Marketing Week - Πρωταθλητές στο e-commerce: Μαθαίνοντας τα μυστικά για «υψηλά» σκορ!

Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Πρωταθλητές στο e-commerce: Μαθαίνοντας τα μυστικά για «υψηλά» σκορ!

11 Ιουλίου 2018 | 09:13 Γράφει η Κατερίνα  Βαλλογιάννη Topics: e-commerce,Trends

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά εκείνα που καθιστούν τους «πρωταθλητές», στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου; Καθώς η αγορά e-commerce αναπτύσσεται ταχύτατα, οι retailers που δραστηριοποιούνται online, προκειμένου να ξεχωρίσουν, οφείλουν να καινοτομούν, θέτοντας πάντα στο επίκεντρο τον καταναλωτή, την εμπειρία του και τη βέλτιστη εξυπηρέτησή του.

Σύμφωνα με τη Statista, οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως αναμένεται να αυξηθούν κατά 246,15% μέχρι το 2021, και από τα 1,3 τρισ. δολάρια το 2014 να διαμορφωθούν στα 4,5 τρισ. το 2021.
Σε αυτό το τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον, με τους τζίρους να «χτυπάνε κόκκινο», την πιστότητα να είναι πολύ χαμηλή και τις πωλήσεις ακόμα και στο φυσικό κατάστημα να επηρεάζονται από την digital παρουσία (το 56% των αγορών εντός καταστήματος επηρεάζεται από το ψηφιακό κατάστημα), η μάχη για τους παίκτες που δραστηριοποιούνται στο e-commerce δίνεται στη λεπτομέρεια.

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ, ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ
Στην ελληνική αγορά, στην οποία περίπου 7.000 επιχειρήσεις διατηρούν ψηφιακό κανάλι πώλησης, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του ELTRUN, 3,5 εκατ. Έλληνες αγοράζουν online προϊόντα και υπηρεσίες συνολικής αξίας 4,5-5 δισ. ευρώ.
Επίσης, το 93% των χρηστών mobile συσκευών το χρησιμοποιούν για αναζήτηση προσφορών και το 65% για αναζήτηση τιμών, ενώ βρίσκονται στο κατάστημα. Παράλληλα, η έρευνα καταγράφει την ωρίμανση του Έλληνα online καταναλωτή, ο οποίος κρίνεται πιο ελληνοκεντρικός, με σοβαρή πολυκαναλική συμπεριφορά.

Όσον αφορά στην επιλογή του ανάμεσα στα ηλεκτρονικά καταστήματα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε σε χρήστες του το BestPrice.gr, ως το πιο σημαντικό κριτήριο αναδεικνύονται οι καλές αξιολογήσεις, σε ποσοστό 34%. Ως δεύτερο κριτήριο, οι χρήστες επιλέγουν τη χαμηλή τιμή του προϊόντος, σε ποσοστό 31% και τρίτο την πιστοποίηση του καταστήματος, σε ποσοστό 14%.

Αντίστοιχα, ανάμεσα στην άμεση διαθεσιμότητα προϊόντος, τη δωρεάν επιστροφή, την κοντινή απόσταση ενός καταστήματος και την πληρωμή σε δόσεις, ο e-καταναλωτής επιλέγει ως πρώτο σε σημαντικότητα τη δωρεάν επιστροφή, με ποσοστό 49%. Δεύτερο, την άμεση διαθεσιμότητα με 39%, πληρωμή σε δόσεις 7% και κοντινή απόσταση 6%. Όπως συμπεραίνει η έρευνα, «σήμερα μπορούμε να διακρίνουμε μία ώριμη προσέγγιση στον τρόπο με τον οποίο επιλέγει τον προορισμό της online αγοράς του». Η χαμηλή τιμή από μόνη της, πλέον δεν φτάνει για να πείσει το 69% των καταναλωτών, οι οποίοι λαμβάνουν υπόψη κι άλλα κριτήρια στη διαμόρφωση της τελικής τους απόφασης.

