Marketing Week - Αντηλιακά Προϊόντα: Διαδραστική επικοινωνία και εξατομικευμένες προτάσεις, με «υψηλό δείκτη» καινοτομίας

Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Αντηλιακά Προϊόντα: Διαδραστική επικοινωνία και εξατομικευμένες προτάσεις, με «υψηλό δείκτη» καινοτομίας

30 Μαΐου 2018 | 09:40 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Trends,Υγεία / Ομορφιά

Εστιάζοντας στην ασφάλεια των συνθέσεών τους αλλά και την ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού, τα sun care brands μιλούν με ειλικρίνεια και εισάγουν καινοτομίες στις φόρμουλες και τις συσκευασίες τους.

Επιλογές για κάθε τύπο δέρματος και καταναλωτική ομάδα λανσάρουν οι μάρκες sun care, με την τάση των πολυλειτουργικών προϊόντων να ενισχύεται σε δυναμική. Εστιάζοντας στο product development στη βάση της επιστημονικής έρευνας, ενισχύουν τις φόρμουλες και την ασφάλεια των συνθέσεών τους, θέτοντας παράλληλα ως προτεραιότητα την ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού. Με τις πιέσεις της οικονομικής συγκυρίας να επιμένουν, ο τουρισμός δημιουργεί ευκαιρίες, ενώ η επικοινωνία καλείται να παίξει στρατηγικό ρόλο.

ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Τον πρώτο λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν οι εταιρείες αντηλιακών προϊόντων, με στόχο τη δημιουργία συνθέσεων που ενσωματώνουν πρωτοποριακά στοιχεία, ευνοώντας τη συστηματική τους χρήση. Σύμφωνα με την ομάδα της Nivea, «είναι υποχρέωση του ηγέτη να επενδύει στην εκπαίδευση του κοινού και σε καινοτομίες που διευκολύνουν τη συχνότερη χρήση αντηλιακού. Ειδικά στην Ελλάδα που ο ήλιος κάνει αισθητή την παρουσία το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου, ακόμα και όταν φοράμε ρούχα, δεν προστατευόμαστε επαρκώς από τη βλαβερή UV ακτινοβολία. Έτσι, η Nivea μετά από 6 χρόνια ερευνών, ανέπτυξε συνθέσεις με ιδιότητα “Anti – Stain” που παρά την υψηλή αντηλιακή τους δράση, μειώνουν την ένταση των λεκέδων αντηλιακού μετά την πλύση, επιτρέποντας την ξέγνοιαστη χρήση αντηλιακού ακόμα και κάτω από τα αγαπημένα μας καλοκαιρινά ρούχα».

Η προηγμένη έρευνα, εκτός από εφαλτήριο ανάπτυξης νέων σκευασμάτων ενσωματώνεται και ως βασικός επικοινωνιακός αρμός για τα brands. Σύμφωνα με την Κατερίνα Νταλαμάγκα, Group Brand Manager της Κορρές, «η Κορρές εστιάζει στην προαγωγή της επιστημονικής έρευνας σχετικά με τον ήλιο και τη γήρανση της επιδερμίδας, στοχεύοντας στην ανακάλυψη των βέλτιστων φυσικών τρόπων προστασίας από την ηλιακή ακτινοβολία. Η έρευνα είναι η αφετηρία της ανάπτυξης πρωτοποριακών προϊόντων με ορατά αποτελέσματα. Η έρευνα και η κλινικά αποδεδειγμένη δράση αποτελούν, παράλληλα, και τον κεντρικό άξονα της επικοινωνίας».

Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΩΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΜΑ ΤΗΣ ΑΣΤΑΘΕΙΑΣ
Αρνητική είναι η εικόνα της αγοράς sun care στην Ελλάδα, τόσο όσον αφορά την αξία, όσο και τον όγκο των πωλήσεων. Η Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive της IRI, μεταφέρει την εικόνα της κατηγορίας: «Τα τελευταία στοιχεία με κλείσιμο Φεβρουαρίου 2018 δείχνουν πως η κατηγορία των αντηλιακών είναι πτωτική και σε όγκο και σε αξία. Ειδικότερα, προκύπτει πτώση της τάξης του 5,7% για την αξία και για τον όγκο των πωλήσεων κατά 31,3%». Παρά την πτωτική πορεία συντρέχουν, ωστόσο, και ορισμένοι παράγοντες αισιοδοξίας.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Euromonitor International, η αύξηση των τουριστικών αφίξεων επεκτείνει την καταναλωτική βάση για την κατηγορία, με τις μάρκες να αξιοποιούν τη συγκυρία προσαρμόζοντας τη στρατηγική τους ανάλογα. Όπως σημειώνει ο Ιάκωβος Πουτάκογλου, Marketing Manager Personal Care, Hellas Consumer Division της Gr. Sarantis SA, «το Carroten ανοίγει τα φτερά της επικοινωνίας του και στο τουριστικό κοινό, με ένα πολύ εντυπωσιακό πλάνο outdoor, δειγματοδιανομών και συνεργασιών με ξενοδοχεία, που απευθύνεται στους τουρίστες αλλά και στους έλληνες ταξιδιώτες».

ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΥΡΙΣΜΑ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
Όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα της έρευνας της Euromonitor International, το βαθύ μαύρισμα αποτελεί προτεραιότητα για τους έλληνες καταναλωτές, αν και η ισχυρή προστασία μετατρέπεται σταδιακά σε βασικό ζητούμενο, εντείνοντας τη ζήτηση για σκευάσματα με υψηλούς δείκτες. Σε αυτό το περιβάλλον, οι μάρκες προσανατολίζονται στο συνδυασμό tan & protection και διαθέτουν λάδια μαυρίσματος, δίνοντας παράλληλα έμφαση και στην παροχή ασφαλούς προστασίας.

Η Νατάσα Ζαχάρωφ, Group Account Planning & Operations Director της Admine, σχολιάζει σχετικά: «Παραδοσιακά, το Hawaiian Tropic ήταν καθιερωμένο για το αντηλιακό λάδι με το υπέροχο εξωτικό άρωμα και τη βελούδινη υφή του. Όμως τα προϊόντα Hawaiian Tropic προσφέρουν επιπλέον και υψηλή προστασία, διαθέτοντας μεγάλη γκάμα και σε λοσιόν, ενώ κατέχουν και πιστοποίηση από το Skin Cancer Foundation».

Με τους ίδιους στόχους, η αντηλιακή σειρά, Magic Tan & Protect από το Carroten, υπόσχεται ενισχυμένη προστασία στην επιδερμίδα με παράλληλη ενίσχυση της φυσικής διαδικασίας μαυρίσματος. Αντίστοιχα, η Nivea προτείνει τη σειρά Protect & Bronze, με ανανεωμένες συνθέσεις για σίγουρη προστασία ευρέως φάσματος με φωτοσταθερά φίλτρα UVA/UVB, αλλά και ενίσχυση του μαυρίσματος χάρη στο φυτικό εκχύλισμα γλυκόριζας που ενεργοποιεί τη φυσική διαδικασία παραγωγής μελανίνης της επιδερμίδας.

ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
Ένα ακόμη πολλά υποσχόμενο πεδίο αποτελεί η δημιουργία πολυλειτουργικών προϊόντων, με cross-category ιδιότητες. Όπως δείχνουν διεθνείς έρευνες, η ανάπτυξη συνθέσεων που ενσωματώνουν τα πλεονεκτήματα των προϊόντων περιποίησης προσώπου, όπως οι λειτουργίες της αντιγήρανσης και της ενυδάτωσης, δημιουργεί νέες εμπορικές ευκαιρίες για τις εταιρείες της κατηγορίας.

