Marketing Week - Αντιπροσωπείες και ενοικιαστές αντιδρούν στην απαγόρευση των τετράτροχων μοτοσικλετών

Κυριακή, 9 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με την καμπάνια «Γιατί κύριε Υπουργέ;»

Αντιπροσωπείες και ενοικιαστές αντιδρούν στην απαγόρευση των τετράτροχων μοτοσικλετών

4 Απριλίου 2018 | 16:30 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Αυτοκινητοβιομηχανία

Η αντιπροσωπεία scooter και μοτοσικλετών Γκοργκόλης, η αντιπροσωπεία μοτοσυκλετών Moto Trend και πληθώρα σωματείων ενοικιαστών λάνσαραν ειδική καμπάνια με αφορμή άρθρο που κατατέθηκε από το Υπουργείο Μεταφορών, το οποίο αναφέρει ότι «οι τετράτροχες μοτοσικλέτες με κινητήρες έως 125 κ.εκ. δεν επιτρέπεται να κυκλοφορούν σε ασφαλτοστρωμένες οδούς».

Η συγκεκριμένη απαγόρευση βγάζει εκτός το σχεδόν 80% του στόλου των ATV που κυκλοφορούν στη χώρα και κυρίως στα νησιά. Στην καμπάνια με τίτλο «Γιατί κύριε Υπουργέ;» αναφέρονται μεταξύ άλλων, τα εξής: «Εγώ που εισήγαγα, εγώ που δανείστηκα για να προμηθευτώ, εγώ που άνοιξα επιχείρηση ενοικίασης, ποιο νόμο έχουμε παραβεί; Αν έχουμε παραβεί έναν νόμο, προκειμένου να διορθωθεί η κατάσταση, φτάνει μόνο η εφαρμογή των συνεπειών παράβασης του νόμου. Το ότι χρειάζεται νέο νομοθέτημα για να διορθωθεί κάτι ή να επιβληθεί κάτι νέο, φανερώνει ότι δεν υπάρχει τίποτα παράτυπο στην όλη διαδικασία.

Αν λοιπόν θέλετε να διαμορφώσετε μια νέα κατάσταση με έναν νέο νόμο, θα μπορούσε να γίνει με προειδοποίηση με μεταβατικό στάδιο. Αν τα υπάρχοντα νομοθετήματα ήταν προϊόν συνδιαλλαγής, παρακαλούμε περιγράψτε ποιο συγκεκριμένο νομοθέτημα είναι αυτό. Η κυκλοφορία των οχημάτων, προς ενημέρωσή σας, είναι Κοινοτικής αρμοδιότητας. Αν κάποιο νομοθέτημα αφήνει περιθώρια συνδιαλλαγής, πρέπει να σκεφτείτε στη θέση ενός ATV που απαγορεύεται, στις ίδιες πόλεις-νησιά, τι όχημα θα πάρει τη θέση του;».

Marketing Week Online( 4 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμπορικά κέντρα: Προς την κατάκτηση του phygital με επίκεντρο την εμπειρία

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στην επικοινωνία, όσο και στην εμπειρία επίσκεψης, τα εμπορικά κέντρα απαντούν στην έκρηξη του e-commerce ενισχύοντας την ψυχαγωγική τους υπόσταση με την προσφορά ενός multisensorial experiential mix.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778