Διαγωνισμός για να υπενθυμίσει την ανακίνηση πριν την κατανάλωση
Το αναψυκτικό Orangina λανσάρει μια πρωτότυπη ενέργεια και onpack διαγωνισμό, το Wiiish Box. Όπως αναφέρει το brand, για να αναδειχθεί η γεύση της Orangina, ο καταναλωτής πρέπει να ανακινήσει τη συσκευασία.

Για να το υπενθυμίσει στους καταναλωτές, το brand λανσάρει σχετική ενέργεια για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Από τις 14 Μαΐου, κυκλοφόρησε 20 εκατ. κουτάκια Orangina, από τα οποία μόλις τα 50.000 περιλαμβάνουν το Orangina Genie, σαν ένα «mooh box», και τα οποία μιλούν όταν τα αναποδογυρίσεις. Όσοι βρουν τα κουτάκια αυτά καλούνται να γράψουν τον αναγραφόμενο σε αυτά μοναδικό κωδικό στο laboiteavoeuuuh.fr και να κάνουν μια ευχή. Επιπλέον, όσοι δεν βρίσκουν Genie, μπορούν να κάνουν tweet με την ευχή τους με το hashtag #OranginaJeVoeuuuh. Η ενέργεια θα υποστηριχθεί από digital καμπάνια, ραδιόφωνο και in store εικαστικά. Στο τέλος της ενέργειας, η Orangina θα επιλέξει δύο ευχές, τις οποίες και θα πραγματοποιήσει (με αξία έως 20.000 ευρώ).