Την εξέλιξη αυτή επισημαίνει και η Κατερίνα Νταλαμάγκα: «Στην κατηγορία των αντηλιακών, τα multi-function προϊόντα είναι τάση. Εξάλλου, τα δεδομένα σχετικά με την επίδραση της ηλιακής ακτινοβολίας στο δέρμα απαιτούν τη χρήση ενός προϊόντος που προσφέρει πολλά περισσότερα από απλή αντηλιακή προστασία. Συνθέσεις πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και ενυδατικά συστατικά ενισχύουν την προληπτική και επανορθωτική δράση ενάντια στα σημάδια γήρανσης που προκαλεί ο ήλιος κάθε ημέρα, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους».

Σε αυτή τη λογική, η Κορρές δημιούργησε τη νέας γενιάς αντηλιακή κρέμα προσώπου Κόκκινο Σταφύλι, με και χωρίς χρώμα, αλλά και σε νέα matte εκδοχή κατάλληλη για τις λιπαρές/μικτές επιδερμίδες, η οποία, ξεπερνώντας την απλή αντηλιακή προστασία, επανορθώνει τα σημάδια του ήλιου, προσφέροντας ταυτόχρονα 4 δράσεις: υψηλή αντηλιακή προστασία UVA/UVB, αντιρυτιδική δράση, προληπτική και επανορθωτική δράση κατά των πανάδων, αλλά και ενυδάτωση.

Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η σειρά Bepanthol Sun με τη σύνθεση 3πλής δράσης MultiProtect, η οποία πέρα από την προστασία έναντι της ακτινοβολίας UV υπόσχεται ενίσχυση της αντοχής της επιδερμίδας στον ήλιο καθώς προστατεύει, ενυδατώνει και αναπλάθει το δέρμα, αλλά και η σειρά Carroten Age Block με σύμπλοκο προβιταμίνης Α και βιταμινών C+E, για προστασία της επιδερμίδας από το οξειδωτικό στρες. Από την πλευρά της η Nivea λανσάρει μια νέα σειρά αντηλιακών προσώπου «UV Face», η οποία περιλαμβάνει το Nivea UV Face κατά της πρόωρης γήρανσης και των πανάδων, το Nivea UV Face Mat Look που απορροφά τη λιπαρότητα και το Nivea UV Face BB σε SPF50, με διακριτική χρώση για κάλυψη των δυσχρωμιών.

Επιλογές για κάθε τύπο δέρματος και καταναλωτική ομάδα λανσάρουν οι μάρκες sun care, με την τάση των πολυλειτουργικών προϊόντων να ενισχύεται σε δυναμική. Εστιάζοντας στο product development στη βάση της επιστημονικής έρευνας, ενισχύουν τις φόρμουλες και την ασφάλεια των συνθέσεών τους, θέτοντας παράλληλα ως προτεραιότητα την ευαισθητοποίηση του καταναλωτικού κοινού. Με τις πιέσεις της οικονομικής συγκυρίας να επιμένουν, ο τουρισμός δημιουργεί ευκαιρίες, ενώ η επικοινωνία καλείται να παίξει στρατηγικό ρόλο.

ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Τον πρώτο λόγο στα εργαστήρια R&D δίνουν οι εταιρείες αντηλιακών προϊόντων, με στόχο τη δημιουργία συνθέσεων που ενσωματώνουν πρωτοποριακά στοιχεία, ευνοώντας τη συστηματική τους χρήση. Σύμφωνα με την ομάδα της Nivea, «είναι υποχρέωση του ηγέτη να επενδύει στην εκπαίδευση του κοινού και σε καινοτομίες που διευκολύνουν τη συχνότερη χρήση αντηλιακού. Ειδικά στην Ελλάδα που ο ήλιος κάνει αισθητή την παρουσία το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου, ακόμα και όταν φοράμε ρούχα, δεν προστατευόμαστε επαρκώς από τη βλαβερή UV ακτινοβολία. Έτσι, η Nivea μετά από 6 χρόνια ερευνών, ανέπτυξε συνθέσεις με ιδιότητα “Anti – Stain” που παρά την υψηλή αντηλιακή τους δράση, μειώνουν την ένταση των λεκέδων αντηλιακού μετά την πλύση, επιτρέποντας την ξέγνοιαστη χρήση αντηλιακού ακόμα και κάτω από τα αγαπημένα μας καλοκαιρινά ρούχα».

