Marketing Week - Αφιέρωμα παγωτό: Η γλυκιά γεύση της δημιουργικότητας

Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Αφιέρωμα παγωτό: Η γλυκιά γεύση της δημιουργικότητας

23 Μαΐου 2018 | 09:47 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Trends,Τρόφιμα - Ποτά

Ανατρεπτικά λανσαρίσματα, πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας και διεύρυνση του προϊοντικού portfolio συνθέτουν την εικόνα της κατηγορίας του παγωτού, με τα brands να επενδύουν στη αναβάθμιση της γαστρονομικής εμπειρίας, επαναπροσδιορίζοντας τα όρια της δημιουργικότητας.

Εντυπωσιακή δυναμική εμφανίζει η αγορά του παγωτού, καταγράφοντας διψήφια ποσοστά ανάπτυξης, τόσο σε όγκο όσο και σε αξία. Βασικό συστατικό αποτελεί αναμφίβολα ο πειραματισμός με πρωτοποριακά υλικά, ενώ η ανάδειξη της απαράμιλλης της ποιότητας των πρώτων υλών ανάγεται σε κομβικό σημείο της στρατηγικής των brands. Η στροφή των καταναλωτών σε επιλογές με αυστηρότερα κριτήρια, στο πλαίσιο της υιοθέτησης ενός ισορροπημένου διατροφικού μοντέλου, οδηγούν τα λανσαρίσματα, με τις μάρκες να επανερμηνεύουν δημιουργικά την πιο αγαπημένη καλοκαιρινή συνήθεια.

ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΕΠΙΛΟΓΩΝ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ
Νέες γευστικές προτάσεις δημιουργούν οι μάρκες παγωτού, επεκτείνοντας το κωδικολόγιό τους με επιλογές που ανταποκρίνονται σε κάθε γούστο. Την ίδια στιγμή, η ισορροπημένη σχέση ποιότητας και τιμής παραμένει στρατηγική προτεραιότητα, σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού. Όπως σημειώνει η Μαρία Ηρωίδη, Marketing Manager Παγωτού - Algida, ΕΒΓΑ, Ben & Jerry’s, «στόχος μας είναι να καλύπτουμε τις γευστικές απαιτήσεις των καταναλωτών με ποιοτικά παγωτά σε τιμές προσιτές σε όλους, να καινοτομούμε και να φέρνουμε πρώτοι νέες τάσεις στην αγορά του παγωτού». Τη σημασία της παραγωγής προϊόντων value for money, υψηλής ποιότητας και γεύσης αναδεικνύει και η Χρυσάνθη Φίγκου, Brand Manager Παγωτού της Κρι Κρι: «Βασικός στρατηγικός άξονας είναι η ενίσχυση του προϊοντικού μας χαρτοφυλακίου, με έμφαση στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων κωδικών, στην προσφορά μιας πλήρους γκάμας προϊόντων και με ποικιλία γεύσεων που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις των καταναλωτών», προσθέτει η ίδια.

ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ ΩΣ PREMIUM ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Προσανατολισμένα στην προσφορά ανώτερης γαστρονομικής εμπειρίας, τα brands παγωτού λανσάρουν εκλεπτυσμένες γεύσεις για απαιτητικούς. Μιλώντας για τη στρατηγική του brand Kayak, η Χρύσα Γρηγορίου, Marketing & PR Director, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Στόχος είναι να συνεχίσει να παρουσιάζει ιδιαίτερες γεύσεις που εκπλήσσουν και τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους, καθώς και customized γεύσεις που ικανοποιούν τις απαιτήσεις των chef των καλύτερων χώρων εστίασης. Με αφετηρία τα παραπάνω, η Κayak έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη της ελληνικής αγοράς, αφού το Kayak είναι κάτι παραπάνω από ένα παγωτό. Είναι το πρώτο πιστοποιημένο βιολογικό παγωτό στην Ελλάδα, είναι το πρώτο premium ελληνικό παγωτό, και το πρώτο που εισήγαγε στην αγορά τις gourmet γεύσεις, δίνοντας μια άλλη διάσταση στην εστίαση». Επιδιώκοντας να προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία κατανάλωσης, το brand Scandal διευρύνει τη γκάμα του με το 2Spoons, το οποίο προτείνει στους καταναλωτές να το μοιραστούν.

