Marketing Week - ΕΣΒΕΠ: «Απαιτείται ευελιξία και νέοι τρόποι διοίκησης»

Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ομιλία του Προέδρου Νίκου Καραγεωργίου στη Γεν. Συνέλευση του Συνδέσμου

ΕΣΒΕΠ: «Απαιτείται ευελιξία και νέοι τρόποι διοίκησης»

19 Μαρτίου 2018 | 16:53 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Events,Finance

Για μια ακόμη χρονιά, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Γενική Συνέλευση του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων στις 14 Μαρτίου, στην οποία πέρα από τον Πρόεδρο Νίκο Καραγεωργίου, μίλησαν και οι Χάρης Θεοχάρης, Κυριάκος Πιερρακάκης και Αλέξανδρος Φλώρος.

Αναφερόμενος στις εξελίξεις της ελληνικής οικονομίας και αγοράς, ο Νίκος Καραγεωργίου, Πρόεδρος του ΕΣΒΕΠ, επεσήμανε ότι στην εποχή μας οι επιχειρήσεις αλλάζουν γρήγορα, η αγορά παγκοσμιοποιείται και τα γεγονότα αυτά απαιτούν μεγάλη ευελιξία, αλλά και νέους τρόπους διοίκησης, τόσο στο επίπεδο του marketing όσο και σε αυτό της παραγωγής. Επίσης, ο Πρόεδρος του ΕΣΒΕΠ αναφέρθηκε με έμφαση στην ανάγκη αλλαγής του ελληνικού παραγωγικού μοντέλου και επεσήμανε χαρακτηριστικά ότι η χώρα πρέπει να κάνει τεράστια άλματα τόσο στην παραγωγή όσο και στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών.

Από την πλευρά του, ο Χάρης Θεοχάρης, Ανεξάρτητος Βουλευτής, π. Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Υπουργείου Οικονομικών, είπε ότι μέσα από την περιπέτεια της κρίσης είναι επείγον για τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν ένα νέο μοντέλο εξωστρέφειας, υψηλής προστιθέμενης αξίας και στρατηγικής ενσωμάτωσης στις διεθνείς αλυσίδες. «Για να γυρίσει η χώρα σελίδα με αξιώσεις και να δημιουργήσει ξανά ευημερία για τους πολίτες της, απαιτείται μια νέα γενιά οικονομικών πολιτικών με επενδύσεις σε παραγωγικούς τομείς υψηλής προστιθέμενης αξίας. Παράλληλα, είναι απαραίτητη η δημιουργία ενός απλοποιημένου φορολογικού συστήματος που θα περιορίζει τους συντελεστές και θα καταργεί ή θα ενοποιεί μια σειρά φόρων και τελών», τόνισε.

Στις εξελίξεις της αγοράς αναφέρθηκε ο Αλέξανδρος Φλώρος, Retail Vertical Leader, Mediterranean Cluster, The Nielsen Company, ο οποίος τόνισε ότι το 2017 το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν αυξήθηκε κατά 1,9% κυρίως λόγω της ανόδου της ιδιωτικής κατανάλωσης και των εξαγωγών. Ακόμη, είπε ότι στην αγορά το ποσοστό συμμετοχής των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας μειώθηκε κατά 1,8% και συνολικά αντιπροσωπεύει 21,9% του συνολικού τζίρου των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης.
Οι ομιλίες έκλεισαν με την εισήγηση του Κυριάκου Πιερρακάκη, Δ/ντή Ερευνών, ΔιαΝΕΟσις, ο οποίος αναφέρθηκε στις δημογραφικές εξελίξεις, στα σοβαρά προβλήματα της φτώχιας και στην φυγή από τη χώρα νέων που αναζητούν καλύτερη τύχη εκτός αυτής.

Πιο αναλυτικά, τόνισε ότι το ποσοστό της ακραίας φτώχιας στη χώρα μας επί του συνολικού πληθυσμού, από 8,9% που ήταν το 2011 σήμερα πλησιάζει το 17%. Ζοφερή επίσης ήταν η εικόνα που παρουσίασε ο ομιλητής αναφορικά με τη φθίνουσα δημογραφία και είπε ότι με βάση τις εκτιμήσεις του οργανισμού ΔιαΝΕΟσις, ο ελληνικός πληθυσμός ήταν 7,6 εκατ. το 1951, έφτασε τα 10,8 εκατ. το 1915 και το 2050 θα βρίσκεται στα επίπεδα των 8,5 εκατ. Περιττό να τονιστεί ότι η άνοδος του μέσου όρου ηλικίας των κατοίκων θα επηρεάσει αναλόγως και τις καταναλωτικές συνήθειες, φαινόμενο που οι επιχειρήσεις θα πρέπει σοβαρά να λάβουν υπόψη και να το εντάξουν στις πολιτικές marketing και προώθησης που εφαρμόζουν.

Marketing Week Online( 19 Μαρτίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778