Marketing Week - Δημήτρης Κατσαχνιάς, Air Paris: Πολλές μεγάλες μάρκες θα «αρρωστήσουν» βαριά

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Δημήτρης Κατσαχνιάς, Air Paris: Πολλές μεγάλες μάρκες θα «αρρωστήσουν» βαριά

30 Μαΐου 2018 | 09:18 Γράφει η Κατερίνα  Βαλλογιάννη Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα,Υγεία / Ομορφιά

Έναν μήνα πριν βρεθεί στην Αθήνα για το Athens Fashion & Beauty Forum, του οποίου διατελεί φέτος Πρόεδρος, ο Δημήτρης Κατσαχνιάς, ένας από τους πιο επιτυχημένους έλληνες managers στον τομέα της στρατηγικής μαρκών μόδας και ομορφιάς, μιλάει στο Marketing Week για τις σημαντικότερες τάσεις στο fashion & beauty industry.

Ο Δημήτρης Κατσαχνιάς, Iδιοκτήτης και Strategic Director της Air Paris δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Με πολυεθνική καριέρα στις κορυφαίες beauty εταιρείες και μετέπειτα με τη δική του εταιρεία Air Paris, έχει διαχειριστεί τη στρατηγική branding και επικοινωνίας για ορισμένα από τα μεγαλύτερα brands μόδας και ομορφιάς παγκοσμίως, μέσα από τα γραφεία του σε Παρίσι, Νέα Υόρκη και Σαγκάη. Αυτή άλλωστε και η διασπορά των δραστηριοτήτων της εταιρείας και του χρόνου του ιδίου στις 3 μητροπόλεις Δύσης και Ανατολής τον καθιστούν από τα λίγα στελέχη με σφαιρική αντίληψη και κατανόηση της νέας «μορφής» καταναλωτή και πώς αυτή επηρεάζει τις σύγχρονες μάρκες.

Τον τελευταίο καιρό, μάλιστα, επικεντρώνεται σε μεγάλο βαθμό στη δημιουργία νέων μαρκών για αυτόν τον νέο καταναλωτή, ιδίως στην Αμερική. Ως ένας Έλληνας manager- πολίτης του κόσμου που «κουβαλάει» όλη αυτήν την πολύτιμη γνώση, κρίθηκε ο καταλληλότερος για να αναλάβει τον ρόλο του Προέδρου του Athens Fashion & Beauty Forum, που θεσπίζεται φέτος για πρώτη φορά. Το Marketing Week συνομίλησε μαζί του και αποτυπώνει σε αυτήν τη συνέντευξη τις βασικότερες αλλαγές που συντελούνται σήμερα στον καταναλωτή και τις εξελίξεις που σηματοδοτούν για το fashion & beauty business.

    MW: Ποιες είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στη μόδα και την ομορφιά σήμερα;

Δημήτρης Κατσαχνιάς:
Πιστεύω ότι ζούμε τις πιο κοσμογονικές αλλαγές των τελευταίων δεκαετιών. Έχουν αλλάξει ολοκληρωτικά οι καταναλωτές και κατά συνέπεια, οι κανόνες του marketing. Αρχικά, όλοι συμπεριφερόμαστε σαν millenials. Δεν εμπιστευόμαστε τη διαφήμιση και το marketing, θέλουμε ασφαλή και ειλικρινά προϊόντα, αλλά ταυτόχρονα είμαστε και νάρκισσοι και εγωκεντρικοί, με χαμηλό attention span. Παράλληλα, μας ενδιαφέρει λιγότερο να αγοράζουμε και να «έχουμε» πράγματα, από το να ζούμε εμπειρίες. Χαρακτηριστικό είναι ότι, εδώ και καιρό, στους λογαριασμούς μας στο instagram, δείχνουμε πού πήγαμε και τι φάγαμε και όχι τα παπούτσια που αγοράσαμε.