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ
Με την τάση που υπαγορεύει την υιοθέτηση πιο υγιεινών τρόπων ζωής να μεταβάλει τα καταναλωτικά πρότυπα και στην Ελλάδα, η κατηγορία του παγωτού μετατοπίζεται σε ένα φάσμα προϊόντων υψηλότερης διατροφικής αξίας. Σε αυτή ακριβώς την εξέλιξη στρέφεται η Μαρία Ηρωίδη, σχολιάζοντας σχετικά: «Υπάρχει ένα παγκόσμιο trend γύρω από την άμεση σύνδεση της υγείας και της ευεξίας με αυτά που καταναλώνουμε και βλέπουμε την τάση αυτή να εμφανίζεται σιγά σιγά και στη χώρα μας. Οι Έλληνες αρχίζουν να “ψάχνονται” περισσότερο γύρω από τα θέματα διατροφής και να αναζητούν, ακόμα και στην κατηγορία του παγωτού, προϊόντα που τους κάνουν καλό και τα οποία μπορούν να καταναλώσουν χωρίς τύψεις.

Αναμένουμε ότι, τα επόμενα χρόνια, η τάση αυτή θα γιγαντωθεί και θα αποτελέσει σημαντικό παράγοντα για τη διαμόρφωση νέων καινοτομιών στον κλάδο του παγωτού». Τη θέση αυτή μοιράζεται και η Χρύσα Γρηγορίου, αναδεικνύοντας την αύξηση των καταναλωτών που αναζητούν ποιοτικές προτάσεις και για το επιδόρπιό τους, όντας πλέον σε θέση να τις αναγνωρίσουν και να τις επιλέξουν. Κάτω από την ομπρέλα των υγιεινών επιλογών, η Algida λάνσαρε το 1ο Cornetto χωρίς γλουτένη καθώς και μια γρανίτα Lipton, ενώ η Κρι-Κρι δημιούργησε πέρυσι το high protein παγωτό Super Spoon. Εισάγοντας το trend του μαύρου παγωτού στην Ελλάδα, η Κρι Κρι παρουσίασε φέτος τον νέο, μαύρο πύραυλο Rodeo Black Cookies, ο οποίος περιέχει φυτικό ενεργό άνθρακα, ένα απολύτως φυσικό προϊόν που, μεταξύ άλλων, βοηθά στην αποτοξίνωση και την απορρόφηση βλαβερών ουσιών.

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
Με στόχο την εδραίωση της παρουσίας τους σε όσο το δυνατόν περισσότερες αγορές, οι εταιρείες της κατηγορίας επενδύουν στην επέκταση των δικτύων διανομής τους, επιδιώκοντας να «συναντηθούν» με το καταναλωτικό κοινό εντός και εκτός συνόρων. «Επιδιώκοντας να καλύψουμε τις ανάγκες των καταναλωτών σε όλη την Ελλάδα, προχωράμε στη διεύρυνση του δικτύου πώλησης. Στόχος μας είναι ο κάθε καταναλωτής να βρίσκει το παγωτό της αρεσκείας του στα κίτρινα ψυγεία της Κρι Κρι», εξηγεί η Χρυσάνθη Φίγκου. Την ανάγκη παρουσίας σε όσο το δυνατό περισσότερα σημεία πώλησης αναγνωρίζει από την πλευρά της και η Μαρία Ηρωίδη, ενώ η ανάπτυξη σε νέες αγορές αποτελεί προτεραιότητα και για την Kayak.