Αναζητώντας την ασφάλεια, εμπιστοσύνη και καλή εξυπηρέτηση, ο Έλληνας καταναλωτής αξιολογεί πολύ σοβαρά τη γνώμη άλλων αγοραστών καθώς και οποιοδήποτε έλεγχο πιστοποίησης. Έχοντας αποκτήσει εμπειρία από online αγορές, δεν είναι τυχαίο ότι αξιολογεί ως πιο σημαντικό την πολιτική δωρεάν επιστροφών από την άμεση διάθεση του προϊόντος που αναζητά.

ΑΠΟ ΤΗ «ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ» ΣΤΗΝ «ΚΑΛΥΤΕΡΗ» ΤΙΜΗ
Η ωρίμανση και σταδιακή κανονικοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν ως άμεση απόρροια την αναγωγή του Έλληνα e-καταναλωτή από οριακά  «φοβικό» και σίγουρα καχύποπτο, σε καταναλωτή του οποίου η πρώτη επιλογή, συνήθως, όσον αφορά στην αγορά του είναι αυτή να είναι online, υποστηρίζει ο Γιώργος Παπαδάκης, Chief Executive Officer του BestPrice. «Βιώνοντας τη γέννηση και ενηλικίωση του ηλεκτρονικού εμπορίου εν Ελλάδι, από τις παιδικές του ασθένειες και τα παράγωγα της έλλειψης δομών και ορισμών μέχρι και το σήμερα, η αίσθηση αισιοδοξίας για τα επόμενα χρόνια είναι η δεσπόζουσα αίσθηση».
Αντίστοιχα, σύμφωνα με τον ίδιο, η ωρίμανση και κανονικοποίηση αυτή συντελούν καταλυτικά στην αναίρεση της παραδοχής ότι το πρώτο, και ίσως το μόνο κριτήριο επιλογής ήταν η τιμή. «Αυτό το “paradigm shift”, το οποίο φάνταζε προϊόν φαντασίας πριν 10 χρόνια, μας πάει στο “υγιές” σήμερα, όπου ο Έλληνας πλέον επιζητά την “καλύτερη” και όχι τη “φθηνότερη” τιμή.

ΤΟ «ΔΑΙΔΑΛΩΔΕΣ» ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ
Με δεδομένη, λοιπόν, την αναρρίχηση των reviews σε κορυφαίο παράγοντα επιλογής ενός ηλεκτρονικού καταστήματος από τον καταναλωτή, ο ρόλος των μηχανών αναζήτησης στο αγοραστικό ταξίδι διαδραματίζει όλο και πιο σημαντικό ρόλο. Όπως εξηγεί ο Γιώργος Φραγκάκης, Chief Operations - Revenue Officer της BestPrice, η δεσπόζουσα μηχανή αναζήτησης (όπως η Google) αποτελεί και σήμερα ένα σημαντικό βήμα μέσα στην αγοραστική διαδρομή του καταναλωτή. Ο καταναλωτής έχοντας όμως ωριμάσει και αποκτήσει ηλεκτρονικές συνήθειες, προτιμήσεις καθώς και άλλους τρόπους αναζήτησης, έρευνας και σύγκρισης τιμών όπως το BestPrice, κάνει χρήση πολλαπλών online επιλογών έως το τελικό προϊόν. «Δεν είναι τυχαίο ότι η Amazon το 2017 ήταν πρώτος  αποδέκτης του 49% όλων των “προϊόντικών” αναζητήσεων των online χρηστών. Αυτό και μόνο είναι ένα δείγμα της σύνθετης διαδρομής του καταναλωτή καθώς μη ξεχνάμε ότι δεν είναι «one click buy» ούτε αποδίδονται όλα στο τελευταίο κλικ πριν την αγορά».

