Marketing Week - Είσοδος της Motor Oil Ελλάς στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας

Κυριακή, 22 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Μέσω πλειοψηφικού πακέτου της NRG

Είσοδος της Motor Oil Ελλάς στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας

21 Ιουνίου 2018 | 16:08 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Ενέργεια / Περιβάλλον

Πλειοψηφικό ποσοστό (90%) της NRG Trading House Ενεργειακή απέκτησε η Motor Oil Ελλάς, σηματοδοτώντας την είσοδό της στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας.

Η NRG, μέλος του ομίλου Χανδρή, ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 2012 και αποτελεί μία από τις πλέον εξειδικευμένες εταιρείες εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης. Ο κύκλος εργασιών της για τη χρήση του 2017 διαμορφώθηκε σε 86 εκατ. ευρώ, έναντι 48.5 εκατ. ευρώ το 2016. Διαθέτει ισχυρό πελατειακό χαρτοφυλάκιο, με μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους, μικρομεσαίες επιχειρήσεις και σημαντικό μερίδιο οικιακών καταναλωτών. Η εξαγορά του 90% της NRG από τη Motor Oil Ελλάς διαμορφώνει ένα νέο τοπίο στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τις δύο πλευρές, πρωταρχικός στόχος είναι η ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του Έλληνα καταναλωτή μέσω παροχής υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, ενώ, κοινό χαρακτηριστικό γνώρισμα τόσο της Motor Oil Ελλάς όσο και της NRG είναι η εταιρική φιλοσοφία και κουλτούρα ανθρώπινου δυναμικού, γεγονός που όπως επισημαίνουν αποτελεί τη βάση για την επιτυχία του εγχειρήματος. O Αλέξανδρος Χανδρής, Διευθύνων Σύμβουλος της NRG, έκανε λόγο για ψήφο εμπιστοσύνης της Motor Oil Ελλάς στην NRG, που δόθηκε «όχι μόνο στην καινοτόμο και υγιή λειτουργία της και στις εσωτερικές της αξίες, αλλά και στους ανθρώπους που την απαρτίζουν. Με σεβασμό στο όραμα, στην ομαδική προσπάθεια και στο ταλέντο των ανθρώπων της nrg, προχωράμε μπροστά. Σήμερα η nrg είναι πιο δυνατή από ποτέ».

Marketing Week Online( 21 Ιουνίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778