Marketing Week - Η Inform μειοδότρια στο έργο του ΟΑΣΑ

Σάββατο, 21 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Για την κατασκευή των νέων ηλεκτρονικών εισιτηρίων

Η Inform μειοδότρια στο έργο του ΟΑΣΑ

11 Ιανουαρίου 2018 | 14:29 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business

Η Inform ανακηρύχθηκε μειοδότρια στους διαγωνισμούς 14/2017 και 16/2017 για την κατασκευή των νέων ηλεκτρονικών εισιτηρίων του ΟΑΣΑ.

Οι ηλεκτρονικές επαναφορτιζόμενες κάρτες (ATH.ENA Card) και τα ηλεκτρονικά επαναφορτιζόμενα εισιτήρια (ATH.ENA Ticket), ενσωματώνουν τεχνολογία contactless και authentication key που παρέχει τόσο η Inform όσο και η μητρική της εταιρεία Austriacard σε έργα αντίστοιχης τεχνολογίας παγκοσμίως.

Marketing Week Online( 11 Ιανουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Προϊόντα προσωπικής περιποίησης: Φυσικό Positioning, ενίσχυση του ανδρικού Segment

Τις εμπορικές ευκαιρίες που αναδύονται από τα νέα μοτίβα κατανάλωσης αξιοποιούν τα brands προσωπικής περιποίησης, αναπτύσσοντας φόρμουλες με συστατικά φυτικής προέλευσης, εμπλουτίζοντας παράλληλα τις σειρές που απευθύνονται στο ανδρικό κοινό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778