Παρακινώντας το κοινό να περνά περισσότερο χρόνο με τα αγαπημένα του πρόσωπα
Η Huawei διενήργησε μία έρευνα προκειμένου να αντιληφθεί τον τρόπο με τον οποίο το κοινό χρησιμοποιεί τα smartphones για να εκφράσει και να μοιραστεί τα συναισθήματά του.

Τα αποτελέσματα της έρευνας «Smart(phones) Relationships» που διενεργήθηκε από την IPSOS σε 12 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, δείχνουν ότι οι φορητές συσκευές είναι ένα σημαντικό στοιχείο της σύγχρονης καθημερινότητας. Παρ’ ότι βέβαια ένα μεγάλο ποσοστό των συμμετεχόντων ανέφερε πως παίρνει το κινητό του τηλέφωνο πρακτικά παντού, η πλειοψηφία συμφώνησε πως τα αγαπημένα τους πρόσωπα έχουν προτεραιότητα. Αυτό ενέπνευσε τη Huawei να δημιουργήσει μία καμπάνια που παρουσιάζει το σημαντικό ρόλο των smartphones στην καθημερινότητά μας, και ταυτόχρονα παρακινεί το κοινό να περνά περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τα αγαπημένα του πρόσωπα.

Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για την προώθηση του μηνύματος της καμπάνιας: την αξιοποίηση του χρόνου μας παρέα με εκείνους που αγαπάμε. Η φετινή ιδέα αποτελεί συνέχεια της χριστουγεννιάτικης καμπάνιας #BePresent από το 2016. Στο βίντεο #AddictedToYou πρωταγωνιστεί μία κοπέλα που φαίνεται να έχει την προσοχή της αποκλειστικά στο smartphone της. Ακολουθώντας τη κατά τη διάρκεια της μέρας της, εν τέλει αντιλαμβανόμαστε ότι απλά της λείπει ο αγαπημένος της. Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας θα παρουσιαστεί και το Huawei P smart.