Marketing Week - Από την Brandexcel branding της Media Strom

Πέμπτη, 19 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Εταιρική και προϊοντική ταυτότητα και environmental branding καταστημάτων

Από την Brandexcel branding της Media Strom

12 Ιουλίου 2018 | 16:09 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Branding,New Business

Η Brandexcel ανέπτυξε το συνολικό branding της Media Strom, δημιουργώντας την εταιρική και προϊοντική ταυτότητα, καθώς και το environmental branding των καταστημάτων της.

«Το concept στο οποίο βασιστήκαμε ήταν η δημιουργική έκφραση του πούπουλου επικοινωνώντας πως στη Media Strom κοιμόσαστε στα πούπουλα! Ένα brand άλλωστε ζει μέσω των προϊόντων και φυσικά του retail περιβάλλοντος, με το οποίο έρχεται σε επαφή με τον καταναλωτή», είπε η Δρ. Λία Προέδρου Ιδρύτρια της Brandexcel. Η ανανεωμένη ταυτότητα της Media Strom παρουσιάστηκε επίσης και στην γνωστή τηλεοπτική εκπομπή Survivor, της οποίας η εταιρεία είναι χορηγός.

Marketing Week Online( 12 Ιουλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778