Marketing Week - Κωνσταντίνος Μουμούρης, Vodafone: «Το CU είναι πιο έτοιμο από ποτέ να ανοίξει και να ανοιχτεί»

Κυριακή, 22 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Κωνσταντίνος Μουμούρης, Vodafone: «Το CU είναι πιο έτοιμο από ποτέ να ανοίξει και να ανοιχτεί»

20 Ιουνίου 2018 | 09:17 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Τηλεπικοινωνίες

Σε ένα ταξίδι εξερεύνησης διαφορετικών κόσμων και αντιλήψεων, επιχειρεί να οδηγήσει τον θεατή η νέα καμπάνια «Open» για το CU της Vodafone. Με αυτή την αφορμή, ο Κωνσταντίνος Μουμούρης από την πλευρά της Vodafone ξεδιπλώνει τη φιλοσοφία της μάρκας, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο αυτή συνάδει με την στάση της ίδιας της εταιρείας απέναντι στον κόσμο.

Η νέα καμπάνια της καρτοκινητής CU της Vodafone έκανε πρόσφατα πρεμιέρα με το κεντρικό μήνυμα «Open». Η φράση «Ανοίξου κι άνοιξε: μυαλό, καρδιά, όρια κι όνειρα. Ανοίξου και ψαξ’την... Σε παίρνει. CU. OPEN.» αποτελεί πλέον την κεντρική τοποθέτηση της μάρκας, σε ένα ταξίδι που οδηγεί τον πρωταγωνιστή της καμπάνιας να «ανοιχτεί», αλλά και να δει τον κόσμο να «ανοίγει» γύρω του. Ο Κωνσταντίνος Μουμούρης, Διευθυντή Mass, Youth, Ethnic segment-Loyalty & IOT της Vodafone, μας ξεναγεί στα insights πίσω από την καμπάνια, στις ιδιαιτερότητες των δημογραφικών ομάδων που εκπροσωπεί, αλλά και στο «purpose» της Vodafone μέσα στο οποίο εντάσσεται κάθε επικοινωνιακή της ενέργεια.

    MW: Το CU είχε παραμείνει «πιστό» επικοινωνιακά στην τοποθέτησή του εδώ και αρκετά χρόνια. Θεωρείτε ότι η ανανέωση ήρθε την «κατάλληλη» στιγμή;

Κωνσταντίνος Μουμούρης:
Το «Open» σήμερα, όπως και το «Restart» το 2012, ήρθε σε μια πολύ σημαντική στιγμή, εκφράζοντας όχι μόνο το κοινό και την πραγματικότητα, αλλά και το ίδιο το brand. Το Restart σηματοδότησε μια μεγάλη αλλαγή στην εικόνα και τη στρατηγική του brand και η επίδρασή του φάνηκε από τις εξελίξεις στον telco χώρο και από το πώς τις καθόρισε. Τώρα, η νέα υπογραφή του CU έρχεται ως φυσική συνέχεια της αφετηρίας μας, ως απάντηση της ανάγκης για επαναπροσδιορισμό και ως έκφραση της αναζήτησης και της εξερεύνησης που χαρακτηρίζει τους νέους σήμερα. Το momentum στο οποίο βρίσκεται το ίδιο το brand εκφράζεται απόλυτα από τη νέα του υπογραφή «Open».

Τη στιγμή αυτή, το CU είναι πιο έτοιμο από ποτέ να ανοίξει και να ανοιχτεί ακόμη περισσότερο προς το κοινό του και να μεγαλώσει οργανικά το αποτύπωμα του στην αγορά. Έτσι, μένει πιστό στις αξίες, τη φιλοσοφία και τις βάσεις του, πάντα, όμως, «ακούγοντας» τους χρήστες του και υπηρετώντας τα θέλω τους. Πιστεύουμε πως ο κόσμος πρέπει να εμπιστεύεται ένα brand. Χωρίς να χάνουμε το φρέσκο και σύγχρονο στοιχείο μας, μένουμε σταθεροί σε μια πορεία που το κοινό εμπιστεύεται και στην οποία προχωράει μαζί μας. Εξάλλου, η αποστολή του CU πάντα ήταν και συνεχίζει να είναι να προσφέρει στους νέους τη δύναμη να επικοινωνούν, να εξερευνούν και να εκφράζονται με κάθε τρόπο.

