Πώς συνδέεται με διαδικτυακές εφαρμογές
Η Forlabels διοργάνωσε εκδήλωση στο ξενοδοχείο Δεκελεια, την Πέμπτη 15 Ιουνίου, με θέμα τις διαδικτυακές εφαρμογές και πώς αυτές συνδέονται με την εκτύπωση της συσκευασίας.

Στην εκδήλωση, ο Rafi Albo, CEO της Segmarketing, εταιρείας 1 to 1 Marketing, μίλησε στους προσκεκλημένους της Forlabels για το πώς η AR (Augmented Reality/Επαυξημένη Πραγματικότητα), η VR (Virtual Reality/Εικονική Πραγματικότητα), η ΜR (Mixed Reality/Mικτή Πραγματικότητα) μπορούν να εφαρμοστούν στη συσκευασία. Συγκεκριμένα, μίλησε για το πώς τα νέα τεχνολογικά δεδομένα αυξάνουν τη ζήτηση, αλλά και την επιτυχία εκείνων που τολμούν να είναι διαφορετικοί και προσπάθησε να μυήσει τους καλεσμένους στο On-Life Marketing (Online + Real Life), δείχνοντας πώς πραγματική ζωή και τεχνολογία αναδιαμορφώνουν την αγορά. Η εκδήλωση εντάσσεται στο πλαίσιο της φιλοσοφίας FacePack της Forlabels, σύμφωνα με την οποία, η εταιρεία προσφέρει μια ευκαιρία ώστε η συσκευασία να γίνει μέσο δικτύωσης και επικοινωνίας.