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ e-COMMERCE
To Marketing Week συνομίλησε με ορισμένα από τα πιο καινοτόμα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, αναζητώντας τα στοιχεία εκείνα που τα οδήγησαν στο να ξεχωρίσουν στον ανταγωνιστικό στίβο των ηλεκτρονικών αγορών.
Αυτό που προκύπτει ως βασικό συμπέρασμα είναι η βελτιστοποίηση της συνολικής εμπειρίας του καταναλωτή, είτε μιλάμε για το UX του eshop είτε για το next day delivery και την ευελιξία στις πληρωμές.

ATTICA BEAUTY
Αποβλέποντας στην αποτελεσματική διαδικτυακή πώληση, τη μέγιστη αξιοπιστία λειτουργίας και την καθοριστική αναβάθμιση της εμπειρίας του χρήστη σε όλες τις συσκευές, η σχεδιαστική στρατηγική του atticabeauty.gr εξελίσσεται συνεχώς από το 2016 που λανσαρίστηκε. Ο σχεδιασμός του site είναι UX-oriented, με στοιχεία flat design και στρατηγική χρήση animations και hover effects που συνεισφέρουν στη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, ενώ έχει υιοθετηθεί ένα φρέσκο, μοντέρνο look and feel, με χρήση ανοιχτόχρωμων backgrounds, κλασικής τυπογραφίας και στρατηγική χρήση φωτογραφίας και video.

Το αγοραστικό ταξίδι του χρήστη είναι ξεκάθαρο, από την αναζήτηση προϊόντων έως και την επιτυχή αγορά, η ολοκλήρωση της οποίας εξασφαλίζεται επιπλέον από το enclosed checkout, χαρακτηριστικό που απομακρύνει παράγοντες απόσπασης της προσοχής του χρήστη και μειώνει τα ποσοστά εγκατάλειψης των παραγγελιών πριν την ολοκλήρωση. Την αγοραστική εμπειρία ήρθε να συμπληρώσει τόσο η παροχή δώρων με αγορές, τα οποία προστίθενται αυτόματα στο καλάθι, όσο και η δυνατότητα επιλογής από τον χρήστη των δωρεάν δειγμάτων που επιθυμεί (Smart Sampling).

Τέλος, ανταποκρινόμενο στις αυξανόμενες ανάγκες του σύγχρονου χρήστη για mobility, το website είναι υλοποιημένο υπό τη λογική του responsiveness, παρέχοντας ευχρηστία και βέλτιστη εμπειρία σε όλες τις συσκευές. Ενδεικτικές της επιτυχίας του eshop είναι οι εντυπωσιακές αυξήσεις μεταξύ Q1 ’17 και Q1 ’18:
- 529% αύξηση των πωλήσεων
- 90% αύξηση των users
- 147% αύξηση των sessions
- 155% αύξηση του conversion rate.

Σύμφωνα με τη Statista, οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως αναμένεται να αυξηθούν κατά 246,15% μέχρι το 2021, και από τα 1,3 τρισ. δολάρια το 2014 να διαμορφωθούν στα 4,5 τρισ. το 2021.
Σε αυτό το τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον, με τους τζίρους να «χτυπάνε κόκκινο», την πιστότητα να είναι πολύ χαμηλή και τις πωλήσεις ακόμα και στο φυσικό κατάστημα να επηρεάζονται από την digital παρουσία (το 56% των αγορών εντός καταστήματος επηρεάζεται από το ψηφιακό κατάστημα), η μάχη για τους παίκτες που δραστηριοποιούνται στο e-commerce δίνεται στη λεπτομέρεια.

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ, ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ
Στην ελληνική αγορά, στην οποία περίπου 7.000 επιχειρήσεις διατηρούν ψηφιακό κανάλι πώλησης, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του ELTRUN, 3,5 εκατ. Έλληνες αγοράζουν online προϊόντα και υπηρεσίες συνολικής αξίας 4,5-5 δισ. ευρώ.
Επίσης, το 93% των χρηστών mobile συσκευών το χρησιμοποιούν για αναζήτηση προσφορών και το 65% για αναζήτηση τιμών, ενώ βρίσκονται στο κατάστημα. Παράλληλα, η έρευνα καταγράφει την ωρίμανση του Έλληνα online καταναλωτή, ο οποίος κρίνεται πιο ελληνοκεντρικός, με σοβαρή πολυκαναλική συμπεριφορά.