Σύμφωνα με τη Χρύσα Γρηγορίου, ο κύριος άξονας στον οποίο θα επενδύσει η εταιρεία την τρέχουσα χρονιά είναι οι ξένες αγορές, όπως αυτή της Κίνας, της Αμερικής και του Dubai, στις οποίες έχει ήδη εξαγωγική δραστηριότητα. «Παράλληλα, επενδύοντας στην ελληνική αγορά, περά από τα καταστήματα της εστίασης στα οποία δίνει ιδιαίτερη έμφαση, πραγματοποιεί openings νέων boutique Kayak, είτε σε κλειστές αγορές, είτε σε ελληνικά νησιά. Μετά το άνοιγμα του Kayak στο Τhe Mall Athens, άνοιξε πριν από λίγες ημέρες το κατάστημα Kayak στο Βουρκάρι Τζιας, σύντομα ακολουθεί το κατάστημα Kayak στο Φισκάρδο Κεφαλλονιάς, ενώ πρόσφατο είναι και το Kayak Pop Up Store στην κοσμοπολίτικη πισίνα του Hilton», συμπληρώνει η ίδια.

Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
Τη στιγμή που η «επιστροφή στις ρίζες» αναπτύσσει σημαντική δυναμική σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες, τα brands παγωτού επιστρατεύουν τις αξίες της παράδοσης και τη διατροφική κληρονομιά του τόπου, σχεδιάζοντας γευστικές δημιουργίες που παραπέμπουν σε αυθεντικές συνταγές επιδορπίων. Ωστόσο, κλειδί της επιτυχίας είναι η «μετάφρασή» τους με όρους καινοτομίας, εφαρμόζοντας μια σύγχρονη προσέγγιση, τόσο στα συστατικά όσο και στη συσκευασία. Όπως υποστηρίζει η Χρυσάνθη Φίγκου, «οι καταναλωτές επιβραβεύουν τα καινοτόμα προϊόντα, τα αναζητούν κι εν τέλει τα “αγκαλιάζουν” ενσωματώνοντάς τα στην καθημερινότητά τους» και συνεχίζει: «Οι καταναλωτές δείχνουν την προτίμησή τους και σε προϊόντα με γεύσεις οικείες και νοσταλγικές, που τους θυμίζουν “ζεστές”, οικογενειακές στιγμές».

Σε αυτό το περιβάλλον, η βραβευμένη σειρά παγωτών «Γλυκά της Μαμάς», η οποία βασίζεται στις γεύσεις και τις μυρωδιές των γλυκών της μαμάς, εισάγει φέτος τη γεύση «Κρέμα Καραμελέ», σε ατομική και οικογενειακή συσκευασία. Επιπλέον, μετά το περσινό λανσάρισμα της γεύσης «Σοκολατόπιτα», το παγωτό με γεύση σοκολάτας, κομμάτια σοκολατόπιτας και σιρόπι με γεύση σοκολάτα έρχεται και σε ατομική συσκευασία. Έτσι, πλέον, η οικογένεια παγωτών της Κρι Κρι «Τα Γλυκά της Μαμάς» αριθμεί 5 μέλη: «Πάστα Φλώρα» σε οικογενειακή συσκευασία, «Σοκολατόπιτα» σε οικογενειακή και νέα ατομική συσκευασία και τη νέα γεύση «Κρέμα Καραμελέ» σε οικογενειακή και ατομική συσκευασία.

Εντυπωσιακή δυναμική εμφανίζει η αγορά του παγωτού, καταγράφοντας διψήφια ποσοστά ανάπτυξης, τόσο σε όγκο όσο και σε αξία. Βασικό συστατικό αποτελεί αναμφίβολα ο πειραματισμός με πρωτοποριακά υλικά, ενώ η ανάδειξη της απαράμιλλης της ποιότητας των πρώτων υλών ανάγεται σε κομβικό σημείο της στρατηγικής των brands. Η στροφή των καταναλωτών σε επιλογές με αυστηρότερα κριτήρια, στο πλαίσιο της υιοθέτησης ενός ισορροπημένου διατροφικού μοντέλου, οδηγούν τα λανσαρίσματα, με τις μάρκες να επανερμηνεύουν δημιουργικά την πιο αγαπημένη καλοκαιρινή συνήθεια.

ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΕΠΙΛΟΓΩΝ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ
Νέες γευστικές προτάσεις δημιουργούν οι μάρκες παγωτού, επεκτείνοντας το κωδικολόγιό τους με επιλογές που ανταποκρίνονται σε κάθε γούστο. Την ίδια στιγμή, η ισορροπημένη σχέση ποιότητας και τιμής παραμένει στρατηγική προτεραιότητα, σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού. Όπως σημειώνει η Μαρία Ηρωίδη, Marketing Manager Παγωτού - Algida, ΕΒΓΑ, Ben & Jerry’s, «στόχος μας είναι να καλύπτουμε τις γευστικές απαιτήσεις των καταναλωτών με ποιοτικά παγωτά σε τιμές προσιτές σε όλους, να καινοτομούμε και να φέρνουμε πρώτοι νέες τάσεις στην αγορά του παγωτού». Τη σημασία της παραγωγής προϊόντων value for money, υψηλής ποιότητας και γεύσης αναδεικνύει και η Χρυσάνθη Φίγκου, Brand Manager Παγωτού της Κρι Κρι: «Βασικός στρατηγικός άξονας είναι η ενίσχυση του προϊοντικού μας χαρτοφυλακίου, με έμφαση στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων κωδικών, στην προσφορά μιας πλήρους γκάμας προϊόντων και με ποικιλία γεύσεων που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις των καταναλωτών», προσθέτει η ίδια.

ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ ΩΣ PREMIUM ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Προσανατολισμένα στην προσφορά ανώτερης γαστρονομικής εμπειρίας, τα brands παγωτού λανσάρουν εκλεπτυσμένες γεύσεις για απαιτητικούς. Μιλώντας για τη στρατηγική του brand Kayak, η Χρύσα Γρηγορίου, Marketing & PR Director, αναφέρει χαρακτηριστικά: «Στόχος είναι να συνεχίσει να παρουσιάζει ιδιαίτερες γεύσεις που εκπλήσσουν και τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους, καθώς και customized γεύσεις που ικανοποιούν τις απαιτήσεις των chef των καλύτερων χώρων εστίασης. Με αφετηρία τα παραπάνω, η Κayak έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη της ελληνικής αγοράς, αφού το Kayak είναι κάτι παραπάνω από ένα παγωτό. Είναι το πρώτο πιστοποιημένο βιολογικό παγωτό στην Ελλάδα, είναι το πρώτο premium ελληνικό παγωτό, και το πρώτο που εισήγαγε στην αγορά τις gourmet γεύσεις, δίνοντας μια άλλη διάσταση στην εστίαση». Επιδιώκοντας να προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία κατανάλωσης, το brand Scandal διευρύνει τη γκάμα του με το 2Spoons, το οποίο προτείνει στους καταναλωτές να το μοιραστούν.

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ
Με την τάση που υπαγορεύει την υιοθέτηση πιο υγιεινών τρόπων ζωής να μεταβάλει τα καταναλωτικά πρότυπα και στην Ελλάδα, η κατηγορία του παγωτού μετατοπίζεται σε ένα φάσμα προϊόντων υψηλότερης διατροφικής αξίας. Σε αυτή ακριβώς την εξέλιξη στρέφεται η Μαρία Ηρωίδη, σχολιάζοντας σχετικά: «Υπάρχει ένα παγκόσμιο trend γύρω από την άμεση σύνδεση της υγείας και της ευεξίας με αυτά που καταναλώνουμε και βλέπουμε την τάση αυτή να εμφανίζεται σιγά σιγά και στη χώρα μας. Οι Έλληνες αρχίζουν να “ψάχνονται” περισσότερο γύρω από τα θέματα διατροφής και να αναζητούν, ακόμα και στην κατηγορία του παγωτού, προϊόντα που τους κάνουν καλό και τα οποία μπορούν να καταναλώσουν χωρίς τύψεις.

