Marketing Week - Η Huawei λανσάρει την καμπάνια #AddictedToYou

Σάββατο, 18 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Παρακινώντας το κοινό να περνά περισσότερο χρόνο με τα αγαπημένα του πρόσωπα

Η Huawei λανσάρει την καμπάνια #AddictedToYou

7 Φεβρουαρίου 2018 | 15:30 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Έρευνες,Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά Είδη

Η Huawei διενήργησε μία έρευνα προκειμένου να αντιληφθεί τον τρόπο με τον οποίο το κοινό χρησιμοποιεί τα smartphones για να εκφράσει και να μοιραστεί τα συναισθήματά του.

Τα αποτελέσματα της έρευνας «Smart(phones) Relationships» που διενεργήθηκε από την IPSOS σε 12 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, δείχνουν ότι οι φορητές συσκευές είναι ένα σημαντικό στοιχείο της σύγχρονης καθημερινότητας. Παρ’ ότι βέβαια ένα μεγάλο ποσοστό των συμμετεχόντων ανέφερε πως παίρνει το κινητό του τηλέφωνο πρακτικά παντού, η πλειοψηφία συμφώνησε πως τα αγαπημένα τους πρόσωπα έχουν προτεραιότητα. Αυτό ενέπνευσε τη Huawei να δημιουργήσει μία καμπάνια που παρουσιάζει το σημαντικό ρόλο των smartphones στην καθημερινότητά μας, και ταυτόχρονα παρακινεί το κοινό να περνά περισσότερο ποιοτικό χρόνο με τα αγαπημένα του πρόσωπα.

Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για την προώθηση του μηνύματος της καμπάνιας: την αξιοποίηση του χρόνου μας παρέα με εκείνους που αγαπάμε. Η φετινή ιδέα αποτελεί συνέχεια της χριστουγεννιάτικης καμπάνιας #BePresent από το 2016. Στο βίντεο #AddictedToYou πρωταγωνιστεί μία κοπέλα που φαίνεται να έχει την προσοχή της αποκλειστικά στο smartphone της. Ακολουθώντας τη κατά τη διάρκεια της μέρας της, εν τέλει αντιλαμβανόμαστε ότι απλά της λείπει ο αγαπημένος της. Κατά τη διάρκεια της καμπάνιας θα παρουσιαστεί και το Huawei P smart.

Marketing Week Online( 7 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778