Marketing Week - SPAR Hellas: Επιλέχθηκαν τα πρώτα καταστήματα

Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Του ομίλου αγορών Αστέρας, που θα ενσωματώσουν την εταιρική ταυτότητα της SPAR

SPAR Hellas: Επιλέχθηκαν τα πρώτα καταστήματα

12 Μαρτίου 2018 | 15:57 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Retail

Σύμφωνα με πληροφορίες του περιοδικού «σελφ σέρβις» (το σχετικό άρθρο δημοσιεύεται στο τεύχος Μαρτίου), στη συντριπτική τους πλειονότητα τα ισχυρότερα μέλη του ομίλου αγορών Αστέρας, με τον οποίο η SPAR International συνεργάζεται στρατηγικά, έχουν συναινέσει στο να ενσωματώσουν πλήρως στα καταστήματά τους την εταιρική ταυτότητα της SPAR, «αναγγέλλοντας» έτσι στο εσωτερικό του ομίλου ότι επέρχονται αλλαγές στην εικόνα και την κουλτούρα του και απευθύνοντας στην αγορά το μήνυμα ότι το δίκτυο του ομίλου θα αρχίσει σταδιακά να αποκτά τη δομή ενός επώνυμου συστήματος.

Τα πρώτα 7 ή 8 καταστήματα που θα μετονομαστούν έχουν ήδη επιλεγεί. Στην ανάλογη διαδικασία θα ενταχθούν συν τω χρόνω τα δέκα ισχυρότερα σχήματα του Αστέρα, που ελέγχουν συνολικά περί τα 80 σημεία πώλησης. Παράγοντες της αγοράς υποστηρίζουν πως στελέχη του ολλανδικού ομίλου συζητούν και με επιχειρηματίες που δρουν ανεξάρτητα, τονίζοντας ότι «δεν πρέπει να αποκλείονται οι εκπλήξεις, όπως για παράδειγμα η σύναψη συμμαχιών με μικρομεσαίες αλυσίδες που ανήκουν σε μεγαλύτερους ομίλους αγορών…». Για τη στρατηγική του διεθνούς ομίλου, αλλά και για την εξέλιξη της παρουσίας του στην ελληνική αγορά θα μιλήσει στο 8ο συνέδριο σελφ σέρβις «Food Retail CEO Forum» (www.selfserviceceoforum.gr), που διοργανώνεται στην Αθήνα στις 20 Μαρτίου, ο Evan Christophides, Retail Development Manager, SPAR International.

Marketing Week Online( 12 Μαρτίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμπορικά κέντρα: Προς την κατάκτηση του phygital με επίκεντρο την εμπειρία

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στην επικοινωνία, όσο και στην εμπειρία επίσκεψης, τα εμπορικά κέντρα απαντούν στην έκρηξη του e-commerce ενισχύοντας την ψυχαγωγική τους υπόσταση με την προσφορά ενός multisensorial experiential mix.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778