Marketing Week - Ρωμανός Σαββόπουλος, Smart Park: «Το Smart Park εξελίσσεται σε ισχυρό υπερτοπικό προορισμό»

Παρασκευή, 17 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ρωμανός Σαββόπουλος, Smart Park: «Το Smart Park εξελίσσεται σε ισχυρό υπερτοπικό προορισμό»

12 Σεπτεμβρίου 2017 | 09:16 Γράφει η Ευγενία  Κουτήφαρη Topics: Events,Retail,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Το Smart Park, το μεγαλύτερο εμπορικό πάρκο στην Ελλάδα, προχωρά στην υλοποίηση επεκτάσεων που θα αυξήσουν την επιφάνεια των καταστημάτων του στα 53.000 τ.μ. Η πρόσφατη διάκρισή του στα Event Awards 2017 είναι μια μικρή μόνο απόδειξη ότι το Smart Park έχει βρει τη θέση του στον ελληνικό retail χώρο.

O χώρος, η εμπειρία του επισκέπτη, το μείγμα των καταστημάτων και η τοποθεσία του είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που κάνουν το Smart Park να ξεχωρίζει. Αυτό επισημαίνει ο Ρωμανός Σαββόπουλος, Υπεύθυνος Marketing του Smart Park, περιγράφοντας παράλληλα την πορεία και τα μελλοντικά σχέδια του συγκεκριμένου εμπορικού πάρκου.

MW: Το Smart Park «γεννήθηκε» εν μέσω της ελληνικής κρίσης. Μιλήστε μας λίγο για την πορεία του.
Ρωμανός Σαββόπουλος: Το Smart Park ξεκίνησε την λειτουργία του στο τέλος του 2011, σε μία χρονική συγκυρία όπου το οικονομικό και όχι μόνο περιβάλλον στη χώρα χαρακτηριζόταν από αβεβαιότητα και η απαισιοδοξία επισκίαζε τη σκέψη για κάθε οικονομική δραστηριότητα. Το αρνητικό οικονομικό περιβάλλον αποτυπώνεται και στους δείκτες της συγκεκριμένης περιόδου: από το 2008 έως το 2013, το λιανεμπόριο περιορίστηκε κατά 45%, ενώ η καταναλωτική δύναμη του νοικοκυριού μειώθηκε κατά 35%. Σε αυτό το πλαίσιο, το Smart Park κατάφερε να έχει μία σταθερά θετική πορεία, συγκεντρώνοντας δημοφιλείς μισθωτές, αυξάνοντας την επισκεψιμότητά του και επιτυγχάνοντας την πλήρη μίσθωση των επιφανειών του. Έτσι, ανταποκρινόμενο στο ενδιαφέρον νέων μισθωτών για επιπλέον διάθεση καταστημάτων, ξεκίνησε φέτος την επέκταση της κτιριακής του επιφάνειας η οποία θα δημιουργήσει επιπλέον 16.500 τμ προς ενοικίαση.

Σε ποια χαρακτηριστικά του αποδίδετε τη θετική του τροχιά;
Σε τρεις παράγοντες: τον χώρο & την εμπειρία του επισκέπτη, το μείγμα των καταστημάτων και την τοποθεσία του.
Το Smart Park προσφέρει ένα μοναδικό μείγμα στους επισκέπτες. Συνδυάζει τα θετικά ενός εμπορικού κέντρου όπως το εύκολο πάρκινγκ, τα συγκεντρωμένα καταστήματα, οι διαφορετικές επιλογές ψυχαγωγίας και εστίασης, με τα θετικά μίας βόλτας σε έναν καταπράσινο εμπορικό πεζόδρομο. Ο υπαίθριος χαρακτήρας του και ο αναβαθμισμένος αρχιτεκτονικός σχεδιασμός το καθιστούν ευχάριστο προορισμό για αγορές και βόλτα. Σε αντίθεση με τα κλειστού τύπου πολύβουα εμπορικά κέντρα, στο Smart Park επικρατούν οι ήχοι της εξοχής και η κίνηση είναι εύκολη (όλα τα καταστήματα εκτός του Jumbo είναι στο ισόγειο). Λόγω λοιπόν, του υπαίθριου χαρακτήρα του, της εκτεταμένης φύτευσης και της αρχιτεκτονικής του, οι επισκέπτες καλύπτουν τις πρακτικές τους ανάγκες με τρόπο εύκολο, ευχάριστο και ξεκούραστο. Επιπλέον, οι τακτικές ψυχαγωγικές δράσεις που διοργανώνονται, υποστηρίζουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά και εμπλουτίζουν την εμπειρία των επισκεπτών με street events που δίνουν ζωή στους πεζόδρομους και την πλατεία και κάνουν την βόλτα ακόμη πιο ευχάριστη και ξεχωριστή.

