Marketing Week - Η Sopexa νικήτρια στα specs 7,3 εκατ. ευρώ του ΕΛΓΟ-Δήμητρα

Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Για την προώθηση της φέτας ΠΟΠ σε διεθνείς αγορές

Η Sopexa νικήτρια στα specs 7,3 εκατ. ευρώ του ΕΛΓΟ-Δήμητρα

2 Μαρτίου 2018 | 15:22 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Specs,Τρόφιμα - Ποτά

Νικήτρια στα δύο specs ύψους 7,3 εκατ. ευρώ του Ελληνικού Γεωργικού Οργανισμού-«Δήμητρα» αναδείχθηκε η Sopexa, με αντικείμενο την «Παροχή υπηρεσιών εκτελεστικού οργανισμού για το Πρόγραμμα: Προώθηση της φέτας ΠΟΠ “Feta PDO.

Let’s get real!”». Ο ένας διαγωνισμός αφορά στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά και έχει προϋπολογισμό 3.954.665 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ, ενώ ο δεύτερος αφορά στις αγορές της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γαλλίας, με προϋπολογισμό 3.420.194 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Marketing Week Online( 2 Μαρτίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778