Επιπλέον, εμπιστευόμαστε τον «γείτονά» μας (influencer) ή ακόμα περισσότερο τα «groups γειτόνων» (collectives) πιο πολύ από τις μάρκες και αντίστοιχες παλιές αυθεντίες. Αντίστοιχα, η ιστορία μίας μάρκας μας αφήνει αδιάφορους αν δεν έχει κάποια εφαρμογή στο σήμερα, ενώ παράλληλα δεν υπάρχει διαχωρισμός Above The Line και Below The Line (ATL, BTL). Οι μάρκες έχουν ταυτόχρονα πολλά διαφορετικά δίκτυα διανομής (multi-channel) και οι καταναλωτές δεν κατατάσσονται πλέον ανά ηλικία και εισόδημα, αλλά ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους. Τέλος, η τεχνολογία έχει κάνει το luxury να είναι πιο προσιτό και χρηστικό, ενώ η κλασική διαφήμιση ευτυχώς πέθανε και μαζί ο επιφανειακός ρόλος των διαφημιστών των 90’s. Όταν ξεπεράσουμε τις υπερβολές του politically correct, αυτό που θα έχει σημασία είναι η διαφάνεια και η ασφάλεια.

    Πρακτικά, τι σημαίνουν αυτές οι αλλαγές για τις εταιρείες;

Μεγάλες μάρκες που τις θεωρούσαμε ακλόνητες θα «αρρωστήσουν» βαριά ή θα «πεθάνουν». Επομένως, υπάρχει τεράστιο περιθώριο για τις νέες μάρκες που φτιάχνονται από την αρχή, βασισμένες στα νέα πρότυπα. Είναι πιο εύκολο να φτιάξεις κάτι νέο, από το να αλλάξεις μία οργάνωση που λειτουργεί με συγκεκριμένο τρόπο εδώ και πολλές δεκαετίες. Γι’ αυτό και υπάρχουν σημαντικές επενδύσεις σε start ups με μεγάλα κεφάλαια. Και μεγάλες εταιρείες, αγοράζουν σε πολύ υψηλές τιμές μικρές και ευέλικτες μάρκες.

    Πώς έχει αλλάξει η ψηφιακή τεχνολογία τον κόσμο της μόδας και της ομορφιάς;

Η τεχνολογία είναι αυτή που επηρεάζει άμεσα την αισθητική μας και μας δημιουργεί νέες καταναλωτικές συνήθειες. Παλαιότερα, ήταν ίσως περισσότερο η τέχνη, τώρα είναι η τεχνολογία. Από τη μία μεριά, εντοπίζουμε ότι η «πολυτέλεια» έχει γίνει πιο χρηστική. Οι ψηφιακές μορφές δημιουργίας και κατανάλωσης περιεχομένου αλλάζουν τους κώδικες ομορφιάς και μόδας, με αποτέλεσμα, όλο και περισσότερες μάρκες να ενσωματώνουν «online» κώδικες στο προϊόν και την εικόνα τους, όπως για παράδειγμα, η Gucci αλλά και η Louis Vuitton στη συνεργασία με τη Supreme. To κλασσικό «luxury» που συνοψίζεται στο δίπτυχο «αποκλειστικότητα, προσωπικές και αισθητηριακές εμπειρίες» εξελίσσεται.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο τρόπος που η Adidas λάνσαρε τα Yeezy online δημιουργώντας buzz γύρω από τη σπανιότητα του προϊόντος ή οι επενδύσεις σε AR ή VR από την Dior. Η τεχνολογία αναγκάζει τις μάρκες να δουλεύουν με νέες μεθόδους που βοηθούν την online κατανάλωση και διάδοση περιεχομένου, όπως για παράδειγμα, η άνοδος των live streaming, για να μπορούν να συναγωνιστούν τους key opinion leaders. Επίσης, δημιουργούνται νέοι τρόποι πωλήσεων. Παρατηρούμε, για παράδειγμα, την άνοδο των μοντέλων με συνδρομή στον χώρο της ομορφιάς, όπως για παράδειγμα το Birchbox και μοντέλων στον χώρο της μόδας, που βασίζονται στην πρόσβαση, όπως για παράδειγμα, το Rent the Runway.

    Υπάρχουν διαφορές ή ομοιότητες μεταξύ του κόσμου της μόδας και της ομορφιάς όσον αφορά στο digital;

Και τα δύο επηρεάζονται εξίσου από την άνοδο των key opinion leaders, οι οποίοι επηρεάζουν την αξία και τις πωλήσεις μίας μάρκας, και από τους νέους κώδικες αισθητικής που προέρχονται από την τεχνολογία και το online περιεχόμενο. Όμως, λόγω της χαμηλότερης μέσης τιμής και των χαρακτηριστικών των προϊόντων, οι μάρκες ομορφιάς επηρεάζονται περισσότερο από την άνοδο του e-commerce, των νέων μαρκών και των influencers. Από την άλλη πλευρά, η μόδα εξαρτάται ακόμα σε μεγάλο βαθμό από τα σημεία πώλησης.

