Marketing Week - Παγωμένο Τσάι: Λανσαρίσματα με άξονα την ευεξία

Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Παγωμένο Τσάι: Λανσαρίσματα με άξονα την ευεξία

9 Μαΐου 2018 | 09:36 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Τρόφιμα - Ποτά

Ακολουθώντας τη στροφή προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, τα brands παγωμένου τσαγιού «αναζωογονούν» την αγορά με φυσικές προτάσεις και επενδύουν σε στρατηγικές συνεργασίες σε κάθε επίπεδο.

Λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής, καθώς και την τάση για τη διαμόρφωση της βέλτιστης εκδοχής του εαυτού, τα brands παγωμένου τσαγιού αγκαλιάζουν το πρότυπο του wellness lifestyle, λανσάροντας υγιεινές επιλογές, χωρίς ζάχαρη και με ευεργετικά συστατικά. Τη στιγμή που η διεθνής αγορά RTD γνωρίζει αξιοσημείωτη ανάπτυξη, στην Ελλάδα, η κατηγορία του παγωμένου τσαγιού καταγράφει συγκρατημένη ενίσχυση, καθιστώντας την καινοτομία καταλύτη της καταναλωτικής επιλογής. Καθώς νέοι παίκτες κάνουν την εμφάνισή τους, το ανταγωνιστικό τοπίο αναμορφώνεται, με τον ρόλο της επικοινωνίας να γίνεται όλο και πιο σημαντικός και τις μάρκες να αξιοποιούν με δημιουργικούς τρόπους όλα τα διαθέσιμα κανάλια.

ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Τον δείκτη της καινοτομίας επιλέγουν οι εταιρείες της κατηγορίας για να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό. Δημιουργώντας προτάσεις με πρωτοποριακά συστατικά και νέους γευστικούς συνδυασμούς, διαμορφώνουν σειρές προϊόντων που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, εντάσσοντας τα λανσαρίσματα σε ολοκληρωμένες επιχειρηματικές στρατηγικές. Ο Πλάτων Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Εξαγωγών της Λουξ, εξηγεί σχετικά: «Στρατηγικός στόχος της Λουξ αποτελεί η επέκταση της αναπτυξιακής πολιτικής που έχει εφαρμόσει με σημαντική επιτυχία τα τελευταία χρόνια, μέσα από την περαιτέρω διείσδυση στην ελληνική και διεθνή αγορά.

Παράλληλα, στην προϊοντική στρατηγική της εταιρείας προέχει η ενδυνάμωση της θέσης της στην αγορά των ολιγοθερμιδικών προϊόντων με φυσικά γλυκαντικά, μέσα από τη δημιουργία και κυκλοφορία ανατρεπτικών προϊόντων στο συγκεκριμένο χώρο». Υπέρ μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής με βάση την καινοτομία τάσσεται και η Nτιάνα Μπίρμπα, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. Όπως επισημαίνει η ίδια, «το λανσάρισμα του Fuzetea, τον Ιανουάριο του 2018, αποτελεί το πρώτο από τα λανσαρίσματα που θα πραγματοποιήσει η Coca-Cola Company στο πλαίσιο της στρατηγικής της για να γίνει μία “Total-Beverage Company”. Η νέα στρατηγική μας έχει ως στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές κατηγορίες ροφημάτων για όλες τις μέρες και ώρες της ημέρας, καλύπτοντας διαφορετικές περιστάσεις κατανάλωσης. Το Fuzetea λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές επιλογές, που δεν είχαν ξαναδοκιμάσει στην κατηγορία του Παγωμένου Τσαγιού».

