Marketing Week - Programmatic και εφηβικό σεξ…

Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Programmatic και εφηβικό σεξ…

25 Μαΐου 2018 | 09:10 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Trends

Μιλώντας με Εμπορικό Διευθυντή μεγάλου εκδοτικού οργανισμού, μου επισήμανε την βεβαιότητά του ότι σε δύο χρόνια από σήμερα το 80% της αγοράς θα λειτουργεί μέσω του programmatic.

«Η ανάπτυξη του programmatic είναι μονόδρομος και θα δούμε σημαντικές ανατροπές προς αυτή την κατεύθυνση τους προσεχείς μήνες» επισήμανε χαρακτηριστικά. Στην Ευρώπη βέβαια η εικόνα είναι διαφορετική, αφού τα στοιχεία δείχνουν ότι η αγορά του programmatic βρίσκεται σε στάδιο ωρίμανσης. Ο ρυθμός ανάπτυξής του την χρονιά 2014-2015 ήταν 70,3% ενώ την αμέσως επόμενη έπεσε στο 42,7%, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο Simon Halstead, Chairman of Programmatic Committee του IAB Europe στο Programmatic Advertising Conference που διοργάνωσε το Marketing Week. Από την άλλη, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η αγορά του programmatic άγγιξε τα 8,1 δισ. ευρώ το 2016, με το 50% των εσόδων του display στην Ευρώπη να προέρχονται από αυτό.

Αξίζει να σταθεί κανείς περισσότερο στα στοιχεία του ΙΑΒ Europe: Το 75% του buy side αναφέρει το αποτελεσματικό targeting ως το βασικότερο κίνητρο για την επιλογή του programmatic. Ωστόσο διαφημιζόμενοι και agencies προτάσσουν άλλα πλεονεκτήματά του, όπως την ταχύτερη οργάνωση και το αμεσότερο λανσάρισμα μιας καμπάνιας, καθώς και το πληρέστερο reporting που επιτρέπει. Το μεγάλο αγκάθι εδώ είναι τα υψηλά κόστη τεχνολογίας και διαχείρισης δεδομένων, τα οποία ειδικά για τους publishers είναι αποτρεπτικός παράγοντας επένδυσης.

Αν δε, συνδυαστεί η πραγματικότητα αυτή με τα ζητήματα που δημιουργούν fraud και brand safety, τότε δημιουργείται ένα πεδίο λειτουργίας γεμάτο προκλήσεις στην ελληνική αγορά. Στο σημερινό τεύχος μπορείτε να διαβάσετε ένα περιεκτικό ρεπορτάζ για τα όσα ακούστηκαν στο Programmatic Advertising Conference, τόσο από τους σημαντικούς ξένους keynote speakers, όσο και από τα ανώτατα στελέχη της ελληνικής αγοράς. Να και μια πρόγευση για όσα ακούστηκαν: «Το programmatic trading είναι σαν το εφηβικό σεξ. Όλοι μιλούν γι’ αυτό, όλοι νομίζουν ότι οι άλλοι το κάνουν ενώ δε συμβαίνει κάτι τέτοιο και όσοι πραγματικά το κάνουν μάλλον δεν το κάνουν πολύ καλά»...

Marketing Week (T. 1539)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778