    Πώς βλέπετε σήμερα την συμπεριφορά των νεανικών κοινών; Τελικά ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχουν τα brands για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους;

Οι νέοι, ακόμα και μέσα στο δύσκολο σημερινό περιβάλλον είναι αισιόδοξοι από τη φύση τους. Θέλουν να ανακαλύψουν τον κόσμο και τον εαυτό τους, να ζήσουν εμπειρίες, να δημιουργήσουν, να εξελιχθούν. Σε αυτή την ανάγκη τους περιμένουν και από τα brands να είναι δίπλα τους. Για να εμπιστευτεί το νεανικό κοινό ένα brand, περιμένει να του μιλήσει ειλικρινά και ουσιαστικά. Να το αντιμετωπίσει ως ίσο, να κατανοήσει την πραγματικότητα που ζει και να είναι δίπλα του σε κάθε βήμα, δίνοντάς του όλα όσα χρειάζεται για να αναπτυχθεί, να ανακαλύψει, να ζήσει μοναδικές στιγμές. Κλειδί για ένα αυθεντικό youth brand είναι η ίδια η ομάδα που δουλεύει σε αυτό. Στο CU ο παλμός του νεανικού κοινού χτυπάει μέσα στην Youth ομάδα της Vodafone, που διαθέτει το κατάλληλο mindset, την κατάλληλη ομάδα και τα σωστά εργαλεία ώστε να κατανοήσουμε τους προβληματισμούς και τις επιθυμίες του.

    Είστε Διευθυντής Mass, Youth, Ethnic segment - Loyalty and IOT. Ποιες είναι οι σύγχρονες ανάγκες των κοινών που αντιπροσωπεύετε και πώς ανταποκρίνεται η Vodafone σε αυτές;

Στρατηγικός μας στόχος στην Vodafone, αλλά και βασικό στοιχείο διαφοροποίησης της εταιρείας μας, είναι η εξαιρετική εμπειρία που προσφέρουμε στους πελάτες μας, με σύγχρονα προιόντα και καινοτόμες υπηρεσίες. Γι’ αυτό και η οργανωτική μας δομή αντανακλά τις ανάγκες που αντιστοιχούν στην καθημερινότητα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Υπό την ευθύνη μου βρίσκεται η χάραξη εμπορικής στρατηγικής και προτάσεων για προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες μιας αρκετά διευρυμένης κατηγορίας καταναλωτών. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό και απαιτητικό κομμάτι της πελατειακής μας βάσης, το οποίο αναζητά ανταγωνιστικά πακέτα, που συνδυάζουν αξιοπιστία και ευελιξία, καθώς και ολοένα περισσότερες υπηρεσίες.

Η Vodafone ανταποκρίνεται στις ανάγκες αυτές με καινοτομία και νέα προϊόντα, όπως το Vodafone Pass, που απελευθερώνει την επικοινωνία και προσφέρει στους συνδρομητές πρόσβαση στις υπηρεσίες που έχουν μεγαλύτερη σημασία για αυτούς, ώστε να απολαμβάνουν ξέγνοιαστα social media, mobile chat ή mobile video. Οι πελάτες μας σήμερα θέλουν να είναι συνέχεια συνδεδεμένοι, να χρησιμοποιούν το κινητό τους χωρίς περιορισμούς και χωρίς το φόβο ότι θα καταναλώσουν όλα τα data που έχουν διαθέσιμα. Θέλουν να έχουν πρόσβαση σε νέες εμπειρίες και για αυτό τους προσφέρουμε το καλύτερο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών στην αγορά, με καινοτόμες συνεργασίες και πρωτοποριακές υπηρεσίες.

    Λέτε ότι η Vodafone προσφέρει στους συνδρομητές της ολοένα και περισσότερα, σε μια ανταγωνιστική αγορά με την αγοραστική δύναμη των πελατών να έχει περιοριστεί σημαντικά. Πως το επιτυγχάνετε αυτό;

Με έναν agile τρόπο ανάπτυξης νέων προιόντων, με έμφαση στην ψηφιακή εμπειρία και την άμεση εξυπηρέτηση, αλλά και μέσα από συνεργασίες με κορυφαίες εταιρίες και καινοτόμα startups, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε αξία στους πελάτες μας. Για παράδειγμα, με το πρόγραμμα ανταμοιβής Vodafone Thank you και τη νέα μας υπηρεσία Cashback ανταμείβουμε άμεσα την προτίμηση του πελάτη και του επιστρέφουμε μετρητά, μέσω της συνεργασίας μας με την Pockee, η οποία εξασφαλίζει επιπλέον αξία στους συνδρομητές μας.

