Σε συνέχεια της αναβάθμισης της νέας της πλατφόρμας
Με τη διεύρυνση της πελατειακής της βάσης, η Panmedia αποφάσισε να εισέλθει στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Κύπρου, εμπλουτίζοντας τη βάση δεδομένων της, που αφορά προωθητικές ενέργειες των λιανεμπόρων σε επίπεδο ATL και BTL στις χώρες αυτές.

Η Panmedia ενδυναμώνει και εμπλουτίζει τις υπηρεσίες της, παρέχοντας πλέον τη δυνατότητα συγκριτικής κάλυψης και ανάλυσης των προσφορών. Μέσα από τη δεξαμενή των νέων αυτών δεδομένων, παρέχεται η δυνατότητα συγκριτικής ανάλυσης και διαμόρφωσης στρατηγικής σε μια γεωγραφία ευρείας διασποράς. Το συγκεκριμένο project υλοποιήθηκε από την ομάδα της Panmedia, η οποία αποτελείται από τους Μιχάλη Βαλασίαδη, Αλέξανδρο Ματεγάκη, Λία Σαββίδου και Αλέξανδρο Παπαγιάννη.