Η ΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΕΞΙΑΣ ΩΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Η επέλαση του wellness trend στην ελληνική αγορά φαίνεται να διαμορφώνει τις καταναλωτικές επιλογές και στο πεδίο του RTD. Σύμφωνα με έρευνα της Euromonitor International στην κατηγορία του έτοιμου τσαγιού, τα brands στην Ελλάδα ανοίγουν περισσότερο το φάσμα των υγιεινών επιλογών τους, ενώ οι retailers τείνουν να αφιερώνουν περισσότερο χώρο στα ποτά με health positioning. Την τάση αυτή διακρίνει και η Nτιάνα Μπίρμπα: «Οι καταναλωτές στη χώρα μας επιλέγουν όλο και περισσότερο έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Αναζητούν ευκαιρίες για να χαλαρώσουν από τους έντονους ρυθμούς μιας φορτωμένης μέρας, επιλέγουν να κάνουν ένα μικρό δώρο στον εαυτό τους και να αναζωογονηθούν». Την εξέλιξη αυτή επιβεβαιώνει και ο Πλάτων Μαρλαφέκας: «Η αγορά καταγράφει μία σαφή σταδιακή στροφή προς τα πιο φυσικά προϊόντα. Οι καταναλωτές θέλουν να περιορίσουν τη ζάχαρη αλλά ταυτόχρονα έχουν αρχίσει να απομακρύνονται και από τα τεχνητά γλυκαντικά, ενώ αρχίζουν να στέκονται περισσότερο υποψιασμένοι απέναντι στις ασαφείς ετικέτες προϊόντων που διαφημίζονται ως πιο “υγιεινά”. Η εξέλιξη γίνεται με αργά βήματα, αλλά σταθερά», σχολιάζει ο ίδιος.

ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΓΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Σε αυτό το περιβάλλον, σεβόμενες τα νέα διατροφικά πρότυπα, οι εταιρείες παγωμένου τσαγιού διευρύνουν τη βεντάλια των υγιεινών τους προτάσεων, δημιουργώντας ροφήματα χωρίς ζάχαρη, λιγότερες θερμίδες και φυσικά συστατικά. Ταυτόχρονα, όμως, ο παράγοντας της γεύσης δεν μένει εκτός της εξίσωσης, με τις νέες γκάμες προϊόντων να περιλαμβάνουν πρωτοποριακούς συνδυασμούς αλλά και δοκιμασμένες επιλογές. Σε αυτό το πλαίσιο, η Λουξ λάνσαρε το νέο παγωμένο τσάι λουξ plus ‘n light tea, σε γεύσεις ροδάκινο, κόκκινα φρούτα και λεμόνι, το οποίο ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία στη συνταγολογία της οικογένειας προϊόντων λουξ plus ’n light, τα οποία αποτελούν τα πρώτα και μόνα αναψυκτικά στην ελληνική αγορά αποκλειστικά με φυσικά γλυκαντικά, 0% ζάχαρη και 60% λιγότερες θερμίδες. Η φυσικότητα αποτελεί τη βάση και για το Fuzetea, τη νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού της Coca-Cola, που αποτελεί συνδυασμό από εκχύλισμα τσαγιού, χυμούς φρούτων και αρωματικά βότανα. Είναι διαθέσιμο σε πράσινο τσάι με χυμό μάνγκο και εκχύλισμα χαμομηλιού, μαύρο τσάι με λεμόνι και εκχύλισμα λουίζας και μαύρο τσάι ροδάκινο με εκχύλισμα ιβίσκου. Επίσης, διατίθεται και η σειρά Fuzetea Zero Sugar – Zero  Calories χωρίς θερμίδες και ζάχαρη και γεύσεις λεμόνι, λευκόσαρκο ροδάκινο και passionfruit.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ MEDIA BLENDS
Πολυδιάστατες είναι οι επικοινωνιακές στρατηγικές που χαράσσουν οι μάρκες της κατηγορίας, εντάσσοντας στα media mixes τους όλους τους διαθέσιμους διαύλους. Και ενώ τα παραδοσιακά μέσα δεν απουσιάζουν, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις ψηφιακές πλατφόρμες, οι οποίες επιτρέπουν τη διάδραση και υψηλότερα επίπεδα engagement, ενώ αξιοποιείται και η τεχνική του influencer marketing, μέσα από συνεργασίες με πρόσωπα που εκφράζουν τις αξίες και τη φιλοσοφία των brands.

Μιλώντας για το λανσάρισμα του Fuzetea, η Nτιάνα Μπίρμπα αναφέρει σχετικά: «Στόχος μας είναι να χτίσουμε αναγνωρισιμότητα για το νέο brand με ένα ολοκληρωμένο 360° πλάνο επικοινωνίας, χρησιμοποιώντας τόσο τα κλασικά μέσα (τηλεόραση, έντυπα), αλλά και ένα δυνατό digital πλάνο. Τα παραπάνω συμπληρώνει ένα εκτεταμένο πλάνο δειγματοδιανομής για να συστήσουμε τις νέες γεύσεις στο καταναλωτικό κοινό. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που στο “ταξίδι” του στην ελληνική αγορά έχουμε μαζί μας τη Χριστίνα Μπόμπα, μία σύγχρονη γυναίκα που αντιπροσωπεύει πλήρως τα στοιχεία του brand, και θα είναι η ambassador μας και πρωταγωνίστρια του νέου τηλεοπτικού μας σποτ που θα βγει στον αέρα τον Ιούνιο».