Μέσω της εφαρμογής My Vodafone, οι πελάτες μας έχουν πρόσβαση σε εκατοντάδες κουπόνια για τις αγορές τους στο σουπερμάρκετ και με έναν εύκολο τρόπο κερδίζουν έκπτωση στο λογαριασμό τους ή στην ανανέωση χρόνου στο καρτοκινητό τους. Παράλληλα, η συνεργασία μας με δημοφιλείς υπηρεσίες, όπως, μεταξύ άλλων, η Parkaround, η e-food, η Blue Star Ferries και η Odeon εξασφαλίζει μοναδικά προνόμια και σημαντική εξοικονόμηση στους συνδρομητές. Δίνουμε έμφαση στην καινοτομία και αλλάζουμε διαρκώς τα δεδομένα στην αγορά, εξασφαλίζοντας μια άριστη εμπειρία για τους πελάτες μας που ταιριάζει απόλυτα στις δικές τους ανάγκες.

    Πως βλέπετε να αλλάζουν οι απαιτήσεις των καταναλωτών από μία μάρκα, σε μια εποχή με ιδιαίτερα πολιτικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά, σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, με την εμπιστοσύνη σε παραδοσιακούς θεσμούς να καταρρίπτεται;

Σε μια εποχή όπου παραδοσιακά αξιόπιστοι θεσμοί αμφισβητούνται, όπου νέες συνήθειες καλλιεργούνται και νέα μοντέλα αναπτύσσονται, οι καταναλωτές έχουν καινούργιες απαιτήσεις από τις μάρκες. Η νέα αυτή πραγματικότητα φέρνει νέες ευκαιρίες για τους marketers να αναπτύξουμε πιο ισχυρές και βαθύτερες σχέσεις με τους πελάτες μας. Δραστηριοποιούμαστε με έναν ξεκάθαρο σκοπό, αναγνωρίζοντας το ρόλο μας στη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος και αφουγκραζόμενοι σε βάθος τις προσδοκίες των πελατών μας.

Όσο οι κοινωνικές προκλήσεις εντείνονται τόσο μεγαλύτερος είναι και ο ρόλος των επιχειρήσεων και των μαρκών στην προσπάθεια να αντιμετωπίσουμε κρίσιμα ζητήματα, να συνεργαστούμε, να μοιραστούμε αξίες, να συμμετάσχουμε στην κοινή προσπάθεια για μια βιώσιμη κοινωνία και μια καλύτερη ζωή για όλους. Οι μάρκες μπορούν να βγουν μπροστά και να αναλάβουν δράση. Εμείς στη Vodafone συμμετέχουμε ενεργά και παίρνουμε θέση για καίρια θέματα, όπως είναι η απασχόληση των νέων, η ισότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Υιοθετούμε τις ανάλογες εταιρικές πρακτικές, και μέσα από τα προϊόντα και την τοποθέτηση της μάρκας μας, συνεισφέρουμε προς αυτή την κατεύθυνση, καλώντας τους πελάτες μας να πορευτούν μαζί μας στη διαμόρφωση ενός συναρπαστικού μέλλοντος για όλους. Η προσέγγιση αυτή δεν αφορά μόνο τη μάρκα της Vodafone, αλλά και την πιο νεανική μας μάρκα, το CU, που βλέπει μπροστά, μιλά ανοιχτά και ενδυναμώνει τους νέους, καλώντας τους να δουν τα πράγματα διαφορετικά και να ανοίξουν νέους δρόμους μπροστά. Με την παρότρυνση για «ανοιχτή» σκέψη, επιθυμούμε να ξεκινήσουμε έναν διάλογο και κυρίως να δώσουμε στο κοινό ευκαιρία να αναρωτηθεί, να προβληματιστεί, να εκφράσει και να εκφραστεί.

Marketing Week (T. 1541)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778