Αναμένουμε ότι, τα επόμενα χρόνια, η τάση αυτή θα γιγαντωθεί και θα αποτελέσει σημαντικό παράγοντα για τη διαμόρφωση νέων καινοτομιών στον κλάδο του παγωτού». Τη θέση αυτή μοιράζεται και η Χρύσα Γρηγορίου, αναδεικνύοντας την αύξηση των καταναλωτών που αναζητούν ποιοτικές προτάσεις και για το επιδόρπιό τους, όντας πλέον σε θέση να τις αναγνωρίσουν και να τις επιλέξουν. Κάτω από την ομπρέλα των υγιεινών επιλογών, η Algida λάνσαρε το 1ο Cornetto χωρίς γλουτένη καθώς και μια γρανίτα Lipton, ενώ η Κρι-Κρι δημιούργησε πέρυσι το high protein παγωτό Super Spoon. Εισάγοντας το trend του μαύρου παγωτού στην Ελλάδα, η Κρι Κρι παρουσίασε φέτος τον νέο, μαύρο πύραυλο Rodeo Black Cookies, ο οποίος περιέχει φυτικό ενεργό άνθρακα, ένα απολύτως φυσικό προϊόν που, μεταξύ άλλων, βοηθά στην αποτοξίνωση και την απορρόφηση βλαβερών ουσιών.

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
Με στόχο την εδραίωση της παρουσίας τους σε όσο το δυνατόν περισσότερες αγορές, οι εταιρείες της κατηγορίας επενδύουν στην επέκταση των δικτύων διανομής τους, επιδιώκοντας να «συναντηθούν» με το καταναλωτικό κοινό εντός και εκτός συνόρων. «Επιδιώκοντας να καλύψουμε τις ανάγκες των καταναλωτών σε όλη την Ελλάδα, προχωράμε στη διεύρυνση του δικτύου πώλησης. Στόχος μας είναι ο κάθε καταναλωτής να βρίσκει το παγωτό της αρεσκείας του στα κίτρινα ψυγεία της Κρι Κρι», εξηγεί η Χρυσάνθη Φίγκου. Την ανάγκη παρουσίας σε όσο το δυνατό περισσότερα σημεία πώλησης αναγνωρίζει από την πλευρά της και η Μαρία Ηρωίδη, ενώ η ανάπτυξη σε νέες αγορές αποτελεί προτεραιότητα και για την Kayak.

Σύμφωνα με τη Χρύσα Γρηγορίου, ο κύριος άξονας στον οποίο θα επενδύσει η εταιρεία την τρέχουσα χρονιά είναι οι ξένες αγορές, όπως αυτή της Κίνας, της Αμερικής και του Dubai, στις οποίες έχει ήδη εξαγωγική δραστηριότητα. «Παράλληλα, επενδύοντας στην ελληνική αγορά, περά από τα καταστήματα της εστίασης στα οποία δίνει ιδιαίτερη έμφαση, πραγματοποιεί openings νέων boutique Kayak, είτε σε κλειστές αγορές, είτε σε ελληνικά νησιά. Μετά το άνοιγμα του Kayak στο Τhe Mall Athens, άνοιξε πριν από λίγες ημέρες το κατάστημα Kayak στο Βουρκάρι Τζιας, σύντομα ακολουθεί το κατάστημα Kayak στο Φισκάρδο Κεφαλλονιάς, ενώ πρόσφατο είναι και το Kayak Pop Up Store στην κοσμοπολίτικη πισίνα του Hilton», συμπληρώνει η ίδια.

Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
Τη στιγμή που η «επιστροφή στις ρίζες» αναπτύσσει σημαντική δυναμική σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες, τα brands παγωτού επιστρατεύουν τις αξίες της παράδοσης και τη διατροφική κληρονομιά του τόπου, σχεδιάζοντας γευστικές δημιουργίες που παραπέμπουν σε αυθεντικές συνταγές επιδορπίων. Ωστόσο, κλειδί της επιτυχίας είναι η «μετάφρασή» τους με όρους καινοτομίας, εφαρμόζοντας μια σύγχρονη προσέγγιση, τόσο στα συστατικά όσο και στη συσκευασία. Όπως υποστηρίζει η Χρυσάνθη Φίγκου, «οι καταναλωτές επιβραβεύουν τα καινοτόμα προϊόντα, τα αναζητούν κι εν τέλει τα “αγκαλιάζουν” ενσωματώνοντάς τα στην καθημερινότητά τους» και συνεχίζει: «Οι καταναλωτές δείχνουν την προτίμησή τους και σε προϊόντα με γεύσεις οικείες και νοσταλγικές, που τους θυμίζουν “ζεστές”, οικογενειακές στιγμές».

