Marketing Week - Μ. Τσαμάζ: «Θετικά ξεκίνησε για τον όμιλο ΟΤΕ το 2018»

Κυριακή, 27 Μαΐου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ο όμιλος ανακοίνωσε ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα Α’ τριμήνου 2018

Μ. Τσαμάζ: «Θετικά ξεκίνησε για τον όμιλο ΟΤΕ το 2018»

11 Μαΐου 2018 | 14:18 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τηλεπικοινωνίες

Αύξηση 3,6% του EBITDA ομίλου, σταθερά αυξανόμενες πωλήσεις γρήγορου internet μέσω οπτικών ινών και ενίσχυση των εσόδων κινητής, είναι μερικά από τα στοιχεία που καταγράφονται στα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου ΟΤΕ για το Α’ τρίμηνο του 2018.

Σύμφωνα με αυτά, τα λειτουργικά κέρδη προ Χρηματοοικονομικών και επενδυτικών δραστηριοτήτων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε 110,9 εκατ. ευρώ από 104,5 εκατ. ευρώ το Α’ τρίμηνο του 2017 (+6,1%). Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ, Mιχάλης Τσαμάζ, ανέφερε: «Ο όμιλος ξεκίνησε το 2018 με ισχυρές επιδόσεις. Τα έσοδά μας από υπηρεσίες λιανικής στην Ελλάδα σημείωσαν αύξηση, κυρίως χάρη στην ενίσχυση των πωλήσεων γρήγορου internet μέσω οπτικών ινών.

Συνεχίζουμε την αναβάθμιση του δικτύου μας για να προσφέρουμε σε όλο και περισσότερους πελάτες ταχύτητες μέχρι 200Mbps. Ταυτόχρονα, απολαμβάνουμε τα οφέλη της τεχνολογικής μας υπεροχής στην κινητή, σημειώνοντας αύξηση στην κίνηση δεδομένων και ανάκαμψη των εσόδων μας. Δίνουμε έμφαση στο digitalization και γινόμαστε πιο “ψηφιακοί”, αναβαθμίζοντας την εμπειρία του πελάτη και πετυχαίνοντας περιορισμό του κόστους. Όλοι αυτοί οι παράγοντες έχουν θετική επίδραση στην κερδοφορία EBITDA. Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα συνεχίσουμε ανάλογα και το υπόλοιπο έτος».

Ο ΟΤΕ αναμένει ότι η θετική τάση του πρώτου τριμήνου θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια του 2018, κυρίως στην εγχώρια αγορά. Η βελτίωση του οικονομικού περιβάλλοντος στην Ελλάδα, αναμένεται ότι θα ευνοήσει την ανάπτυξη των υπηρεσιών σε σταθερή και κινητή τηλεφωνία, ενώ η ανάπτυξη υπηρεσιών mobile data και ευρυζωνικότητας αναμένεται να συνεχιστεί. Το 2018, η Διοίκηση αναμένει οι προσαρμοσμένες επενδύσεις να διαμορφωθούν σε περίπου 700 εκατ. ευρώ.

Marketing Week Online( 11 Μαΐου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αφιέρωμα παγωτό: Η γλυκιά γεύση της δημιουργικότητας

Ανατρεπτικά λανσαρίσματα, πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας και διεύρυνση του προϊοντικού portfolio συνθέτουν την εικόνα της κατηγορίας του παγωτού, με τα brands να επενδύουν στη αναβάθμιση της γαστρονομικής εμπειρίας, επαναπροσδιορίζοντας τα όρια της δημιουργικότητας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778