Marketing Week - Η διαχείριση εταιρικών εξόδων σημαντική προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις

Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Σύμφωνα με πανελλήνια έρευνα της Edenred

Η διαχείριση εταιρικών εξόδων σημαντική προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις

13 Απριλίου 2018 | 15:25 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Finance,Human Resources,Έρευνες

Η Edenred παρουσιάζει τα αποτελέσματα της πρώτης πανελλήνιας έρευνας για τη «Διαχείριση Εταιρικών Εξόδων», που πραγματοποιήθηκε σε συνολικά 288 decision makers από διαφορετικούς κλάδους της αγοράς και διαφορετικά μεγέθη επιχείρησης.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2017 μέσω online ερωτηματολογίου σε υπάρχοντες πελάτες της Edenred, αλλά και σε τρίτες επιχειρήσεις. Η διαχείριση εταιρικών εξόδων (Expense Management) αποτελεί σημαντική προτεραιότητα των ελληνικών επιχειρήσεων, με το 95% να δηλώνει ότι είναι «μεγάλης» ή «πολύ μεγάλης» σημασίας για τον οργανισμό τους. Ωστόσο, περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις (55%) δηλώνουν πως δεν είναι ικανοποιημένες από τον υπάρχοντα τρόπο διαχείρισης των εταιρικών τους εξόδων. Μεταξύ των σημαντικότερων εξόδων που απασχολούν περισσότερο τις ελληνικές επιχειρήσεις σήμερα είναι η διαχείριση γευμάτων εκτός έδρας (65%), τα καύσιμα και τα εταιρικά γεύματα (55%) και η διαμονή σε ξενοδοχεία (52%).

Τα κυριότερα προβλήματα και προκλήσεις στη διαχείριση εταιρικών εξόδων σύμφωνα με τα αποτελέσματα είναι η έλλειψη ελέγχου κατά τη χρήση πιστωτικών καρτών ή μετρητών, οι χρονοβόρες διαδικασίες, η δυσκολία στην εκταμίευση μετρητών και η υψηλή γραφειοκρατία. Σε ερώτηση για τα χαρακτηριστικά που θα αναζητούσαν οι ερωτηθέντες από μία πιο σύγχρονη λύση για τη διαχείριση των εταιρικών τους εξόδων, στην κορυφή της κατάταξης βρέθηκε η μείωση του χρόνου διαχείρισης με ποσοστό 55,9% και το καλύτερο reporting και ο αντίστοιχος έλεγχος με 50,3%.

Marketing Week Online( 13 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778