Με παράλληλη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου αλλά και επένδυση στις δράσεις ΕΚΕ
Τους στόχους της Beiersdorf Hellas ανέλυσε σε συνέντευξη Τύπου χθες στο πλαίσιο της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων 2016 της εταιρείας, ο Country Manager της Beiersdorf Hellas, Θεόδωρος Πουλόπουλος.

Όπως είπε, η Beiersdorf Hellas σημείωσε το οικονομικό έτος 2016 αύξηση στις πωλήσεις της, παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον. Στόχος της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια είναι η συνεχής ανάπτυξη των πωλήσεων και η διατήρηση της κερδοφορίας, η ισχυροποίηση της μάρκας Nivea, καθώς και η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου με καινοτόμα προϊόντα στην αγορά.

Ταυτόχρονα, η ενίσχυση του προγράμματος κοινωνικής υπευθυνότητας και η διασφάλιση ενός υγιούς εργασιακού περιβάλλοντος, που θα εμπνέει τους ανθρώπους του, παραμένουν βασικές προτεραιότητες. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Θεόδωρος Πουλόπουλος έδωσε έμφαση στο θέμα του CSR, με άξονα τα δύο προγράμματα ΕΚΕ που υλοποιεί η εταιρεία στην Ελλάδα, το Μαζί για το Παιδί και το Young Business Talents.

Επίσης, όσον αφορά στο ανθρώπινο δυναμικό της επενδύει στη γνώση όσον αφορά στον τομέα του Digital Transformation καθώς, σε συνεργασία με την Εξέλιξη υλοποιούν το «Digital Transformation in Retail Academy», ένα πρόγραμμα διάρκειας 6 μηνών στο οποίο θα συμμετάσχουν 15 συνεργάτες της Beiersdorf.