Στο πλαίσιο του UEFA Champions League
H Mastercard συνεργάζεται με τον Pele, σε μία σεζόν όπου το UEFA Champions League φιλοξενεί περισσότερες από 70 διαφορετικές εθνικότητες εντός γηπέδου.

Σκοπός τους είναι να γιορτάσουν τη δύναμη του ποδοσφαίρου να ενώνει τον κόσμο και να αναδείξουν εκείνες τις στιγμές που ξεκίνησαν κάτι ανεκτίμητο #StartSomethingPriceless, σε όλη την ιστορία της διοργάνωσης. Ως επίσημος χορηγός του UEFA Champions League, η Mastercard δημιούργησε την ταινία μικρού μήκους 22 Languages, η οποία παρουσιάζει 22 ποδοσφαιρόφιλους από όλο τον κόσμο να συναντιούνται σε ένα γήπεδο, για έναν ποδοσφαιρικό αγώνα με έπαθλο 11 εισιτήρια για το UEFA Champions League. Ο έντονος αυτός αγώνας θα έπρεπε να έχει μόνο μία νικήτρια ομάδα. Ωστόσο, κατά την επιστροφή των παικτών στα αποδυτήρια μετά τον αγώνα, και οι 22 παίκτες είχαν την τύχη να σηκώσουν ψηλά το τρόπαιο του αγώνα με τον Pele, βιώνοντας όλοι μία εμπειρία ανεκτίμητης αξίας.