Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου
Σημαντική επιτυχία κατέγραψε το συνέδριο «FMCG In Action!», που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, από το περιοδικό «σελφ σέρβις», υπό την αιγίδα του ΣΕΒΤ.

Θετικά αξιολογήθηκε από τους συνέδρους ότι το συνέδριο κατάφερε να συγκεντρώσει σε μια ημέρα καλές πρακτικές από σημαντικά brands του κλάδου των ταχυκίνητων προϊόντων. Το πλήθος των ερωτήσεων και ο διάλογος που αναπτύχθηκε μεταξύ του κοινού και των ομιλητών, είναι ενδεικτικό στοιχείο του ενδιαφέροντος της αγοράς για την αξιοποίηση των consumer insights και την επένδυση στην καινοτομία σε όλους τους τομείς, με τελικό αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων και των μεριδίων αγοράς.

Στον χαιρετισμό της η Βάσω Παπαδημητρίου, Γενική Διευθύντρια του ΣΕΒΤ, τόνισε, μεταξύ άλλων, πως γνώμονας για την ανάπτυξη της οικονομίας είναι η παραγωγή νέων προϊόντων και η κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών με ποιότητα και ασφάλεια, υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι οι αγοραστικές συνήθειες έχουν αλλάξει, φέρνοντας στο προσκήνιο νέα κριτήρια επιλογής προϊόντων, όπως τα κοινωνιολογικά και τα περιβαλλοντικά.

Οι παρουσιάσεις είναι διαθέσιμες για το κοινό μέσω της ιστοσελίδας του συνεδρίου, στη διεύθυνση www.fmcginaction.gr. Χορηγός ήταν η Sales Promotion Center, ενώ μεγάλος χορηγός η CHEP. Μάλιστα, από την τελευταία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα live demo on stage του βραβευμένου με «IGD Award» VR tool. Οι εκπρόσωποι της εταιρείας έδειξαν τα πλεονεκτήματα της χρήσης πλατφόρμων προβολής, ως επαναχρησιμοποιούμενες λύσεις merchandising.