Μία βασική προϋπόθεση για τη μόδα είναι να ενισχύσει, με τη χρήση των ψηφιακών μέσων, την εμπειρία του καταναλωτή στα σημεία πώλησης και να συνδέσει την offiline και online επικοινωνία της, ώστε ο καταναλωτής να έχει μία σταθερή εμπειρία μάρκας. Πάντως, πιστεύω ότι δημιουργούνται σταδιακά όλο και μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ μόδας και ομορφιάς και σύντομα δεν θα τα βάζουμε μαζί. Η ομορφιά είναι πιο κοντά στη διατροφή απ’ ό,τι στη μόδα. Η ομορφιά έχει σχέση με την υγεία που είναι πλέον το σημαντικότερο.

Ο Δημήτρης Κατσαχνιάς, Iδιοκτήτης και Strategic Director της Air Paris δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Με πολυεθνική καριέρα στις κορυφαίες beauty εταιρείες και μετέπειτα με τη δική του εταιρεία Air Paris, έχει διαχειριστεί τη στρατηγική branding και επικοινωνίας για ορισμένα από τα μεγαλύτερα brands μόδας και ομορφιάς παγκοσμίως, μέσα από τα γραφεία του σε Παρίσι, Νέα Υόρκη και Σαγκάη. Αυτή άλλωστε και η διασπορά των δραστηριοτήτων της εταιρείας και του χρόνου του ιδίου στις 3 μητροπόλεις Δύσης και Ανατολής τον καθιστούν από τα λίγα στελέχη με σφαιρική αντίληψη και κατανόηση της νέας «μορφής» καταναλωτή και πώς αυτή επηρεάζει τις σύγχρονες μάρκες.

Τον τελευταίο καιρό, μάλιστα, επικεντρώνεται σε μεγάλο βαθμό στη δημιουργία νέων μαρκών για αυτόν τον νέο καταναλωτή, ιδίως στην Αμερική. Ως ένας Έλληνας manager- πολίτης του κόσμου που «κουβαλάει» όλη αυτήν την πολύτιμη γνώση, κρίθηκε ο καταλληλότερος για να αναλάβει τον ρόλο του Προέδρου του Athens Fashion & Beauty Forum, που θεσπίζεται φέτος για πρώτη φορά. Το Marketing Week συνομίλησε μαζί του και αποτυπώνει σε αυτήν τη συνέντευξη τις βασικότερες αλλαγές που συντελούνται σήμερα στον καταναλωτή και τις εξελίξεις που σηματοδοτούν για το fashion & beauty business.

    MW: Ποιες είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στη μόδα και την ομορφιά σήμερα;

Δημήτρης Κατσαχνιάς:
Πιστεύω ότι ζούμε τις πιο κοσμογονικές αλλαγές των τελευταίων δεκαετιών. Έχουν αλλάξει ολοκληρωτικά οι καταναλωτές και κατά συνέπεια, οι κανόνες του marketing. Αρχικά, όλοι συμπεριφερόμαστε σαν millenials. Δεν εμπιστευόμαστε τη διαφήμιση και το marketing, θέλουμε ασφαλή και ειλικρινά προϊόντα, αλλά ταυτόχρονα είμαστε και νάρκισσοι και εγωκεντρικοί, με χαμηλό attention span. Παράλληλα, μας ενδιαφέρει λιγότερο να αγοράζουμε και να «έχουμε» πράγματα, από το να ζούμε εμπειρίες. Χαρακτηριστικό είναι ότι, εδώ και καιρό, στους λογαριασμούς μας στο instagram, δείχνουμε πού πήγαμε και τι φάγαμε και όχι τα παπούτσια που αγοράσαμε.

Επιπλέον, εμπιστευόμαστε τον «γείτονά» μας (influencer) ή ακόμα περισσότερο τα «groups γειτόνων» (collectives) πιο πολύ από τις μάρκες και αντίστοιχες παλιές αυθεντίες. Αντίστοιχα, η ιστορία μίας μάρκας μας αφήνει αδιάφορους αν δεν έχει κάποια εφαρμογή στο σήμερα, ενώ παράλληλα δεν υπάρχει διαχωρισμός Above The Line και Below The Line (ATL, BTL). Οι μάρκες έχουν ταυτόχρονα πολλά διαφορετικά δίκτυα διανομής (multi-channel) και οι καταναλωτές δεν κατατάσσονται πλέον ανά ηλικία και εισόδημα, αλλά ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους. Τέλος, η τεχνολογία έχει κάνει το luxury να είναι πιο προσιτό και χρηστικό, ενώ η κλασική διαφήμιση ευτυχώς πέθανε και μαζί ο επιφανειακός ρόλος των διαφημιστών των 90’s. Όταν ξεπεράσουμε τις υπερβολές του politically correct, αυτό που θα έχει σημασία είναι η διαφάνεια και η ασφάλεια.

