Marketing Week - Σε «Open Banking» προχωρά η Τράπεζα Πειραιώς

Παρασκευή, 23 Φεβρουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ανοίγει τα συστήματά της σε τρίτους με την πλατφόρμα «rAPId LINK»

Σε «Open Banking» προχωρά η Τράπεζα Πειραιώς

18 Ιανουαρίου 2018 | 14:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Finance,Launching,Πληροφορική

Η Τράπεζα Πειραιώς ανακοινώνει την εμπορική διάθεση της πλατφόρμας «rAPId LINK», μέσω της οποίας καθίσταται εφικτή η real-time πρόσβαση των πελατών της στα τραπεζικά δεδομένα τους και η εκτέλεση τραπεζικών συναλλαγών, μέσω εφαρμογών λογισμικού τρίτων συνεργαζόμενων εταιρειών.

Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες λογισμικού που διαθέτουν εφαρμογές σε πελάτες τους (για παράδειγμα συστήματα ERP), να τις διασυνδέσουν σε «πραγματικό χρόνο» με τα συστήματα της Τράπεζας, διατηρώντας πάντοτε τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας για τον πελάτη. Ο Γιώργος Κωτσάκης, Βοηθός Γενικός Διευθυντής Group Technology της Τράπεζας, επισημαίνει σχετικά: «Η πλατφόρμα, που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το Innovation Center της Τράπεζας, μας επιτρέπει να προσφέρουμε μία νέα εξαιρετική τραπεζική εμπειρία στους πελάτες μας, διευκολύνοντας τις συναλλαγές τους κατευθείαν εκεί όπου δραστηριοποιούνται, εργάζονται και ζουν. Ήδη μεγάλες ελληνικές εταιρείες λογισμικού, όπως Entersoft, EpsilonNet, SoftOne, SingularLogic, Unisoft κ.α., έχουν υλοποιήσει τη διασύνδεση με τα APIs της πλατφόρμας και έχουν ενσωματώσει τις διαθέσιμες λειτουργικότητες στα συστήματά τους». Η Τράπεζα απευθύνει παράλληλα ανοικτή πρόσκληση προς όποια εταιρεία λογισμικού ενδιαφέρεται, να χρησιμοποιήσει τη νέα πλατφόρμα.

Marketing Week Online( 18 Ιανουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Δημητριακά: Απαιτητικοί και on-the-go οι καταναλωτές

Τα brands δημητριακών συνιστούν βασικό συστατικό διατροφής για όλες τις ομάδες και κατηγορίες καταναλωτών. Παράλληλα, όμως, οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί, ζητώντας από τη μία υγιεινές προτάσεις με λιγότερη ζάχαρη, χωρίς εκπτώσεις στη γεύση από την άλλη και δυνατότητα για on-the-go κατανάλωση. Πώς ανταποκρίνονται σήμερα τα brands στον γρίφο αυτό;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778