Όσον αφορά στην επιλογή του ανάμεσα στα ηλεκτρονικά καταστήματα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε σε χρήστες του το BestPrice.gr, ως το πιο σημαντικό κριτήριο αναδεικνύονται οι καλές αξιολογήσεις, σε ποσοστό 34%. Ως δεύτερο κριτήριο, οι χρήστες επιλέγουν τη χαμηλή τιμή του προϊόντος, σε ποσοστό 31% και τρίτο την πιστοποίηση του καταστήματος, σε ποσοστό 14%.

Αντίστοιχα, ανάμεσα στην άμεση διαθεσιμότητα προϊόντος, τη δωρεάν επιστροφή, την κοντινή απόσταση ενός καταστήματος και την πληρωμή σε δόσεις, ο e-καταναλωτής επιλέγει ως πρώτο σε σημαντικότητα τη δωρεάν επιστροφή, με ποσοστό 49%. Δεύτερο, την άμεση διαθεσιμότητα με 39%, πληρωμή σε δόσεις 7% και κοντινή απόσταση 6%. Όπως συμπεραίνει η έρευνα, «σήμερα μπορούμε να διακρίνουμε μία ώριμη προσέγγιση στον τρόπο με τον οποίο επιλέγει τον προορισμό της online αγοράς του». Η χαμηλή τιμή από μόνη της, πλέον δεν φτάνει για να πείσει το 69% των καταναλωτών, οι οποίοι λαμβάνουν υπόψη κι άλλα κριτήρια στη διαμόρφωση της τελικής τους απόφασης.

Αναζητώντας την ασφάλεια, εμπιστοσύνη και καλή εξυπηρέτηση, ο Έλληνας καταναλωτής αξιολογεί πολύ σοβαρά τη γνώμη άλλων αγοραστών καθώς και οποιοδήποτε έλεγχο πιστοποίησης. Έχοντας αποκτήσει εμπειρία από online αγορές, δεν είναι τυχαίο ότι αξιολογεί ως πιο σημαντικό την πολιτική δωρεάν επιστροφών από την άμεση διάθεση του προϊόντος που αναζητά.

ΑΠΟ ΤΗ «ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ» ΣΤΗΝ «ΚΑΛΥΤΕΡΗ» ΤΙΜΗ
Η ωρίμανση και σταδιακή κανονικοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν ως άμεση απόρροια την αναγωγή του Έλληνα e-καταναλωτή από οριακά  «φοβικό» και σίγουρα καχύποπτο, σε καταναλωτή του οποίου η πρώτη επιλογή, συνήθως, όσον αφορά στην αγορά του είναι αυτή να είναι online, υποστηρίζει ο Γιώργος Παπαδάκης, Chief Executive Officer του BestPrice. «Βιώνοντας τη γέννηση και ενηλικίωση του ηλεκτρονικού εμπορίου εν Ελλάδι, από τις παιδικές του ασθένειες και τα παράγωγα της έλλειψης δομών και ορισμών μέχρι και το σήμερα, η αίσθηση αισιοδοξίας για τα επόμενα χρόνια είναι η δεσπόζουσα αίσθηση».
Αντίστοιχα, σύμφωνα με τον ίδιο, η ωρίμανση και κανονικοποίηση αυτή συντελούν καταλυτικά στην αναίρεση της παραδοχής ότι το πρώτο, και ίσως το μόνο κριτήριο επιλογής ήταν η τιμή. «Αυτό το “paradigm shift”, το οποίο φάνταζε προϊόν φαντασίας πριν 10 χρόνια, μας πάει στο “υγιές” σήμερα, όπου ο Έλληνας πλέον επιζητά την “καλύτερη” και όχι τη “φθηνότερη” τιμή.

