Marketing Week - Έλεος πια Ελληνικό Δημόσιο!

Κυριακή, 22 Απριλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Έλεος πια Ελληνικό Δημόσιο!

11 Δεκεμβρίου 2017 | 10:53 Γράφει ο Γιώργος  Αναστασιάδης Topics: Branding,Trends

Έχεις δει αρκετές προκηρύξεις διαγωνισμών του Ελληνικού Δημοσίου ώστε να ξέρεις καλά ότι όταν ένας δημόσιος φορέας προκηρύσσει διαγωνισμό για branding ή design, η πιθανότητα να είναι σωστά σχεδιασμένος είναι εξαιρετικά μικρή.

Και εκεί που νομίζεις ότι τα έχεις δει όλα, πέφτεις πάνω σε προκήρυξη του πρόσφατα ιδρυθέντος Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) με τον τίτλο «Πρόσκληση σε καλλιτεχνικό (!!!) διαγωνισμό για τον σχεδιασμό λογοτύπου».
Σύμφωνα με την πρόσκληση «ο Διαγωνισμός είναι ανοιχτός για όλους όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν: Γραφίστες, Διαφημιστικά Γραφεία, Φοιτητές Γραφικών Τεχνών/Επιστημών, αλλά και για μη ειδικούς».

Φαντάζομαι ότι αν χρειαστεί να ψάξουν ποτέ για μηχανικούς θα προσλάβουν και ανθρώπους που έμαθαν μόνοι τους να επισκευάζουν το αυτοκίνητό τους, ενώ σε υποψήφιους οδηγούς για λεωφορεία δεν θα ζητούν δίπλωμα οδήγησης. Άλλωστε στη χώρα που γίνονται υπουργοί άνθρωποι που δηλώνουν ότι μπορούν να σε θεραπεύσουν αντί ιατρών μέσα από τη μεταφορά αύρας και την ενεργειακή θεραπεία, είναι φυσιολογικό να προσδοκάμε ότι κάποιος μερακλής που δεν έχει σχέση με τη γραφιστική μπορεί να ζωγραφίσει όμορφα λογότυπα.

Με την ίδια λογική φαντάζομαι τέθηκε και ως deadline υποβολής το απομεσήμερο της 15ης Νοεμβρίου, αφού ακόμα και ένα νήπιο δεν χρειάζεται περισσότερα από λίγα λεπτά για να ζωγραφίσει ένα σηματάκι. Η επιλογή του νικητή θα γίνει από το ΔΣ του οργανισμού, γιατί ποιοι άραγε θα μπορούσαν να είναι πιο ικανοί να το κάνουν από δύο δικηγόρους, έναν τοπογράφο-μηχανικό, έναν οικονομολόγο, έναν τραπεζικό υπάλληλο,  έναν περιφερειακό σύμβουλο, έναν αντιδήμαρχο και κάποιους συνδικαλιστές που απαρτίζουν το ΔΣ; Προφανώς για τον ίδιο λόγο το ΔΣ θα έχει τη δυνατότητα και «να ζητήσει από το δημιουργό να προβεί σε μικρές τροποποιήσεις στις προτάσεις του».

Ως κερασάκι στην τούρτα ζητείται οι προτάσεις που θα υποβληθούν να περιλαμβάνουν και εκδοχή του λογοτύπου στην Αγγλική «με το ακρωνύμιο TheTA» - ελληνιστί το ΤΑ. Φυσικά, για τον νικητή του διαγωνισμού δεν ορίζεται χρηματικό έπαθλο αφού τον πλούτο πολλοί εμίσησαν, τη δόξα ουδείς και ποια μεγαλύτερη τιμή θα μπορούσε να υπάρξει για έναν δημιουργό από αυτή που προβλέπεται στην πρόσκληση; «Στην ιστοσελίδα του ΟΣΕΘ θα αναρτηθεί μόνιμη αναφορά του ονόματος του δημιουργού του επιλεγέντος λογοτύπου του Διαγωνισμού». Ας το πάρουμε απόφαση, το Δημόσιο θεωρεί αυτονόητο ότι εσύ ως πολίτης θα πληρώνεις φόρους για να (παριστάνει ότι) δουλεύει για εσένα, αλλά αυτό δεν θα πληρώνει κάτι όταν δουλεύει ο πολίτης για αυτό.

Marketing Week (T. 1527)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778