Σε αυτό το περιβάλλον, η βραβευμένη σειρά παγωτών «Γλυκά της Μαμάς», η οποία βασίζεται στις γεύσεις και τις μυρωδιές των γλυκών της μαμάς, εισάγει φέτος τη γεύση «Κρέμα Καραμελέ», σε ατομική και οικογενειακή συσκευασία. Επιπλέον, μετά το περσινό λανσάρισμα της γεύσης «Σοκολατόπιτα», το παγωτό με γεύση σοκολάτας, κομμάτια σοκολατόπιτας και σιρόπι με γεύση σοκολάτα έρχεται και σε ατομική συσκευασία. Έτσι, πλέον, η οικογένεια παγωτών της Κρι Κρι «Τα Γλυκά της Μαμάς» αριθμεί 5 μέλη: «Πάστα Φλώρα» σε οικογενειακή συσκευασία, «Σοκολατόπιτα» σε οικογενειακή και νέα ατομική συσκευασία και τη νέα γεύση «Κρέμα Καραμελέ» σε οικογενειακή και ατομική συσκευασία.


Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ
Εξελίσσεται με αμείωτη δυναμική το ρεύμα των συνεργασιών στην αγορά του παγωτού. Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο ενώνουν τις δυνάμεις τους με καταξιωμένα brands, επανασυστήνοντας στο κοινό δημοφιλείς γεύσεις σε μια πιο «καλοκαιρινή» εκδοχή. Όπως υπογραμμίζει η Χρυσάνθη Φίγκου, «έκδηλη είναι η προτίμηση του κοινού σε co-branding προϊόντα, που είναι αποτέλεσμα επιτυχημένων συνεργασιών οι οποίες έχουν επιτευχθεί ύστερα από συλλογή προδιαγραφών και κριτηρίων, προκειμένου να παράγονται νέες, ανώτερες γευστικές αξίες που “αποτυπώνονται” σε κάθε ηλικία».

Σε αυτή τη λογική εντάσσονται τα λανσαρίσματα της Κρι Κρι το 2017, με τα νέα παγωτά Derby σε συνεργασία με την ΙΟΝ, όπως και το φετινό λανσάρισμα του παγωτού Lacta, μια σύμπραξη της Froneri Hellas με την Mondelez. Για πρώτη φορά η γεύση της Lacta συνδυάζεται με παγωτό βανίλια και κυκλοφορεί ξυλάκι βανίλιας με ρίπλες σοκολάτας γάλακτος, βουτηγμένο στη σοκολάτα γάλακτος Lacta, καθώς και παγωτό χωνάκι βανίλια και σοκολάτα, που στο κέντρο έχει την αυθεντική σοκολάτα Lacta και ολόκληρο δίσκο σοκολάτας Lacta στο επάνω μέρος.

ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΑ MEDIA BLENDS
Κεντρικός είναι ο ρόλος της επικοινωνίας στην κατηγορία, με τα brands να διαμορφώνουν πολυδιάστατα media blends, αναζητώντας παρουσία σε κάθε πλατφόρμα, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες για να εμπλέξουν ενεργά το καταναλωτικό κοινό. Το λανσάρισμα του Scandal 2Spoons υποστηρίζεται με ένα δυνατό επικοινωνιακό πλάνο, ενώ θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στα social media. Το τηλεοπτικό για το νέο προϊόν δημιούργησε η Solid Havas, ένα fun animation με μήνυμα «Summer Is Made For 2». Επειδή το 2Spoons φτιάχτηκε για να το μοιράζεται κανείς, η έννοια του «μοιράσματος» αποτέλεσε και τη βάση της επικοινωνίας.

