Marketing Week - Η Vodafone με νέα εταιρική ταυτότητα και στρατηγική

Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Θα εφαρμοστεί και στις 36 χώρες δραστηριοποίησης της εταιρείας

Η Vodafone με νέα εταιρική ταυτότητα και στρατηγική

5 Οκτωβρίου 2017 | 16:10 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τηλεπικοινωνίες

Η Vodafone υιοθετεί νέα εταιρική ταυτότητα, υπογραφή και στρατηγική τοποθέτηση, η οποία πλαισιώνει τη νέα εταιρική της παρουσία σε διεθνές επίπεδο.

Πρόκειται για την πρώτη αλλαγή ενός από τα πιο γνωστά εμπορικά σήματα παγκοσμίως, μετά από την καθιέρωση του κεντρικού μηνύματος «Power to you» το 2009. Η στρατηγική, η οποία θα εφαρμοστεί και στις 36 χώρες στις οποίες έχει παρουσία η επωνυμία της Vodafone, αναδεικνύει την πεποίθηση της εταιρείας ότι, μέσα στα επόμενα χρόνια, οι νέες τεχνολογίες και οι ψηφιακές υπηρεσίες θα διαδραματίσουν θετικό ρόλο, βελτιώνοντας σημαντικά την ποιότητα ζωής των ανθρώπων στον κόσμο. Η νέα εταιρική ταυτότητα της Vodafone εστιάζει στην αισιοδοξία για το μέλλον, η οποία εκφράζεται μέσα από το κεντρικό μήνυμα «The future is exciting. Ready?».

Στην Ελλάδα το κεντρικό μήνυμα είναι «Το μέλλον συναρπάζει. Ready?». Σε επίπεδο εταιρικής παρουσίας δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στο «speech mark» της Vodafone, το οποίο θα εμφανίζεται στο εξής ως το βασικό επικοινωνιακό σύμβολο και θα κυριαρχεί σε όλες τις ενέργειες σε επίπεδο marketing και επικοινωνίας. Η νέα εταιρική στρατηγική της Vodafone διαμορφώθηκε στη βάση εκτεταμένης έρευνας και δοκιμής concepts, καθώς αξιολογήθηκαν ευρήματα ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας με τη συμμετοχή περισσότερων από 30.000 ανθρώπων, σε 17 χώρες.

Marketing Week Online( 5 Οκτωβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778