Η προηγμένη έρευνα, εκτός από εφαλτήριο ανάπτυξης νέων σκευασμάτων ενσωματώνεται και ως βασικός επικοινωνιακός αρμός για τα brands. Σύμφωνα με την Κατερίνα Νταλαμάγκα, Group Brand Manager της Κορρές, «η Κορρές εστιάζει στην προαγωγή της επιστημονικής έρευνας σχετικά με τον ήλιο και τη γήρανση της επιδερμίδας, στοχεύοντας στην ανακάλυψη των βέλτιστων φυσικών τρόπων προστασίας από την ηλιακή ακτινοβολία. Η έρευνα είναι η αφετηρία της ανάπτυξης πρωτοποριακών προϊόντων με ορατά αποτελέσματα. Η έρευνα και η κλινικά αποδεδειγμένη δράση αποτελούν, παράλληλα, και τον κεντρικό άξονα της επικοινωνίας».

Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΩΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΜΑ ΤΗΣ ΑΣΤΑΘΕΙΑΣ
Αρνητική είναι η εικόνα της αγοράς sun care στην Ελλάδα, τόσο όσον αφορά την αξία, όσο και τον όγκο των πωλήσεων. Η Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive της IRI, μεταφέρει την εικόνα της κατηγορίας: «Τα τελευταία στοιχεία με κλείσιμο Φεβρουαρίου 2018 δείχνουν πως η κατηγορία των αντηλιακών είναι πτωτική και σε όγκο και σε αξία. Ειδικότερα, προκύπτει πτώση της τάξης του 5,7% για την αξία και για τον όγκο των πωλήσεων κατά 31,3%». Παρά την πτωτική πορεία συντρέχουν, ωστόσο, και ορισμένοι παράγοντες αισιοδοξίας.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Euromonitor International, η αύξηση των τουριστικών αφίξεων επεκτείνει την καταναλωτική βάση για την κατηγορία, με τις μάρκες να αξιοποιούν τη συγκυρία προσαρμόζοντας τη στρατηγική τους ανάλογα. Όπως σημειώνει ο Ιάκωβος Πουτάκογλου, Marketing Manager Personal Care, Hellas Consumer Division της Gr. Sarantis SA, «το Carroten ανοίγει τα φτερά της επικοινωνίας του και στο τουριστικό κοινό, με ένα πολύ εντυπωσιακό πλάνο outdoor, δειγματοδιανομών και συνεργασιών με ξενοδοχεία, που απευθύνεται στους τουρίστες αλλά και στους έλληνες ταξιδιώτες».

ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΣ ΜΑΥΡΙΣΜΑ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
Όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα της έρευνας της Euromonitor International, το βαθύ μαύρισμα αποτελεί προτεραιότητα για τους έλληνες καταναλωτές, αν και η ισχυρή προστασία μετατρέπεται σταδιακά σε βασικό ζητούμενο, εντείνοντας τη ζήτηση για σκευάσματα με υψηλούς δείκτες. Σε αυτό το περιβάλλον, οι μάρκες προσανατολίζονται στο συνδυασμό tan & protection και διαθέτουν λάδια μαυρίσματος, δίνοντας παράλληλα έμφαση και στην παροχή ασφαλούς προστασίας.

Η Νατάσα Ζαχάρωφ, Group Account Planning & Operations Director της Admine, σχολιάζει σχετικά: «Παραδοσιακά, το Hawaiian Tropic ήταν καθιερωμένο για το αντηλιακό λάδι με το υπέροχο εξωτικό άρωμα και τη βελούδινη υφή του. Όμως τα προϊόντα Hawaiian Tropic προσφέρουν επιπλέον και υψηλή προστασία, διαθέτοντας μεγάλη γκάμα και σε λοσιόν, ενώ κατέχουν και πιστοποίηση από το Skin Cancer Foundation».