Σε μια integrated λογική και η ανάθεση, μετά από spec, στην αία relate για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας για τo brand Nestea στην Ελλάδα. Η συνεργασία περιλαμβάνει την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών γραφείου Τύπου, media & bloggers relations, concept και διοργάνωσης προωθητικών ενεργειών σε σημεία πώλησης και άλλων εκδηλώσεων, καθώς και συμβουλευτικής επικοινωνίας για το brand στη χώρα, που τοποθετείται ξανά στην αγορά με νέα συνταγή και ανανεωμένη εικόνα.

Λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής, καθώς και την τάση για τη διαμόρφωση της βέλτιστης εκδοχής του εαυτού, τα brands παγωμένου τσαγιού αγκαλιάζουν το πρότυπο του wellness lifestyle, λανσάροντας υγιεινές επιλογές, χωρίς ζάχαρη και με ευεργετικά συστατικά. Τη στιγμή που η διεθνής αγορά RTD γνωρίζει αξιοσημείωτη ανάπτυξη, στην Ελλάδα, η κατηγορία του παγωμένου τσαγιού καταγράφει συγκρατημένη ενίσχυση, καθιστώντας την καινοτομία καταλύτη της καταναλωτικής επιλογής. Καθώς νέοι παίκτες κάνουν την εμφάνισή τους, το ανταγωνιστικό τοπίο αναμορφώνεται, με τον ρόλο της επικοινωνίας να γίνεται όλο και πιο σημαντικός και τις μάρκες να αξιοποιούν με δημιουργικούς τρόπους όλα τα διαθέσιμα κανάλια.

ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Τον δείκτη της καινοτομίας επιλέγουν οι εταιρείες της κατηγορίας για να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό. Δημιουργώντας προτάσεις με πρωτοποριακά συστατικά και νέους γευστικούς συνδυασμούς, διαμορφώνουν σειρές προϊόντων που καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες, εντάσσοντας τα λανσαρίσματα σε ολοκληρωμένες επιχειρηματικές στρατηγικές. Ο Πλάτων Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Εξαγωγών της Λουξ, εξηγεί σχετικά: «Στρατηγικός στόχος της Λουξ αποτελεί η επέκταση της αναπτυξιακής πολιτικής που έχει εφαρμόσει με σημαντική επιτυχία τα τελευταία χρόνια, μέσα από την περαιτέρω διείσδυση στην ελληνική και διεθνή αγορά.

Παράλληλα, στην προϊοντική στρατηγική της εταιρείας προέχει η ενδυνάμωση της θέσης της στην αγορά των ολιγοθερμιδικών προϊόντων με φυσικά γλυκαντικά, μέσα από τη δημιουργία και κυκλοφορία ανατρεπτικών προϊόντων στο συγκεκριμένο χώρο». Υπέρ μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής με βάση την καινοτομία τάσσεται και η Nτιάνα Μπίρμπα, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. Όπως επισημαίνει η ίδια, «το λανσάρισμα του Fuzetea, τον Ιανουάριο του 2018, αποτελεί το πρώτο από τα λανσαρίσματα που θα πραγματοποιήσει η Coca-Cola Company στο πλαίσιο της στρατηγικής της για να γίνει μία “Total-Beverage Company”. Η νέα στρατηγική μας έχει ως στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές κατηγορίες ροφημάτων για όλες τις μέρες και ώρες της ημέρας, καλύπτοντας διαφορετικές περιστάσεις κατανάλωσης. Το Fuzetea λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά με στόχο να προσφέρει στους καταναλωτές επιλογές, που δεν είχαν ξαναδοκιμάσει στην κατηγορία του Παγωμένου Τσαγιού».