ΤΟ «ΔΑΙΔΑΛΩΔΕΣ» ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ
Με δεδομένη, λοιπόν, την αναρρίχηση των reviews σε κορυφαίο παράγοντα επιλογής ενός ηλεκτρονικού καταστήματος από τον καταναλωτή, ο ρόλος των μηχανών αναζήτησης στο αγοραστικό ταξίδι διαδραματίζει όλο και πιο σημαντικό ρόλο. Όπως εξηγεί ο Γιώργος Φραγκάκης, Chief Operations - Revenue Officer της BestPrice, η δεσπόζουσα μηχανή αναζήτησης (όπως η Google) αποτελεί και σήμερα ένα σημαντικό βήμα μέσα στην αγοραστική διαδρομή του καταναλωτή. Ο καταναλωτής έχοντας όμως ωριμάσει και αποκτήσει ηλεκτρονικές συνήθειες, προτιμήσεις καθώς και άλλους τρόπους αναζήτησης, έρευνας και σύγκρισης τιμών όπως το BestPrice, κάνει χρήση πολλαπλών online επιλογών έως το τελικό προϊόν. «Δεν είναι τυχαίο ότι η Amazon το 2017 ήταν πρώτος  αποδέκτης του 49% όλων των “προϊόντικών” αναζητήσεων των online χρηστών. Αυτό και μόνο είναι ένα δείγμα της σύνθετης διαδρομής του καταναλωτή καθώς μη ξεχνάμε ότι δεν είναι «one click buy» ούτε αποδίδονται όλα στο τελευταίο κλικ πριν την αγορά».

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ e-COMMERCE
To Marketing Week συνομίλησε με ορισμένα από τα πιο καινοτόμα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, αναζητώντας τα στοιχεία εκείνα που τα οδήγησαν στο να ξεχωρίσουν στον ανταγωνιστικό στίβο των ηλεκτρονικών αγορών.
Αυτό που προκύπτει ως βασικό συμπέρασμα είναι η βελτιστοποίηση της συνολικής εμπειρίας του καταναλωτή, είτε μιλάμε για το UX του eshop είτε για το next day delivery και την ευελιξία στις πληρωμές.

ATTICA BEAUTY
Αποβλέποντας στην αποτελεσματική διαδικτυακή πώληση, τη μέγιστη αξιοπιστία λειτουργίας και την καθοριστική αναβάθμιση της εμπειρίας του χρήστη σε όλες τις συσκευές, η σχεδιαστική στρατηγική του atticabeauty.gr εξελίσσεται συνεχώς από το 2016 που λανσαρίστηκε. Ο σχεδιασμός του site είναι UX-oriented, με στοιχεία flat design και στρατηγική χρήση animations και hover effects που συνεισφέρουν στη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη, ενώ έχει υιοθετηθεί ένα φρέσκο, μοντέρνο look and feel, με χρήση ανοιχτόχρωμων backgrounds, κλασικής τυπογραφίας και στρατηγική χρήση φωτογραφίας και video.

Το αγοραστικό ταξίδι του χρήστη είναι ξεκάθαρο, από την αναζήτηση προϊόντων έως και την επιτυχή αγορά, η ολοκλήρωση της οποίας εξασφαλίζεται επιπλέον από το enclosed checkout, χαρακτηριστικό που απομακρύνει παράγοντες απόσπασης της προσοχής του χρήστη και μειώνει τα ποσοστά εγκατάλειψης των παραγγελιών πριν την ολοκλήρωση. Την αγοραστική εμπειρία ήρθε να συμπληρώσει τόσο η παροχή δώρων με αγορές, τα οποία προστίθενται αυτόματα στο καλάθι, όσο και η δυνατότητα επιλογής από τον χρήστη των δωρεάν δειγμάτων που επιθυμεί (Smart Sampling).

