Marketing Week - H Huawei λανσάρει την καμπάνια «Addicted to you»

Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Παράλληλα ανακοίνωσε πρωτιά στην αγορά smartphones

H Huawei λανσάρει την καμπάνια «Addicted to you»

9 Φεβρουαρίου 2018 | 15:42 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά Είδη

Στο πλαίσιο εκδήλωσης για εκπροσώπους του Τύπου που έλαβε χώρα χθες στο ξενοδοχείο New Hotel στην Αθήνα, όπου λανσαρίστηκε το νέο Huawei P smart, η εταιρεία ανακοίνωσε ένα σημαντικό επίτευγμά της, την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά smartphones για τον μήνα Δεκέμβριο, μαζί με τις προωθητικές ενέργειες που τρέχει στο πλαίσιο του Αγίου Βαλεντίνου.

Με αφορμή έρευνα που έτρεξε σε πολλές χώρες για τη χρήση κινητών τηλεφώνων, η Huawei θέλει να περάσει το μήνυμα ότι «αυτό που μας εθίζει δεν είναι η τεχνολογία, αλλά οι άνθρωποι με τους οποίους μας ενώνει». Γι΄ αυτό το σκοπό τρέχει ήδη την καμπάνια «Addicted to you», μέσα από την οποία θέλει να δείξει ότι η τεχνολογία είναι ένα μέσο για τον «εθισμό μας» με τους αγαπημένους μας ανθρώπους. Ήδη έχει αναρτήσει σχετικό βίντεο στο YouTube, ενώ ειδικά για την ελληνική αγορά τρέχει σειρά δράσεων εστιασμένη σε τέσσερις ενέργειες:

Η πρώτη είναι το Facebook application, το δεύτερο τμήμα της καμπάνιας αφορά στην εν λόγω έρευνα όπου σε συνεργασία με ψυχολόγο παρουσιάζονται σχετικά αποτελέσματα και το τρίτο τμήμα αφορά στα human stories, όπου οι καταναλωτές καλούνται να διηγηθούν μια αληθινή ιστορία αγάπης μέσα από διαγωνισμό. Ακόμα, η Huawei διοργανώνει ρομαντικό δείπνο την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου για δέκα τυχερά ζευγάρια, χωρίς κινητά, με πλούσια δώρα και εκπλήξεις για τους συμμετέχοντες. Τέλος, τρέχει διαγωνισμούς σε διαφορετικές ενότητες, ώστε να δώσει την ευκαιρία στους καταναλωτές να κερδίσουν προϊόντα Huawei.

Marketing Week Online( 9 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Retail Marketing καυσίμων: Customer experience και ποικιλία υπηρεσιών στα πρατήρια του μέλλοντος

Η εξάπλωση των connected cars, των smartphones, της κατ’ οίκον εργασίας και του car pooling αποτελεί πρόκληση για τις εταιρείες καυσίμων. Ως απάντηση, επενδύουν σε value for money προϊόντα, ποιότητα, προγράμματα πιστότητας και βέλτιστη εξυπηρέτηση πελατών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778