    Πρακτικά, τι σημαίνουν αυτές οι αλλαγές για τις εταιρείες;

Μεγάλες μάρκες που τις θεωρούσαμε ακλόνητες θα «αρρωστήσουν» βαριά ή θα «πεθάνουν». Επομένως, υπάρχει τεράστιο περιθώριο για τις νέες μάρκες που φτιάχνονται από την αρχή, βασισμένες στα νέα πρότυπα. Είναι πιο εύκολο να φτιάξεις κάτι νέο, από το να αλλάξεις μία οργάνωση που λειτουργεί με συγκεκριμένο τρόπο εδώ και πολλές δεκαετίες. Γι’ αυτό και υπάρχουν σημαντικές επενδύσεις σε start ups με μεγάλα κεφάλαια. Και μεγάλες εταιρείες, αγοράζουν σε πολύ υψηλές τιμές μικρές και ευέλικτες μάρκες.

    Πώς έχει αλλάξει η ψηφιακή τεχνολογία τον κόσμο της μόδας και της ομορφιάς;

Η τεχνολογία είναι αυτή που επηρεάζει άμεσα την αισθητική μας και μας δημιουργεί νέες καταναλωτικές συνήθειες. Παλαιότερα, ήταν ίσως περισσότερο η τέχνη, τώρα είναι η τεχνολογία. Από τη μία μεριά, εντοπίζουμε ότι η «πολυτέλεια» έχει γίνει πιο χρηστική. Οι ψηφιακές μορφές δημιουργίας και κατανάλωσης περιεχομένου αλλάζουν τους κώδικες ομορφιάς και μόδας, με αποτέλεσμα, όλο και περισσότερες μάρκες να ενσωματώνουν «online» κώδικες στο προϊόν και την εικόνα τους, όπως για παράδειγμα, η Gucci αλλά και η Louis Vuitton στη συνεργασία με τη Supreme. To κλασσικό «luxury» που συνοψίζεται στο δίπτυχο «αποκλειστικότητα, προσωπικές και αισθητηριακές εμπειρίες» εξελίσσεται.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο τρόπος που η Adidas λάνσαρε τα Yeezy online δημιουργώντας buzz γύρω από τη σπανιότητα του προϊόντος ή οι επενδύσεις σε AR ή VR από την Dior. Η τεχνολογία αναγκάζει τις μάρκες να δουλεύουν με νέες μεθόδους που βοηθούν την online κατανάλωση και διάδοση περιεχομένου, όπως για παράδειγμα, η άνοδος των live streaming, για να μπορούν να συναγωνιστούν τους key opinion leaders. Επίσης, δημιουργούνται νέοι τρόποι πωλήσεων. Παρατηρούμε, για παράδειγμα, την άνοδο των μοντέλων με συνδρομή στον χώρο της ομορφιάς, όπως για παράδειγμα το Birchbox και μοντέλων στον χώρο της μόδας, που βασίζονται στην πρόσβαση, όπως για παράδειγμα, το Rent the Runway.

    Υπάρχουν διαφορές ή ομοιότητες μεταξύ του κόσμου της μόδας και της ομορφιάς όσον αφορά στο digital;

Και τα δύο επηρεάζονται εξίσου από την άνοδο των key opinion leaders, οι οποίοι επηρεάζουν την αξία και τις πωλήσεις μίας μάρκας, και από τους νέους κώδικες αισθητικής που προέρχονται από την τεχνολογία και το online περιεχόμενο. Όμως, λόγω της χαμηλότερης μέσης τιμής και των χαρακτηριστικών των προϊόντων, οι μάρκες ομορφιάς επηρεάζονται περισσότερο από την άνοδο του e-commerce, των νέων μαρκών και των influencers. Από την άλλη πλευρά, η μόδα εξαρτάται ακόμα σε μεγάλο βαθμό από τα σημεία πώλησης.

