Η διαδικασία αναδεικνύει προϊόντα μικρών παραγωγών
Για 3η χρονιά συνεχίζεται η πρωτοβουλία Zampple Booster σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος, με σκοπό την ανάδειξη ιδιαίτερων προϊόντων μικρών ελληνικών παραγωγών.

Στην επιτροπή που επέλεξε το shortlist των διαγωνιζόμενων προϊόντων συμμετείχαν εκπρόσωποι του Zampple καθώς και ειδικοί της ΑΒ Βασιλόπουλος. Από το σύνολο των διαγωνιζόμενων ξεχώρισαν τέσσερις συμμετοχές, οι οποίες στη συνέχεια αξιολογήθηκαν από τους καταναλωτές – μέλη της λέσχης του Zampple. Στο πλαίσιο της γέφυρας επικοινωνίας που δημιούργησε το Zampple με τους παραγωγούς των προϊόντων που αναδείχτηκαν από τη διαδικασία, το εργαστήρι παραδοσιακών ζυμαρικών «Η Ανδρίτσαινα» ξεκίνησε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος και σύντομα το προϊόν «Παπαρδέλες» θα πωλείται από τοπικά καταστήματα της αλυσίδας στην Πελοπόννησο.

Ο Γενικός Διευθυντής και ιδιοκτήτης της «Η Ανδρίτσαινα» Γιάννης Γεωργακόπουλος, ανέφερε: «Χάρη στο zampple, όχι μόνο καταφέραμε να πάρουμε πολύτιμη και στοχευμένη γνώση γύρω από το προϊόν μας από πραγματικούς καταναλωτές, αλλά ξεκινήσαμε και συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος αυξάνοντας έτσι σημαντικά τα σημεία διανομής του προϊόντος μας». Το zampple συνεχίζει και φέτος με το zampple Booster 2017. Οι ενδιαφερόμενοι παραγωγοί θα μπορούν να υποβάλουν την συμμετοχή τους μέχρι και τις 15 Ιουνίου.