Marketing Week - Ισχυροποίηση του brand Nivea, στους στόχους της Beiersdorf Hellas

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με παράλληλη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου αλλά και επένδυση στις δράσεις ΕΚΕ

Ισχυροποίηση του brand Nivea, στους στόχους της Beiersdorf Hellas

12 Οκτωβρίου 2017 | 16:14 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Υγεία / Ομορφιά

Τους στόχους της Beiersdorf Hellas ανέλυσε σε συνέντευξη Τύπου χθες στο πλαίσιο της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων 2016 της εταιρείας, ο Country Manager της Beiersdorf Hellas, Θεόδωρος Πουλόπουλος.

Όπως είπε, η Beiersdorf Hellas σημείωσε το οικονομικό έτος 2016 αύξηση στις πωλήσεις της, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Στόχος της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια είναι η συνεχής ανάπτυξη των πωλήσεων και η διατήρηση της κερδοφορίας, η ισχυροποίηση της μάρκας Nivea, καθώς και η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου με καινοτόμα προϊόντα στην αγορά.

Ταυτόχρονα, η ενίσχυση του προγράμματος κοινωνικής υπευθυνότητας και η διασφάλιση ενός υγιούς εργασιακού περιβάλλοντος, που θα εμπνέει τους ανθρώπους του, παραμένουν βασικές προτεραιότητες. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Θεόδωρος Πουλόπουλος έδωσε έμφαση στο θέμα του CSR, με άξονα τα δύο προγράμματα ΕΚΕ που υλοποιεί η εταιρεία στην Ελλάδα, το Μαζί για το Παιδί και το Young Business Talents.

Επίσης, όσον αφορά στο ανθρώπινο δυναμικό της επενδύει στη γνώση όσον αφορά στον τομέα του Digital Transformation καθώς, σε συνεργασία με την Εξέλιξη υλοποιούν το «Digital Transformation in Retail Academy», ένα πρόγραμμα διάρκειας 6 μηνών στο οποίο θα συμμετάσχουν 15 συνεργάτες της Beiersdorf.

Marketing Week Online( 12 Οκτωβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778