Marketing Week - Από τη PHOCUS η εκστρατεία «Πιάσε το μολύβι» της AbbVie

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Με διαδραστικό χαρακτήρα και δημιουργία πρωτότυπων υλικών

Από τη PHOCUS η εκστρατεία «Πιάσε το μολύβι» της AbbVie

8 Ιουνίου 2017 | 16:22 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Launching,Υγεία / Ομορφιά

Μία πρωτότυπη και διαφορετική εκστρατεία ενημέρωσης σχεδίασε η PHOCUS, για λογαριασμό της βίο-φαρμακευτικής εταιρείας AbbVie.

Πρόκειται για τη διαδραστική καμπάνια «Πιάσε το Μολύβι» για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα, που έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει το κοινό για τη σημασία της σωστής και έγκαιρης διάγνωσης. Εστιάζοντας στις καθημερινές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με Ρευματοειδή Αρθρίτιδα, η καμπάνια έχει ως βασικό όχημα τη σελίδα www.piasetomolyvi.gr στην οποία έχει αναρτηθεί το προσωπικό γράμμα μίας ασθενούς.

Ο επισκέπτης καλείται να διαβάσει το γράμμα, να επιλέξει μία φράση και χρησιμοποιώντας τον κέρσορα-μολύβι, να τη γράψει στο ειδικό πεδίο, προσομοιώνοντας τη δυσκολία που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι ασθενείς με Ρευματοειδή Αρθρίτιδα. Στη συνέχεια, καλείται να μοιραστεί τη φράση στον προσωπικό του λογαριασμό Facebook, συμβάλλοντας στη διάδοση του μηνύματος της έγκαιρης διάγνωσης.

Βάση του γραφικού χαρακτήρα της ασθενούς, η PHOCUS δημιούργησε μία μοναδική γραμματοσειρά-σήμα κατατεθέν της εκστρατείας, η οποία είναι διαθέσιμη στο www.piasetomolyvi.gr και μπορεί να εγκατασταθεί στον υπολογιστή όπως οποιαδήποτε άλλη γραμματοσειρά. Για τους σκοπούς της εκστρατείας δημιουργήθηκε επίσης σελίδα FB, ενώ «τρέχει» digital ad campaign που περιλαμβάνει Search Engine Marketing (SEM), Display Advertising (Google AdWords), YouTube & Facebook ads.

Marketing Week Online( 8 Ιουνίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778