Με τους ίδιους στόχους, η αντηλιακή σειρά, Magic Tan & Protect από το Carroten, υπόσχεται ενισχυμένη προστασία στην επιδερμίδα με παράλληλη ενίσχυση της φυσικής διαδικασίας μαυρίσματος. Αντίστοιχα, η Nivea προτείνει τη σειρά Protect & Bronze, με ανανεωμένες συνθέσεις για σίγουρη προστασία ευρέως φάσματος με φωτοσταθερά φίλτρα UVA/UVB, αλλά και ενίσχυση του μαυρίσματος χάρη στο φυτικό εκχύλισμα γλυκόριζας που ενεργοποιεί τη φυσική διαδικασία παραγωγής μελανίνης της επιδερμίδας.

ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΗΛΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
Ένα ακόμη πολλά υποσχόμενο πεδίο αποτελεί η δημιουργία πολυλειτουργικών προϊόντων, με cross-category ιδιότητες. Όπως δείχνουν διεθνείς έρευνες, η ανάπτυξη συνθέσεων που ενσωματώνουν τα πλεονεκτήματα των προϊόντων περιποίησης προσώπου, όπως οι λειτουργίες της αντιγήρανσης και της ενυδάτωσης, δημιουργεί νέες εμπορικές ευκαιρίες για τις εταιρείες της κατηγορίας.

Την εξέλιξη αυτή επισημαίνει και η Κατερίνα Νταλαμάγκα: «Στην κατηγορία των αντηλιακών, τα multi-function προϊόντα είναι τάση. Εξάλλου, τα δεδομένα σχετικά με την επίδραση της ηλιακής ακτινοβολίας στο δέρμα απαιτούν τη χρήση ενός προϊόντος που προσφέρει πολλά περισσότερα από απλή αντηλιακή προστασία. Συνθέσεις πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και ενυδατικά συστατικά ενισχύουν την προληπτική και επανορθωτική δράση ενάντια στα σημάδια γήρανσης που προκαλεί ο ήλιος κάθε ημέρα, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους».

Σε αυτή τη λογική, η Κορρές δημιούργησε τη νέας γενιάς αντηλιακή κρέμα προσώπου Κόκκινο Σταφύλι, με και χωρίς χρώμα, αλλά και σε νέα matte εκδοχή κατάλληλη για τις λιπαρές/μικτές επιδερμίδες, η οποία, ξεπερνώντας την απλή αντηλιακή προστασία, επανορθώνει τα σημάδια του ήλιου, προσφέροντας ταυτόχρονα 4 δράσεις: υψηλή αντηλιακή προστασία UVA/UVB, αντιρυτιδική δράση, προληπτική και επανορθωτική δράση κατά των πανάδων, αλλά και ενυδάτωση.

Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η σειρά Bepanthol Sun με τη σύνθεση 3πλής δράσης MultiProtect, η οποία πέρα από την προστασία έναντι της ακτινοβολίας UV υπόσχεται ενίσχυση της αντοχής της επιδερμίδας στον ήλιο καθώς προστατεύει, ενυδατώνει και αναπλάθει το δέρμα, αλλά και η σειρά Carroten Age Block με σύμπλοκο προβιταμίνης Α και βιταμινών C+E, για προστασία της επιδερμίδας από το οξειδωτικό στρες. Από την πλευρά της η Nivea λανσάρει μια νέα σειρά αντηλιακών προσώπου «UV Face», η οποία περιλαμβάνει το Nivea UV Face κατά της πρόωρης γήρανσης και των πανάδων, το Nivea UV Face Mat Look που απορροφά τη λιπαρότητα και το Nivea UV Face BB σε SPF50, με διακριτική χρώση για κάλυψη των δυσχρωμιών.


Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΨΗΛΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ
Τοποθετώντας στο επίκεντρο της στρατηγικής τους την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τις επιβλαβείς συνέπειες της ηλιακής ακτινοβολίας, τα brands sun care μεριμνούν για την ορθή ενημέρωσή του, μέσα από καμπάνιες που το αφορούν και το εμπλέκουν. Η Νατάσα Ζαχάρωφ εξηγεί σχετικά: «Θεωρούμε όλοι ως δεδομένο κάτι πολύ απλό, όπως το ότι να φοράει κάποιος αντηλιακό είναι αυτονόητο και ότι όλοι το κάνουν. Πάντα υπάρχει χώρος για ουσιαστική ενημέρωση και μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση στο θέμα της προστασίας οπότε το υπενθυμιστικό μήνυμα λειτουργεί πάντα θετικά. Σκοπός μας είναι το περιεχόμενο του brand να αφυπνίσει και να ενημερώσει για την σπουδαιότητα της προστασίας του δέρματος, παράλληλα με την καλλυντική δράση, καθώς το κοινό είναι ξεκάθαρα γυναικείο. Η δημιουργία custom καμπάνιας με μηνύματα απόλυτα στοχευμένα για κάθε κοινό, ανάλογα με την ηλικία και τα ενδιαφέροντά τους είναι μονόδρομος και αυξάνει το engagement rate».

ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΜΕ CELEBRITY TOUCH
Στη φαρέτρα του influencer marketing καταφεύγουν τα brands της κατηγορίας, αξιοποιώντας παράλληλα επιτυχημένα μιντιακά προϊόντα της επικαιρότητας για να προβάλλουν τις προτάσεις τους. Ενδεικτικό είναι το case του Carroten, το οποίο και το 2019, χρονιά κατά την οποία η μάρκα επαναλανσάρεται σε προϊοντικό επίπεδο, συνεχίζει τη συνεργασία με την Τάμτα. Όλα τα elements του Carroten Song project, όπως beach parties, συμμετοχή στα Mad Awards, beach events, digital διαγωνισμοί, υλοποιούνται και φέτος και η νέα τηλεοπτική και ραδιοφωνική καμπάνια έχει σαν πρωταγωνίστρια την Τάμτα. Ταυτόχρονα, το Carroten παρουσιάζει για πρώτη φορά το Carroten Kids Song Project, με ένα τραγούδι που απευθύνεται στα παιδιά για τη σωστή αντηλιακή προστασία και το σωστό τρόπο χρήσεως αντηλιακού.

Αντίστοιχα, τη χρονιά που πέρασε, το Hawaiian Tropic επέλεξε να συνδέσει το brandname του με την εκπομπή Survivor. Όπως αναφέρει η Νατάσα Ζαχάρωφ, «κάποια από τα νέα λανσαρίσματα αγαπημένων προϊόντων Hawaiian Tropic για τη χρονιά που πέρασε ήταν το Argan Oil και το Silk Hydration Air Soft. Στρατηγική μας επιλογή ήταν η άμεση σύνδεση του brand με την επικαιρότητα που έγινε trend το περσινό καλοκαίρι και ήταν το τηλεοπτικό προϊόν Survivor. Με μία 360 επικοινωνία κάτω από την ομπρέλα του μηνύματος Sunvivor, δημιουργήσαμε μια digital καμπάνια βασισμένη πάνω στο content του παιχνιδιού με προϊοντικά Sunvivor challenges που αναδείκνυαν τα USPs, η oποία μεταφέρθηκε offline σε παιχνίδια Sunvivor στην άμμο σε συνδυασμό με product trials, με μεγάλη απήχηση. Παράλληλα, PR activations σε άμεση συνδεσιμότητα με το παιχνίδι έδωσαν extra publicity & buzz στην καμπάνια».

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΑΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Απαντώντας στις ανάγκες ειδικών ομάδων καταναλωτών, οι εταιρείες δημιουργούν εξειδικευμένες συνθέσεις, με προδιαγραφές που ανταποκρίνονται σε διαφορετικά κοινά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η παιδική κατηγορία ενισχύθηκε κατά 6,1% σε τεμάχια και 3,8% σε όγκο, με τις μάρκες να εμπλουτίζουν τις προτάσεις τους σε αυτήν. Το Carroten προτείνει το οικογενειακό αντηλιακό γαλάκτωμα, Family SPF30, σε μορφή σπρέι που στοχεύει στο μεγαλύτερο φάσμα όλων των ηλιακών ακτίνων με εύκολη εφαρμογή, καθώς και την παιδική σειρά Kids, εμπλουτισμένη με Beta-Glucan, που διεγείρει την άμυνα του ανοσοποιητικού συστήματος για προστασία από τους επιθετικούς εξωτερικούς παράγοντες που προκαλούν ερεθισμούς και Provitamin D, για ενίσχυση της άμυνας απέναντι στη UV ακτινοβολία.