Η ΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΕΞΙΑΣ ΩΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Η επέλαση του wellness trend στην ελληνική αγορά φαίνεται να διαμορφώνει τις καταναλωτικές επιλογές και στο πεδίο του RTD. Σύμφωνα με έρευνα της Euromonitor International στην κατηγορία του έτοιμου τσαγιού, τα brands στην Ελλάδα ανοίγουν περισσότερο το φάσμα των υγιεινών επιλογών τους, ενώ οι retailers τείνουν να αφιερώνουν περισσότερο χώρο στα ποτά με health positioning. Την τάση αυτή διακρίνει και η Nτιάνα Μπίρμπα: «Οι καταναλωτές στη χώρα μας επιλέγουν όλο και περισσότερο έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Αναζητούν ευκαιρίες για να χαλαρώσουν από τους έντονους ρυθμούς μιας φορτωμένης μέρας, επιλέγουν να κάνουν ένα μικρό δώρο στον εαυτό τους και να αναζωογονηθούν». Την εξέλιξη αυτή επιβεβαιώνει και ο Πλάτων Μαρλαφέκας: «Η αγορά καταγράφει μία σαφή σταδιακή στροφή προς τα πιο φυσικά προϊόντα. Οι καταναλωτές θέλουν να περιορίσουν τη ζάχαρη αλλά ταυτόχρονα έχουν αρχίσει να απομακρύνονται και από τα τεχνητά γλυκαντικά, ενώ αρχίζουν να στέκονται περισσότερο υποψιασμένοι απέναντι στις ασαφείς ετικέτες προϊόντων που διαφημίζονται ως πιο “υγιεινά”. Η εξέλιξη γίνεται με αργά βήματα, αλλά σταθερά», σχολιάζει ο ίδιος.

ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΓΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Σε αυτό το περιβάλλον, σεβόμενες τα νέα διατροφικά πρότυπα, οι εταιρείες παγωμένου τσαγιού διευρύνουν τη βεντάλια των υγιεινών τους προτάσεων, δημιουργώντας ροφήματα χωρίς ζάχαρη, λιγότερες θερμίδες και φυσικά συστατικά. Ταυτόχρονα, όμως, ο παράγοντας της γεύσης δεν μένει εκτός της εξίσωσης, με τις νέες γκάμες προϊόντων να περιλαμβάνουν πρωτοποριακούς συνδυασμούς αλλά και δοκιμασμένες επιλογές. Σε αυτό το πλαίσιο, η Λουξ λάνσαρε το νέο παγωμένο τσάι λουξ plus ‘n light tea, σε γεύσεις ροδάκινο, κόκκινα φρούτα και λεμόνι, το οποίο ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία στη συνταγολογία της οικογένειας προϊόντων λουξ plus ’n light, τα οποία αποτελούν τα πρώτα και μόνα αναψυκτικά στην ελληνική αγορά αποκλειστικά με φυσικά γλυκαντικά, 0% ζάχαρη και 60% λιγότερες θερμίδες. Η φυσικότητα αποτελεί τη βάση και για το Fuzetea, τη νέα μάρκα παγωμένου τσαγιού της Coca-Cola, που αποτελεί συνδυασμό από εκχύλισμα τσαγιού, χυμούς φρούτων και αρωματικά βότανα. Είναι διαθέσιμο σε πράσινο τσάι με χυμό μάνγκο και εκχύλισμα χαμομηλιού, μαύρο τσάι με λεμόνι και εκχύλισμα λουίζας και μαύρο τσάι ροδάκινο με εκχύλισμα ιβίσκου. Επίσης, διατίθεται και η σειρά Fuzetea Zero Sugar – Zero  Calories χωρίς θερμίδες και ζάχαρη και γεύσεις λεμόνι, λευκόσαρκο ροδάκινο και passionfruit.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ MEDIA BLENDS
Πολυδιάστατες είναι οι επικοινωνιακές στρατηγικές που χαράσσουν οι μάρκες της κατηγορίας, εντάσσοντας στα media mixes τους όλους τους διαθέσιμους διαύλους. Και ενώ τα παραδοσιακά μέσα δεν απουσιάζουν, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις ψηφιακές πλατφόρμες, οι οποίες επιτρέπουν τη διάδραση και υψηλότερα επίπεδα engagement, ενώ αξιοποιείται και η τεχνική του influencer marketing, μέσα από συνεργασίες με πρόσωπα που εκφράζουν τις αξίες και τη φιλοσοφία των brands.