Η παραγωγή έγινε από την Yell και συνοδεύτηκε από outdoor, digital και p.o.p materials όπως bus stop banners, ΥouΤube pre-rolls και give-away gifts. Social media χαρακτήρα έχει και η καμπάνια για το Rodeo Black Cookies, το οποίο στο πλαίσιο της γνωριμίας του με το κοινό, προ(σ)καλεί τους φίλους του να τολμήσουν να ανεβάσουν selfies με μαύρα χείλη και γλώσσα. Άλλωστε, επικοινωνιακά cases που προήλθαν από την κατηγορία ξεχώρισαν και βραβεύτηκαν. Η Ελαΐς-Unilever Hellas διακρίθηκε για την προβολή της μάρκας Ben & Jerry’s, στα Ermis Awards 2018, τον θεσμό της διαφημιστικής αγοράς που επιβραβεύει την αριστεία στη στρατηγική, τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Θετικά πρόσημα συνοδεύουν την αγορά του παγωτού, η οποία ακολουθεί ανοδική τροχιά, επιδεικνύοντας εντυπωσιακά ποσοστά ανάπτυξης, τόσο σε τεμάχια όσο και σε αξία. Σύμφωνα με τη Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive της IRI, «τα τελευταία στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2018 δείχνουν πως η κατηγορία των παγωτών είναι ανοδική σε όγκο κατά 20,4% και σε όρους αξίας κατά 16,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Άνοδο σημειώνουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά 8,3% σε όγκο πωλήσεων ενώ σε όρους αξίας σημειώνουν άνοδο κατά 9,5%».

ΟΙ MILLENNIALS ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ
«Αγαπημένα παιδιά» των marketers κάθε κατηγορίας, οι millennials δεν θα μπορούσαν να ξεφύγουν από το στόχαστρο των brands παγωτού, τα οποία απευθύνονται σε αυτούς όλο και πιο συστηματικά. Επιχειρώντας να ενδυναμώσει το millennial προφίλ της, η μάρκα Haagen-Dazs επέλεξε ως παγκόσμιο ambassador τον Grigor Dimitrov, τον τρίτο στην κατάταξη καλύτερο άντρα τενίστα στον κόσμο. Όπως ανέφερε η εταιρεία General Mills στην οποία ανήκει το brand, η ένταξη του Dimitrov στο roster της συνδέεται με την ευρύτερη αλλαγή στη στρατηγική της Haagen-Dazs, η οποία κινείται γύρω από τη φράση «everyday made extraordinary». Με αυτό το mindset, ανοίγει την επικοινωνία της στους millennials, οι οποίοι «επιθυμούν να ζουν τη κάθε στιγμή και να εμπλουτίζουν την καθημερινότητά τους με μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες». Ως global brand ambassador, ρόλος του Dimitrov είναι να προβάλλει «extraordinary εμπειρίες» για το κοινό της Haagen-Dazs, καθώς και να χρησιμοποιήσει τα social media για να αυξήσει το engagement του millennial κοινoύ. (Πηγή: Campaign)

Focus Points
• Τα τελευταία στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2018 δείχνουν πως η κατηγορία των παγωτών είναι ανοδική σε όγκο κατά 20,4% και σε όρους αξίας κατά 16,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
• Νέες γευστικές προτάσεις δημιουργούν οι μάρκες παγωτού, ενώ προσανατολίζονται στην προσφορά αναβαθμισμένης γαστρονομικής εμπειρίας.
• Τα brands διαμορφώνουν πολυδιάστατα media blends, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες για να εμπλέξουν ενεργά το καταναλωτικό κοινό.
• Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του παγωτού συνεργάζονται με καταξιωμένα brands, επανασυστήνοντας στο κοινό δημοφιλείς γεύσεις σε μια πιο «καλοκαιρινή» εκδοχή.
• Τα brands παγωτού επιστρατεύουν τις αξίες της παράδοσης και τη διατροφική κληρονομιά του τόπου, ερμηνεύοντάς τες μέσα από το πρίσμα της καινοτομίας.
• Οι εταιρείες της κατηγορίας επενδύουν στην επέκταση των δικτύων διανομής τους, επιδιώκοντας να «συναντηθούν» με το καταναλωτικό κοινό εντός και εκτός συνόρων.
• Οι Έλληνες αρχίζουν να «ψάχνονται» περισσότερο γύρω από τα θέματα διατροφής και να αναζητούν, ακόμα και στην κατηγορία του παγωτού, προϊόντα που τους κάνουν καλό.

Marketing Week (T. 1539)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778