Τέλος, ανταποκρινόμενο στις αυξανόμενες ανάγκες του σύγχρονου χρήστη για mobility, το website είναι υλοποιημένο υπό τη λογική του responsiveness, παρέχοντας ευχρηστία και βέλτιστη εμπειρία σε όλες τις συσκευές. Ενδεικτικές της επιτυχίας του eshop είναι οι εντυπωσιακές αυξήσεις μεταξύ Q1 ’17 και Q1 ’18:
- 529% αύξηση των πωλήσεων
- 90% αύξηση των users
- 147% αύξηση των sessions
- 155% αύξηση του conversion rate.


BULDOZA
Πάνω στους δύο πυλώνες του email marketing, τη διασφάλιση του ύψιστου deliverability και της μέγιστης αναγνωσιμότητας, σε κάθε πιθανό email client, έχει επενδύσει σημαντικά, δίνοντας έμφαση στην εύρεση των καταλληλότερων συνεργατών email marketing, το άρτιο τεχνικό στήσιμο και κυρίως, τη χρήση κώδικα ο οποίος θα εξασφαλίζει ότι, ακόμα κι αν ανοιχθούν τα email από χαμηλής ποιότητας σύνδεση internet, παλιό browser και email client που δεν κάνει render τις εικόνες by default, ο χρήστης θα έχει πλήρη εικόνα για το τι ακριβώς αφορά το newsletter και θα μπορεί να προχωρήσει σε επίσκεψη και αγορά. Μάλιστα, το τελευταίο διάστημα έχει ξεκινήσει έρευνα για το πώς θα μπορέσει να αξιοποιήσει τον κώδικα «στα όριά του», ώστε να μην έχουν τίποτα να ζηλέψουν τα newsletter, από αυτά που σχεδιάστηκαν εξ ολοκλήρου στο Photoshop από κορυφαίους designers.

MYSHOE
Το σημαντικότερο στοιχείο που έχει φέρει το Myshoe.gr να είναι το Νο1 ελληνικό eshop στην υπόδηση είναι η προσήλωση στον πελάτη. Αυτό δεν εξαντλείται στο Customer Service και στον τρόπο που μιλάει στον πελάτη, αλλά συνολικά στην εμπειρία που έχει με το MyShoe. Συγκεκριμένα:
1. Διαθέτει τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία παπουτσιών.
2. Έχει δοθεί μεγάλη σημασία στο Usability του eshop.
3. Ακούει τον πελάτη και εστιάζει στο moto: First time right. Με αυτό τον τρόπο καταφέρνει να μειώσει τα παράπονα δραματικά.
4. Έχει δημιουργήσει μια εύκολη, γρήγορη και δωρεάν διαδικασία επιστροφής, ώστε οι πελάτες να έχουν λάβει τα χρήματα τους ή την αντικατάστασή τους σε διάστημα, που σύμφωνα με το Myshoe, είναι από τα συντομότερα στην αγορά.
Η επιβράβευση όλων των προσπαθειών είναι το πολύ υψηλό σκορ ικανοποίησης πελατών, το οποίο μετριέται και παρακολουθείται συνεχώς.

PARABITA
H βάση της στρατηγικής της είναι κοινή σε Ελλάδα και Ισπανία, με καθαρά πελατοκεντρική προσέγγιση. Το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα εντοπίζεται στο επίπεδο εξυπηρέτησης τόσο στο τηλεφωνικό της κέντρο, όσο και στα φυσικά της καταστήματα. Βασικό της μέλημα είναι, να μιλάει με τους πελάτες της, να καταλαβαίνει τις ανάγκες τους και να τους παρέχει την καλύτερη δυνατή λύση ανά περίπτωση. Σε αυτή τη βάση λειτουργεί και το σύστημα ανταμοιβής Queen of Hearts, επιτυχώς από το 2014, με στόχο η επικοινωνία με τον πελάτη να βασίζεται πάντα στις δικές του ανάγκες και αγοραστικές συνήθειες.

