδρου εκλέχτηκε η Αιμιλία Τσεϊμαζίδου (Attp), Θέση Αντιπροέδρου κατέλαβε ο Ντίνος Ανδριανόπουλος (Touchpoint Strategies), Γενικού Γραμματέα η Χριστίνα Μπουτσούκη (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσ/κης) και Ταμία o Χάρης Παριανός (McCann Erickson). Το Διοικητικό Συμβούλιο συμπληρώνουν τα μέλη: Δημήτρης Γ. Μαύρος (Blackcherry), Μανόλης Παπαπολύζος (DDB Athens), Ρένα Νικολοπούλου (J. Walter Thompson Athens), Λήδα Παπαμιχαήλ (Mindshare), Δημήτρης Χαραλάμπης (Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών), Βλάσσης Σταθακόπουλος (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), Μπέτυ Τσακαρέστου (Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών).

Μετά την εκλογή της, η Αιμιλία Τσεϊμαζίδου δήλωσε: «Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας είναι ένας πυρήνας πολιτισμού, γνώσης, ανάπτυξης και εξέλιξης για την αγορά της επικοινωνίας και την κοινωνία μας. Από τον ρόλο της Προέδρου, μέλημά μου θα είναι να ενώσω όλες τις δυνάμεις και θα εργαστώ για να ενισχύσουμε όλοι μαζί το όραμα του ΙΕπ. Τα εξαιρετικά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, συνάδελφοι και ακαδημαϊκοί, καθώς και η ομάδα Διοίκησης είναι η κινητήρια δύναμη για να προωθήσουμε τις δράσεις και τη σημασία του ΙΕπ στην ανάδειξη ζητημάτων αιχμής μέσα στην απαιτητική ψηφιακά και όχι μόνο μεταλλασσόμενη εποχή».

Marketing Week Online( 12 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778