Marketing Week - Σε συμφωνία Kroger και Ocado

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Έντονες τάσεις συγκέντρωσης στο διεθνές λιανεμπόριο τροφίμων

Σε συμφωνία Kroger και Ocado

21 Μαΐου 2018 | 15:20 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Retail

Το βρετανικό online super market Ocado υπέγραψε συμφωνία με την αμερικανική αλυσίδα super market Kroger, σύμφωνα με την οποία η τελευταία αποκτά μερίδιο στον online retailer και το δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης των τεχνολογιών του στα logistics της εφοδιαστικής αλυσίδας και της κατ’ οίκον παράδοσης παραγγελιών.

Πρόκειται για τη σημαντικότερη συμφωνία που υπογράφει η Ocado και την πρώτη που αφορά στην αμερικανική αγορά. Όπως σημειώνουν ειδικοί αναλυτές, η online δραστηριότητα των σούπερ μάρκετ στις ΗΠΑ έχει ακόμη μικρό μερίδιο στο σύνολο των πωλήσεων του κλάδου (εκτιμάται πως ανέρχεται σε 800 δις δολάρια), και η βρετανική εμπειρία μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξή της. Σύμφωνα με την Ocado, μόνο το 1%-2% των πωλήσεων στον κλάδο των τροφίμων στις ΗΠΑ πραγματοποιείται μέσω e-commerce, ποσοστό σημαντικά χαμηλότερο από το 7% της Μ. Βρετανίας (στοιχεία Kantar Worldpanel).

Η Kroger είναι η 2η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ (μετά τη Walmart), με πωλήσεις ύψους 123 δις δολαρίων το 2017 και δίκτυο 2.800 σούπερ μάρκετ, αλλά και καταστημάτων που λειτουργούν υπό διαφορετικά brands, όπως τα Ralphs. Ο ανταγωνισμός στην online δραστηριότητα των σούπερ μάρκετ δημιουργεί ισχυρή πίεση στα περιθώρια κέρδους τους,  οδηγώντας τον κλάδο σε κινήσεις συγκέντρωσης της αγοράς (Tesco-Booker, Sainsbury’s-Asda, Walmart-Flipkart κ.ά.).
(Πηγή: Bloomberg.com)

Marketing Week Online( 21 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778