PHARMACY295
To Pharmacy295 προσφέρει ένα σύνολο υπηρεσιών που αναβαθμίζουν την εμπειρία του χρήστη: συνεχείς βελτιώσεις στην πλοήγηση του website, το 295blog, το 295Wallet, το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών του Pharmacy295, αλλά και την αποκλειστική συνεργασία με το Alpha Bonus, της Alpha Bank. Η στρατηγική του Pharmacy295 εστιάζει στο optimization, σε όλα τα κανάλια του (SEO, PPC, Email Marketing & Social Media κτλ), μέσω A/B testing με στόχο την αύξηση των πωλήσεων, του traffic και την πιστότητα των πελατών. Το Pharmacy295 παραμένει στην κορυφή, ως το καλύτερο Ηλεκτρονικό Φαρμακείο, σύμφωνα με τα e-Volution Awards, με περισσότερα από 10.000 προϊόντα, In House τμήματα (Digital Marketing, Φωτογραφίας, Graphic Design, Logistics, Customer Support, Call Center).

PUBLIC
Διαχρονικά η Public στηρίζει τη λειτουργία της στις αρχές της καινοτομίας και της συνεργασίας. Με βάση αυτές τις αρχές επενδύει και δημιουργεί το 1ο marketplace στην Ελλάδα, δίνοντας τη δυνατότητα σε Έλληνες επιχειρηματίες με μικρά ή μεγάλα καταστήματα να προωθήσουν τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους μέσα στο public.gr που δέχεται πάνω από 41 εκατ. επισκέψεις το χρόνο. Τα τελευταία χρόνια, το Public.gr έχει αναδειχτεί σε κυρίαρχο on line προορισμό, προσφέροντας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, κάτι που αποδεικνύουν οι πάνω από 280.000 αξιολογήσεις προϊόντων και η 98-99% πρόθεση επαναγοράς. Επίσης, εφαρμόζοντας πληθώρα τεχνολογικών καινοτομιών, εξασφαλίζει το βέλτιστο επίπεδο εξυπηρέτησης προς τους πελάτες του, παρέχοντας προηγμένες διαδικασίες αναζήτησης, πλούσιο και μοναδικό περιεχόμενο προϊόντων, σύγχρονες μεθόδους εξυπηρέτησης, γρήγορη και ασφαλή διαδικασία αγοράς, πολύ χαμηλά έως και μηδενικά μεταφορικά έξοδα, δυνατότητα online κράτησης με αυθημερόν παραλαβή από φυσικό κατάστημα, εύκολη και κατατοπιστική παρακολούθηση παραγγελίας με συνεχή ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας κ.ά.

SPITISHOP
Από την πρώτη μέρα λειτουργίας του παρέχει στους πελάτες του ποιοτικά προϊόντα στις καλύτερες δυνατές τιμές της αγοράς, δίνοντας μεγάλη έμφαση στην ολοκληρωμένη εξυπηρέτησή τους. Η επικοινωνία με τους πελάτες στηρίζεται σε στοχευμένες δράσεις που περιλαμβάνουν e-mail marketing με newsletters για προσφορές, νέες συλλογές κ.λπ. και αυτοματοποιημένα mail προσαρμοσμένα στις ανάγκες και τις αγοραστικές συνήθειες των εγγεγραμμένων χρηστών, καθώς και ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πλάνο remarketing ενεργειών.

