Marketing Week - Αφανείς ήρωες και υγιής επιχειρηματι κότητα

Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Αφανείς ήρωες και υγιής επιχειρηματι κότητα

25 Απριλίου 2018 | 09:00 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Sports

Oι άνθρωποι του marketing είναι οι αφανείς “ήρωες” σε όλες τις εταιρείες και πολλές φορές δεν λαμβάνουν την επιβράβευση που τους αξίζει, για το έργο που προσφέρουν».

«Η επιχειρηματική δράση στον αθλητισμό παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον γιατί συναναστρέφεσαι καθημερινά με ανθρώπους διαφόρων ηλικιών και διαφορετικών προσωπικοτήτων και μέσα από αυτή την αμφίδρομη σχέση μπορείς και εξελίσσεσαι». Ο Θοδωρής Παπαλουκάς, μιλώντας στο σημερινό Marketing Week καταθέτει μια άλλη πτυχή του εαυτού του, αυτή που δεν είναι γνωστή στους πολλούς,  εκείνη του επιχειρηματία. Ο ίδιος έμεινε στην ιστορία ως ένας από τους κορυφαίους Έλληνες μπασκετμπολίστες όλων των εποχών, με πολύ μεγάλες διακρίσεις στο ενεργητικό του σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο.

Δεν έμεινε όμως εκεί, αφού εξελίσσεται σε έναν επιτυχημένο επιχειρηματία, που δραστηριοποιούμενος στον χώρο του αθλητισμού, μέσω της αθλητικής ακαδημίας Eurohoops Academy, προσπαθεί να εντρυφήσει τη νέα γενιά στα αθλητικά ιδεώδη. Αυτή η πορεία ήταν και το «διαβατήριό» του για την ανάληψη της Προεδρίας της 2ης διοργάνωσης των Sports Marketing Awards του Marketing Week. Στο πλαίσιο των καθηκόντων του αυτών, μίλησε στο περιοδικό μας για τον θεσμό, για τις ιδιαιτερότητες του αθλητικού επιχειρείν, για τα διδάγματα που μπορεί ο αθλητισμός να δώσει στην επιχειρηματικότητα, ενώ δίνει και το στίγμα των δικών του επιχειρηματικών κινήσεων μέσω του Eurohoops Academy, το οποίο διατηρεί μαζί με τον άλλο κορυφαίο Έλληνα μπασκετμπολίστα Δημήτρη Διαμαντίδη.

Παίρνοντας την σκυτάλη από τον Νίκο Κακλαμανάκη, Πρόεδρο Κριτικής Επιτροπής το 2017, ο Θοδωρής Παπαλουκάς τόνισε ότι αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για τον ίδιο να συμβάλει τα μέγιστα προκειμένου να αναδειχθεί η δημιουργικότητα στον τομέα του Sports Marketing. «Πόσο μάλλον για εμένα, που ο χώρος του αθλητισμού, προσέφερε τόσα πολλά σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο» σχολίασε σχετικά. Με καθάριες απόψεις, μεστές και τεκμηριωμένες θέσεις, αλλά και υγιή σκέψη σίγουρα αποτελεί παράδειγμα επιχειρηματία από αυτούς που χρειάζεται η χώρα. «Πιστεύω ότι η αναγνώριση και η επιβράβευση των κόπων του κάθε ανθρώπου είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή και του δίνει κίνητρο για την επίτευξη ακόμα μεγαλύτερων στόχων». Απλή σκέψη θα μου πείτε. Πόσοι όμως το πρεσβεύουν επί της ουσίας;

Marketing Week (T. 1537)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778