Marketing Week - Φοίβη Παναγιωτοπούλου, Cosmobrands | Το beauty eCommerce οφείλει να προσφέρει εμπειρίες στον καταναλωτή

Σάββατο, 21 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Φοίβη Παναγιωτοπούλου, Cosmobrands | Το beauty eCommerce οφείλει να προσφέρει εμπειρίες στον καταναλωτή

12 Μαρτίου 2018 | 11:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Μόδα,Υγεία / Ομορφιά

Το άγγιγμα και η δοκιμή ενός καλλυντικού αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες για την επιλογή και την αγορά του. Όσο το ηλεκτρονικό εμπόριο στερεί αυτήν τη δυνατότητα στον καταναλωτή, χρειάζεται να του προσφέρει νέες εμπειρίες που θα ενισχύσουν την πρόθεση αγοράς και θα τον κάνουν να αισθανθεί σίγουρος για το προϊόν που θα επιλέξει, ακόμη κι αν δε το έχει δοκιμάσει. Γύρω από αυτές τις εμπειρίες περιστρέφονται και οι τάσεις που θα επικρατήσουν και φέτος στο beauty e-commerce.

Virtual testing για online αγορά
Εφαρμογές AR, όπου ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει από το smartphone του αμέτρητες αποχρώσεις μακιγιάζ ή έξυπνα gadgets που αναλύουν την κατάσταση της επιδερμίδας και μέσα από app προτείνουν προσωποποιημένες λύσεις περιποίησης, κερδίζουν όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον των millenials (και όχι μόνο) και διευκολύνουν την απόφαση αγοράς online. Όσο για τις εταιρείες, η ανάλυση των δεδομένων που συγκεντρώνουν μέσα από αυτές τις εφαρμογές, αποτελεί θησαυρό για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα αναπτύξουν.

(Micro)Influencers’ marketing, για ταύτιση του καταναλωτή
Η χρήση και αξιολόγηση καλλυντικών από τους influencers δίνει μια ανθρώπινη διάσταση στο προϊόν, το κάνει πιο κατανοητό και αποτελεί βασική πηγή συμβουλής αγοράς. Το influencers marketing θα είναι κυρίαρχη τάση και για το 2018 με την προσθήκη των micro-influencers, που δρουν περισσότερο ως οι άνθρωποι της διπλανής πόρτας και λιγότερο ως celebrities, κι έτσι είναι πιο πειστικοί και είναι, ως εκ τούτου, πιο εύκολο για τον καταναλωτή να ταυτιστεί μαζί τους.

Το review marketing αυξάνει την αξιοπιστία
Το 80% των καταναλωτών εμπιστεύονται τα reviews σαν να τα άκουσαν από τους φίλους τους. Ακόμη και η παρουσία κάποιων αρνητικών κριτικών μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον καταναλωτή από ένα e-shop που έχει μόνο θετικές κριτικές. Έτσι, μάρκες και e-retailers έχουν μόνο να ωφεληθούν από το review marketing, αυξάνοντας την αξιοπιστία τους και διευκολύνοντας την αγοραστική διαδικασία.

Το Social Commerce με νέα δυναμική
Είναι δεδομένο ότι οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα social media για να μάθουν για νέα προϊόντα ή brands. Τα κοινωνικά δίκτυα το γνωρίζουν καλά και αναπτύσσουν εργαλεία για να διευκολύνουν τη δουλειά των retailers. Με το Ιnstagram να δοκιμάζει ήδη τη νέα προσθήκη «shoppable photo tags», φαίνεται ότι σύντομα θα περάσουμε σε ένα νέο κόσμο social commerce που θα δώσει άλλη δυναμική στο online shopping.

Το κείμενο υπογράφει η Φοίβη Παναγιωτοπούλου eCommerce & MARCOM Director, Cosmobrands για τις ανάγκες της ειδικής έκδοσης Fashion Next 2018.

Αναζητήστε το Fashion Next 2018 και διαβάστε τις απόψεις 26 experts του fashion & beauty industry, σχετικά με τις σημαντικότερες τάσεις που θα απασχολήσουν την αγορά τη χρονιά που διανύουμε.

Marketing Week Online( 12 Μαρτίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778