Η ήπια φόρμουλα είναι ειδικά μελετημένη, ώστε να ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος αλλεργικής αντίδρασης. Τα άτομα με ευαίσθητες επιδερμίδες αποτελούν ένα ακόμη target group με αυξημένες απαιτήσεις. Για το μη-ανεκτικό δέρμα στο πρόσωπο και το εύθραυστο βρεφικό δέρμα, η Bepanthol Sun έχει σχεδιάσει δύο προϊόντα πολύ υψηλής προστασίας, που περιέχουν αντηλιακά φίλτρα 100% ορυκτής προέλευσης, που δρουν άμεσα από τη στιγμή της εφαρμογής, ενώ παραμένουν στην επιφάνεια του δέρματος χωρίς να τη διαπερνούν. Στη νέα σειρά Bepanthol Sun περιλαμβάνονται κρέμες προσώπου, γαλακτώματα, spray, παιδικό spray, βρεφική κρέμα και after sun γαλάκτωμα. Επιλογές για τις ευάλωτες επιδερμίδες έχει λανσάρει και το Carroten, με την αντηλιακή σειρά Sensicare, με καταπραϋντικούς και περιποιητικούς παράγοντες.

ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΓΟΡΑ SUN CARE
Σε ανοδική τροχιά κινείται η διεθνής αγορά αντηλιακής προστασίας, η οποία εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 13,7 δις δολάρια μέχρι το 2024, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Global Industry Analyst Inc. Μοχλός της ανάπτυξης αποτελεί η εντεινόμενη ευαισθητοποίηση σε παγκόσμιο επίπεδο για τις επιπτώσεις της ηλιακής ακτινοβολίας, αλλά και τα λανσαρίσματα νέων, πολυλειτουργικών και περισσότερο αποτελεσματικών προϊόντων, με μακρά διάρκεια και αδιάβροχη δράση. Η χρήση φυσικών και οργανικών συστατικών αναμένεται να δώσει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση στην κατηγορία, σε ένα περιβάλλον όπου εντείνεται η ανησυχία για τις αλλεργικές αντιδράσεις που προκαλούν συχνά οι χημικές καλλυντικές συνθέσεις.

Focus Points
• Η κατηγορία των αντηλιακών είναι πτωτική και σε όγκο και σε αξία. Ειδικότερα προκύπτει πτώση της τάξης του 5,7% για την αξία και για τον όγκο των πωλήσεων κατά 31,3%.
• Ένα πολλά υποσχόμενο πεδίο αποτελεί η δημιουργία πολυλειτουργικών προϊόντων, με συνθέσεις που ενσωματώνουν τα πλεονεκτήματα των προϊόντων περιποίησης προσώπου, όπως οι λειτουργίες της αντιγήρανσης και της ενυδάτωσης.
• Απαντώντας στις ανάγκες ειδικών ομάδων καταναλωτών, οι εταιρείες δημιουργούν εξειδικευμένες συνθέσεις, με προδιαγραφές που ανταποκρίνονται διαφορετικά κοινά.
• Το βαθύ μαύρισμα αποτελεί προτεραιότητα για τους έλληνες καταναλωτές, αν και εντείνεται σταδιακά η ζήτηση για σκευάσματα με υψηλούς δείκτες.
• Τα brands της κατηγορίας αξιοποιούν τις τεχνικές του influencer marketing αλλά και επιτυχημένα μιντιακά προϊόντα της επικαιρότητας για να προβάλλουν τα προϊόντα τους.
• Η ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τις επιβλαβείς συνέπειες της ηλιακής ακτινοβολίας τοποθετείται στο επίκεντρο της στρατηγικής των brands.

Marketing Week (T. 1539)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778