Παράλληλα, η αγοραστική εμπειρία των πελατών καταγράφεται, αναλύεται και αξιολογείται μέσω CRM, με ενέργειες customer loyalty καθώς και καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες για οποιοδήποτε τυχόν πρόβλημα προκύψει. Το eshop ανανεώνεται καθημερινά τόσο όσον αφορά στη φωτογραφική και κειμενογραφική παρουσίαση των ειδών, όσο και με ανάπτυξη λειτουργιών για την καλύτερη πλοήγηση των χρηστών. Τέλος, το τμήμα διεκπεραίωσης και αποστολής παραγγελιών, φροντίζει για την άρτια εκτέλεση και την έγκαιρη αποστολή των παραγγελιών των πελατών. Στα 8 χρόνια λειτουργίας του το Spitishop έχει κερδίσει πολλαπλές διακρίσεις μεταξύ των οποίων 8 e-Volution Awards και 6 Peak Awards.

ΓΡΗΓΟΡΗΣ eORDER
H Γρηγόρης λάνσαρε στα μέσα του 2017 τη νέα υπηρεσία ηλεκτρονικής παραγγελιοληψίας μέσω website eshop και mobile app. Λειτουργίες personalization του χρήστη, το user friendly interface, η σωστή διασύνδεση του ηλεκτρονικού με το φυσικό κατάστημα, η ύπαρξη τηλεφωνικού customer service και live web chat, αλλά και η omnichannel επικοινωνία σε digital και physical channels είναι μερικά από τα στοιχεία που έκαναν τη διαφορά, δίνοντας  στην Γρηγόρης σε λιγότερο από ένα χρόνο, 6 βραβεία από κορυφαίους Ελληνικούς  θεσμούς (e-volution awards, Ermis Awards, ΕΒΓΕ, Franchise Awards). Βασικός παράγοντας επιτυχίας υπήρξε και το στρατηγικά δομημένο πλάνο προώθησης, το οποίο με βασικούς πυλώνες την προσέλκυση νέων χρηστών και την επαναστόχευση δυναμικών κοινών σε site και app, καρποφόρησε ξεπερνώντας τις προσδοκίες της εταιρείας. Τα αποτελέσματα ενισχύθηκαν περαιτέρω, αξιοποιώντας νέα digital εργαλεία και δοκιμάζοντας τα πλέον πρόσφατα features των μεγαλύτερων διαφημιστικών πλατφορμών.

ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
Η ολοκλήρωση των καναλιών επικοινωνίας της Χρυσής Ευκαιρίας αποτελεί καινοτομία σε επίπεδο υπηρεσιών για τον κλάδο των online αγγελιών. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικό είναι ότι η Χρυσή Ευκαιρία ανταποκρίθηκε με μεγάλη επιτυχία στην πρόκληση αυτή, επιτυγχάνοντας το χειρισμό 3.500 διαλόγων σε μηνιαία βάση μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών μηνυμάτων. Η επιτυχημένη μετάβαση επιβεβαιώνεται και από το ποσοστό ικανοποίησης των χρηστών που κατά το 91% επιλέγουν τις 2 πρώτες κλίμακες της ικανοποίησης, ενώ πολλοί από αυτούς στέλνουν και τα θετικά τους σχόλια.

19 ΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ e-COMMERCE
Το Internet Retailer δίνει έμφαση σε 19 τάσεις και στρατηγικές ανάπτυξης για τους παίκτες του ηλεκτρονικού εμπορίου, με την παρακάτω σειρά προτεραιότητας.
1. Localization, Personalization & CX.
2. Community Building, Customer Engagement & CRM.
3. Νέα Content Types και SEO.
4. Mobile Optimization.
5. Social Media Advertising, Καμπάνιες & Retargeting.
6. CRO & Data-Driven Optimizations.
7. Τεχνολογία.
8. Email Marketing, Automation & AOV.
9. Influencer Marketing.
10. Omni-Channel Management.
11. Λύσεις πληρωμών.
12. Branding.
13. Διεθνοποίηση.
14. Customer Lifetime Value & Προγράμματα Referral.
15. Επέκταση προϊοντικού καταλόγου.
16. PR.
17. Αποστολές και Fulfillment Optimization.
18. Αξιοπιστία σε σχέση με τη φορολογία.
19. Τιμολογιακή πολιτική.

Marketing Week (T. 1542)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778