Με την εκστρατεία «Άσε τις βλακείες»
Η ΑΧΑ έλαβε ασημένια διάκριση στην κατηγορία «Ενεργοποίηση και Δέσμευση Ενδιαφερόμενων Μερών»/Ενότητα: Καμπάνια Social Media για την εκστρατεία «Άσε τις βλακείες», στην τελετή των Hellenic Responsible Business Awards 2018.

«Είμαστε πεπεισμένοι ότι ως ασφαλιστικός οργανισμός, μέσα από την πρόληψη, μπορούμε να προσφέρουμε αξία στους συμπολίτες μας. Σε αυτή την κατεύθυνση υλοποιούμε μια ολοκληρωμένη στρατηγική, η οποία, θέλουμε να φτάνει στους καταναλωτές με ευθύτητα και απλότητα. Η εκστρατεία Άσε τις βλακείες αποτελεί ένα σημαντικό βήμα σε αυτή την πορεία μας. Ένα βήμα που ο κόσμος αγκάλιασε, αποδεικνύοντας ότι αντιλαμβάνεται πως το να μην προσέχουμε τον εαυτό μας, το να μην προστατεύουμε το παιδί μας στο ίδιο μας το σπίτι και τόσες άλλες καθημερινές επιλογές, αποτελούν “βλακείες”, τις οποίες οφείλουμε πλέον να αφήσουμε πίσω μας», ανέφερε η Λένα Πλαΐτη, Διευθύντρια Επικοινωνίας της ΑΧΑ στην Ελλάδα.