Μία βασική προϋπόθεση για τη μόδα είναι να ενισχύσει, με τη χρήση των ψηφιακών μέσων, την εμπειρία του καταναλωτή στα σημεία πώλησης και να συνδέσει την offiline και online επικοινωνία της, ώστε ο καταναλωτής να έχει μία σταθερή εμπειρία μάρκας. Πάντως, πιστεύω ότι δημιουργούνται σταδιακά όλο και μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ μόδας και ομορφιάς και σύντομα δεν θα τα βάζουμε μαζί. Η ομορφιά είναι πιο κοντά στη διατροφή απ’ ό,τι στη μόδα. Η ομορφιά έχει σχέση με την υγεία που είναι πλέον το σημαντικότερο.


    Παρατηρούμε όλο και περισσότερα σημεία πώλησης που επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη και την αυξημένη πραγματικότητα, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή στα καταστήματα αλλά και online. Ποια είναι η γνώμη σας;

Η AI πρέπει να τροφοδοτείται μέσω δεδομένων υψηλής ποιότητας αλλά και άφθονης ποσότητας. Η συλλογή δεδομένων μπορεί να γίνει παθητικά (για παράδειγμα, βάσει ιστορικού αναζήτησης και εφαρμογών) αλλά πρέπει επίσης να γίνεται μέσω των online και offline συναλλαγών με τους καταναλωτές. Σήμερα, οι περισσότερες μάρκες δυσκολεύονται να συλλέξουν τις σωστές πληροφορίες και να συνδέσουν τις ροές εισοδημάτων. Γνωρίζω, όμως, εταιρείες τεχνολογίας που θα παρουσιάσουν σύντομα εξαιρετικά εργαλεία για συλλογή και διάθεση πληροφοριών που θα αλλάξουν τα δεδομένα. Το λανσάρισμα του ARkit από την Apple έδωσε μεγάλη ώθηση στις AR εφαρμογές για τους καταναλωτές. Ωστόσο, όπως και με κάθε τεχνολογία, οι μάρκες πρέπει να μπορούν να την εφαρμόσουν με έναν τρόπο που να έχει αξία για αυτές (π.χ. για εικονικές δοκιμές/ δοκιμή προϊόντων), αντί να χρησιμεύουν μόνο ως τεχνάσματα.

    Oι Influencers έχουν γίνει απαραίτητο κομμάτι επικοινωνίας για τις μάρκες. Ποιο νομίζετε ότι είναι το μέλλον τους; Τι θα πρέπει να προσέξουν οι μάρκες, όταν δουλεύουν με influencers;

Σιγά σιγά τα «collectives» θα αντικαταστήσουν σε μεγάλο βαθμό τους ατομικούς influencers. Οι influencers θα παραμείνουν σημαντικοί παράγοντες στη βιομηχανία της ομορφιάς και της μόδας αλλά ήδη αρχίζουμε να ακούμε πιο προσεκτικά μικρές αυτόνομες «ομάδες» ατόμων με συλλογικά ονόματα που διαμορφώνουν άποψη για μόδα, ομορφιά, υγεία κ.λπ. Οι influencers θα εξελιχθούν και θα υπάρξει περισσότερη διαφάνεια. Ορισμένες συνεργασίες μαρκών με influencers συγκεντρώνονται μόνο στο να παράγουν buzz χωρίς κανένα στοιχείο δημιουργίας υλικού ή προώθησης μάρκας. Αυτού του τύπου οι συνεργασίες θα εξελιχθούν προς το online buying με σαφείς χρεώσεις και διαφανή αναλυτικά στοιχεία. To Wechat ήδη πρωτοπορεί σε αυτόν τον τομέα στην Κίνα. Από την άλλη πλευρά, περιμένουμε από τις μάρκες να εφαρμόσουν πιο μακροπρόθεσμες συνεργασίες με συγκεκριμένους key opinion leaders και ιδίως «collectives» με τους οποίους θα δουλέψουν στο να παράγουν, όχι μόνο περιεχόμενο, αλλά και τα ίδια τα προϊόντα τους. Θα γίνονται πωλήσεις προϊόντων που βγήκαν από συνεργασίες και θα δούμε νέα μοντέλα κατανομής εσόδων.