Φυσικά, για να σε επιλέξουν οι καταναλωτές δεν αρκεί το ευχάριστο περιβάλλον, αλλά τον σημαντικότερο ρόλο παίζει το ίδιο το προσφερόμενο προϊόν. Το μείγμα των καταστημάτων λοιπόν αποτελείται ως επί των πλείστων από value for money brands, όπως H&M, Zara, Jumbo, καθώς και ακόμη 50 προσιτών brand. Δύο ακόμη καθοριστικοί λόγοι της υψηλής επισκεψιμότητας του Smart Park οφείλονται στην τοποθεσία του. Συγκεκριμένα: α. καλύπτει χωρίς αντίστοιχο ανταγωνισμό όλη την περιοχή της Ανατολικής Αττικής. Το κοινό της περιοχής αυτής λοιπόν αποτελεί τον βασικό κορμό των επισκεπτών του και το επιλέγει ως τον βασικό προορισμό για τις αγορές του και β. η γειτνίασή του με το εκπτωτικό χωριό. Οι δύο αναπτύξεις αυτές, το Smart Park και το Εκπτωτικό Χωριό, σχεδιάστηκαν εξαρχής με τρόπο τέτοιο ώστε να αλληλοσυμπληρώνονται και οι επισκέπτες του ενός να επισκέπτονται και το άλλο. Οι δύο εμπορικές αναπτύξεις μαζί αυτή τη στιγμή αγγίζουν τα 60.000 τ.μ. και σε συνδυασμό αποτελούν τον μεγαλύτερο εμπορικό προορισμό στην Ελλάδα.

Όσο δύσκολο είναι να καταστεί κάποιο project επιτυχημένο, άλλο τόσο δύσκολο είναι να διατηρήσει την επιτυχία αυτή. Στο πλαίσιο αυτό, ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια για το Smart Park;
Φέτος, μετά από 5 χρόνια λειτουργίας, το Smart Park μεγαλώνει ακόμη περισσότερο, αυξάνοντας σταδιακά τη συνολική επιφάνεια των καταστημάτων του από 36.500 τ.μ. σε 53.000 τ.μ. Οι επιπλέον χώροι μίσθωσης κατασκευάζονται προκειμένου να ανταποκριθούν στο αυξημένο ενδιαφέρον νέων μισθωτών για ενοικίαση νέων καταστημάτων, αλλά και στην τάση το Smart Park να αποτελέσει ισχυρό υπερτοπικό προορισμό. Η εύκολη πρόσβαση σε λιγότερο από 10 λεπτά μέσω Αττικής οδού και η επισκεψιμότητά του πλέον όχι μόνο από τους κατοίκους της Ανατολικής Αττικής, αλλά όλο και περισσότερο από τα προάστια με γρήγορη πρόσβαση στην Αττική οδό, όπως Αγ. Παρασκευή, Παπάγου, Χολαργός, Χαλάνδρι, Μαρούσι, Βριλήσσια κ.ά., καθιστούν εμφανή τη δυνατότητα προσέλκυσης επιπλέον κοινού εκτός Ανατολικής Αττικής και την τάση το Smart Park να ξεπεράσει τον τοπικό του χαρακτήρα και να αποτελέσει ισχυρό υπερτοπικό προορισμό. Αυτή η προοπτική πρόκειται να ενισχυθεί με την επέκταση του Smart Park και την υποδοχή επιπλέον καταστημάτων και πολύ δημοφιλών brand, τα οποία θα εντάσσονται στο roster του κέντρου σταδιακά, ξεκινώντας άμεσα, από αυτόν τον Σεπτέμβριο.

Marketing Week (T. 1520)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778