Marketing Week - Nέα παγκόσμια καμπάνια Visa με τον Ibrahimovic

Σάββατο, 26 Μαΐου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Στο 2018 FIFA World Cup Russia

Nέα παγκόσμια καμπάνια Visa με τον Ibrahimovic

14 Μαΐου 2018 | 16:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Finance

Η καμπάνια της Visa για το FIFA World Cup, «Visa’s Ultimate FIFA World Cup FOMO, Fear of Missing Out» θα καταγράψει το ταξίδι του ποδοσφαιριστή και προσώπου της καμπάνιας της, Zlatan Ibrahimovic, στο τουρνουά και την επιστροφή του στα στάδια της Ρωσίας, προβάλλοντας την ευκολία της τεχνολογίας ανέπαφων πληρωμών.

Η Visa και ο Zlatan θα βοηθήσουν τους  οπαδούς να νικήσουν το FOMO στο FIFA World Cup, ενημερώνοντάς τους για το τι συμβαίνει πίσω από τη σκηνή στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός στον κόσμο, αξιοποιώντας την αποκλειστική πρόσβαση που προσφέρει η Visa στην προθέρμανση των ομάδων πριν από τους επίσημους αγώνες. Ο Zlatan συνοδεύεται από social media influencers. Η καμπάνια εμφανίζει περισσότερους από 20 ήρωες σε social films, τηλεοπτικές εκπομπές, digital, video, social και έντυπα υλικά.

Marketing Week Online( 14 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αφιέρωμα παγωτό: Η γλυκιά γεύση της δημιουργικότητας

Ανατρεπτικά λανσαρίσματα, πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας και διεύρυνση του προϊοντικού portfolio συνθέτουν την εικόνα της κατηγορίας του παγωτού, με τα brands να επενδύουν στη αναβάθμιση της γαστρονομικής εμπειρίας, επαναπροσδιορίζοντας τα όρια της δημιουργικότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778