Marketing Week - 3η χρονιά Zampple Booster στην ΑΒ Βασιλόπουλος

Τρίτη, 22 Αυγούστου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Η διαδικασία αναδεικνύει προϊόντα μικρών παραγωγών

3η χρονιά Zampple Booster στην ΑΒ Βασιλόπουλος

13 Ιουνίου 2017 | 15:50 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Retail

Για 3η χρονιά συνεχίζεται η πρωτοβουλία Zampple Booster σε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος, με σκοπό την ανάδειξη ιδιαίτερων προϊόντων μικρών ελληνικών παραγωγών.

Στην επιτροπή που επέλεξε το shortlist των διαγωνιζόμενων προϊόντων συμμετείχαν εκπρόσωποι του Zampple καθώς και ειδικοί της ΑΒ Βασιλόπουλος. Από το σύνολο των διαγωνιζόμενων ξεχώρισαν τέσσερις συμμετοχές, οι οποίες στη συνέχεια αξιολογήθηκαν από τους καταναλωτές - μέλη της λέσχης του Zampple. Στο πλαίσιο της γέφυρας επικοινωνίας που δημιούργησε το Zampple με τους παραγωγούς των προϊόντων που αναδείχτηκαν από τη διαδικασία, το εργαστήρι παραδοσιακών ζυμαρικών «Η Ανδρίτσαινα» ξεκίνησε συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος και σύντομα το προϊόν «Παπαρδέλες» θα πωλείται από τοπικά καταστήματα της αλυσίδας στην Πελοπόννησο.

Ο Γενικός Διευθυντής και ιδιοκτήτης της «Η Ανδρίτσαινα» Γιάννης Γεωργακόπουλος, ανέφερε: «Χάρη στο zampple, όχι μόνο καταφέραμε να πάρουμε πολύτιμη και στοχευμένη γνώση γύρω από το προϊόν μας από πραγματικούς καταναλωτές, αλλά ξεκινήσαμε και συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος αυξάνοντας έτσι σημαντικά τα σημεία διανομής του προϊόντος μας». Το zampple συνεχίζει και φέτος με το zampple Booster 2017. Οι ενδιαφερόμενοι παραγωγοί θα μπορούν να υποβάλουν την συμμετοχή τους μέχρι και τις 15 Ιουνίου.

Marketing Week Online( 13 Ιουνίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778