    To μέλλον της μόδας και της ομορφιάς έγκειται στο personalization και datafication που δημιουργεί custom προϊόντα και εμπειρίες. Τι περιμένετε από αυτό και πόσο κοντά βρισκόμαστε στην εφαρμογή του;

Κάθε προϊόν θα μπορεί να μεταφέρει πληροφορίες προς την εταιρεία αλλά και τον καταναλωτή. Η εταιρεία θα ξέρει για κάθε προϊόν της πού πουλήθηκε, πού ταξίδεψε, με ποια άλλα προϊόντα αγοράστηκε, πότε χρησιμοποιήθηκε, ποιες είναι οι συνήθειες του καταναλωτή κλπ. Και ο καταναλωτής θα μπορεί να παίρνει πληροφορίες για την αυθεντικότητα, για άλλα παρεμφερή προϊόντα, για τα συστατικά, την παραγωγή, οδηγίες χρήσης, το ιστορικό αγορών του και πολλά άλλα, μόνο και μόνο σκανάροντας το packaging. Σε επίπεδο προϊόντος και υπηρεσιών, η τεχνολογία θα μπορεί να επιτρέψει τη δημιουργία εξατομικευμένων προϊόντων ή και προτάσεων. Πιστεύω, ωστόσο, ότι η επίδραση της τεχνολογίας θα είναι πιο σημαντική στη δημιουργία εντελώς νέων μαρκών και επιλεκτικών εμπειριών. Αυτό θα είναι ακόμα πιο σημαντικό από την εξατομίκευση.

Focus Points
• Όλοι συμπεριφερόμαστε σαν millenials.
• Μας ενδιαφέρει λιγότερο να αγοράζουμε και να «έχουμε» πράγματα και περισσότερο να ζούμε εμπειρίες
• Εμπιστευόμαστε τον «γείτονά» μας (influencer) ή ακόμα περισσότερο τα «groups γειτόνων» (collectives) πιο πολύ από τις μάρκες και αντίστοιχες παλιές αυθεντίες
• Η ιστορία μίας μάρκας μας αφήνει αδιάφορους αν δεν έχει κάποια εφαρμογή στο σήμερα
• Δεν υπάρχει πλέον διαχωρισμός Above The Line και Below The Line (ATL, BTL)
• Οι μάρκες έχουν ταυτόχρονα πολλά διαφορετικά δίκτυα διανομής (multi-channel)
• Δεν κατατάσσουμε πλέον τους καταναλωτές ανά ηλικία και εισόδημα, αλλά ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους
• Η τεχνολογία έχει κάνει το luxury να είναι πιο προσιτό και χρηστικό.
• Η κλασική διαφήμιση ευτυχώς πέθανε και μαζί ο επιφανειακός ρόλος των διαφημιστών των 90’s

Τα δύο μοναδικά συνέδρια για το fashion & το beauty industry, Digital Fashion Forum και Digital Beauty Forum, έχοντας διανύσει μία εξαιρετικά επιτυχημένη «ανεξάρτητη» πορεία, φέτος «ενοποιούνται» υπό την ομπρέλα του Athens Fashion & Beauty Forum, με σκοπό τη δημιουργία ενός συνεδρίου- θεσμός. Το Athens Fashion & Beauty Forum, το μοναδικό fashion & beauty business συνέδριο στην ελληνική αγορά, έρχεται την Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018 από το Marketing Week και το Fashion Daily, με στόχο να καθιερωθεί ως το «ετήσιο ραντεβού» για τους επαγγελματίες και τα στελέχη της αγοράς μόδας και ομορφιάς.

Το συνέδριο θα προτείνει λύσεις, εργαλεία και καλές πρακτικές, που θα βοηθήσουν τους συνέδρους να κατανοήσουν καλύτερα το σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον στον τομέα της μόδας και της ομορφιάς, να ενημερωθούν για τον τρόπο που μπορούν να αξιοποιήσουν τις πιο «edgy» τάσεις, να λάβουν στοχευμένες αποφάσεις και να χαράξουν αποτελεσματικότερες στρατηγικές.
Κορυφαίοι experts από την Ελλάδα και το εξωτερικό αλλά και brands που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, μοιράζονται καλές πρακτικές και το όραμά τους για το παρόν και το μέλλον της αγοράς, πάνω σε τρεις θεματικές ενότητες: Strategic Challenges in Fashion & Beauty Industry, The New Consumer & Future Trends, Brand building the Digital, Social & Influencers’ era.

Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο: http://www.fashionandbeauty.gr/<?xml:namespace prefix = "o" ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>

Marketing Week (T. 1539)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778