Μιλώντας για το λανσάρισμα του Fuzetea, η Nτιάνα Μπίρμπα αναφέρει σχετικά: «Στόχος μας είναι να χτίσουμε αναγνωρισιμότητα για το νέο brand με ένα ολοκληρωμένο 360° πλάνο επικοινωνίας, χρησιμοποιώντας τόσο τα κλασικά μέσα (τηλεόραση, έντυπα), αλλά και ένα δυνατό digital πλάνο. Τα παραπάνω συμπληρώνει ένα εκτεταμένο πλάνο δειγματοδιανομής για να συστήσουμε τις νέες γεύσεις στο καταναλωτικό κοινό. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που στο “ταξίδι” του στην ελληνική αγορά έχουμε μαζί μας τη Χριστίνα Μπόμπα, μία σύγχρονη γυναίκα που αντιπροσωπεύει πλήρως τα στοιχεία του brand, και θα είναι η ambassador μας και πρωταγωνίστρια του νέου τηλεοπτικού μας σποτ που θα βγει στον αέρα τον Ιούνιο».

Σε μια integrated λογική και η ανάθεση, μετά από spec, στην αία relate για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας για τo brand Nestea στην Ελλάδα. Η συνεργασία περιλαμβάνει την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών γραφείου Τύπου, media & bloggers relations, concept και διοργάνωσης προωθητικών ενεργειών σε σημεία πώλησης και άλλων εκδηλώσεων, καθώς και συμβουλευτικής επικοινωνίας για το brand στη χώρα, που τοποθετείται ξανά στην αγορά με νέα συνταγή και ανανεωμένη εικόνα.


Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ
Τη «σφραγίδα προέλευσης» προτάσσουν ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα οι ελληνικές εταιρείες, με αποδέκτες τους καταναλωτές, τόσο στην εγχώρια, όσο και τη διεθνή αγορά. Η αξία της παράδοσης αποτελεί νόμισμα που εξαργυρώνεται και στη συγκεκριμένη κατηγορία, με τα brands να χτίζουν το εθνικό τους προφίλ πάνω στον συνδυασμό αυθεντικότητας και καινοτομίας. Σύμφωνα με τον Πλάτωνα Μαρλαφέκα, «το μήνυμα της Λουξ είναι “Φυσική Ελληνική Απόλαυση”. Μία αμιγώς ελληνική εταιρεία που παράγει αναψυκτικά, χυμούς και παγωμένο τσάι από ανώτερης ποιότητας ελληνικές πρώτες ύλες και αυθεντικές συνταγές, προσφέροντας γεύσεις που ξεχωρίζουν, για μοναδική απόλαυση. Το brand λουξ είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ελληνικότητα, την υψηλή ποιότητα και την καινοτομία. Τα χαρακτηριστικά αυτά αποτελούν το θεμέλιο της Λουξ από το ξεκίνημά της στα μέσα του προηγούμενου αιώνα και παραμένουν οι βασικές του αξίες».

ΕΠΕΝΔΥΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ
Στην ανάπτυξη ισχυρών δικτύων συνεργατών εστιάζουν τα brands παγωμένου τσαγιού, επιλέγοντας εταίρους με κριτήρια την εμπειρία και την ευελιξία τους. Προς αυτή την κατεύθυνση, η Nestle Waters και η Foodrinco προχώρησαν σε συμφωνία για την αποκλειστική διανομή του Nestea στην ελληνική αγορά, η οποία τέθηκε σε ισχύ τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους. Προσανατολισμένη και αυτή στην εδραίωση δυναμικών συμμαχιών, η Λουξ έλαβε μέρος στην έκθεση HORECA 2018, η οποία αποτέλεσε ευκαιρία ώστε να πραγματοποιηθούν κομβικές συναντήσεις για την επέκταση υφιστάμενων συνεργασιών, αλλά και τη δρομολόγηση νέων, που θα φέρουν τα ελληνικά αναψυκτικά, τους χυμούς και το τσάι της Λουξ σε ακόμα περισσότερα σημεία πώλησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

ΝΕΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Τον προοδευτικό κατακερματισμό της αγοράς του έτοιμου τσαγιού στην Ελλάδα αποτυπώνει η πρόσφατη έκθεση της Euromonitor International για την κατηγορία. Νέα brands μπαίνουν στο παιχνίδι του RTD tea και δυναμικά new entries διεκδικούν ένα κομμάτι της πίτας. Όσο για τη χρονιά 2016-17, οι αναλυτές εκτιμούν ότι προτεραιότητα για όλους τους παίκτες αποτέλεσε η σταθεροποίηση και η προσαρμογή στο νέο ανταγωνιστικό τοπίο. Σε αυτό το περιβάλλον, παράγοντα αισιοδοξίας αποτελεί η άνοδος των τουριστικών αφίξεων στη χώρα, που εκτιμάται ότι θα ευνοήσει σε μεγάλο βαθμό την κατηγορία, η οποία δεν εξαρτάται φυσικά εξ’ ολοκλήρου από αυτόν, με δεδομένο ότι η εγχώρια κατανάλωση είναι πολύ διαδεδομένη.

ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣ RTD TEA & COFFEE
Τα 116,13 δισ. δολάρια αναμένεται να αγγίξει η διεθνής αγορά έτοιμου τσαγιού και καφέ μέχρι το 2024, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Grand View Research Inc, σημειώνοντας μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 5,6%. Η άμεση τόνωση και αναζωογόνηση που προσφέρουν, σε συνδυασμό με την τοποθέτησή τους ως υγιεινών επιλογών προβλέπεται ότι θα αποτελέσουν τους σημαντικότερους μοχλούς για αυτή την εξέλιξη. Το τσάι RTD θα εξακολουθήσει να αποτελεί το κυριότερο segment, καταγράφοντας εντεινόμενη ζήτηση από την πλευρά των καταναλωτών, η οποία εκτιμάται ότι θα τροφοδοτηθεί ακόμη περισσότερο από το λανσάρισμα νέων επιλογών, σύμφωνα πάντα με την ίδια μελέτη.

ΜΙΚΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Μικτά είναι τα στοιχεία για την ανάπτυξη της κατηγορίας του παγωμένου τσαγιού, καθώς σημειώνεται πτώση για την αξία των πωλήσεων, αλλά οριακή άνοδος σε όγκο. Αξιοσημείωτη είναι, ωστόσο, η ενίσχυση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και στα δύο επίπεδα. Σύμφωνα με τη Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive της IRI: «Τα τελευταία στοιχεία με κλείσιμο Φεβρουαρίου 2018 δείχνουν πως η κατηγορία του παγωμένου τσαγιού είναι οριακά θετική σε όγκο και πτωτική σε αξία. Ειδικότερα, προκύπτει πτώση της τάξης του 2,1% για την αξία και άνοδος για τον όγκο των πωλήσεων κατά 0,2%. Άνοδο σημειώνουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά 28,8% σε αξία πωλήσεων και σε όρους όγκου κατά 29,2%».

FOCUS POINTS
- Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΩΜΕΝΟΥ ΤΣΑΓΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑΚΑ ΘΕΤΙΚΗ ΣΕ ΟΓΚΟ ΚΑΙ ΠΤΩΤΙΚΗ ΣΕ ΑΞΙΑ. ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ, ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 2,1% ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑ 0,2%
- Η ΒΕΝΤΑΛΙΑ ΤΩΝ ΥΓΙΕΙΝΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΔΙΕΥΡΥΝΕΤΑΙ, ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΑΓΩΜΕΝΟΥ ΤΣΑΓΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ, ΧΩΡΙΣ ΖΑΧΑΡΗ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ
- ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΤΣΑΙ ΛΟΥΞ PLUS ‘N LIGHT TEA ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΛΟΥΞ PLUS ’N LIGHT, ΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΓΛΥΚΑΝΤΙΚΑ, 0% ΖΑΧΑΡΗ ΚΑΙ 60% ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ
- ΤΟ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ FUZETEA ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2018, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΑ
ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ Η COCA-COLA COMPANY ΣΤΟ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ "TOTAL-BEVERAGE COMPANY"
- Η NESTLE WATERS ΚΑΙ Η FOODRINCO ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΝ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΟΥ NESTEA ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
- ΜΕΤΑ ΑΠΟ SPEC, Η ΑΙΑ RELATE ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤO BRAND NESTEA ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
- ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΑΓΟΡΑ, Η ΛΟΥΞ ΣΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ ΣΥΝΕΧΗ ΑΥΞΗΣΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΚΑΤΑ 50%, ΣΕ 24 ΧΩΡΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ

Marketing Week (T. 1538)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778