Marketing Week - Μπίρα: Η κατηγορία που «αφρίζει» από δημιουργικότητα και νέες προτάσεις

Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Μπίρα: Η κατηγορία που «αφρίζει» από δημιουργικότητα και νέες προτάσεις

14 Ιουνίου 2017 | 09:33 Γράφει η Θεώνη  Δρακοπούλου Topics: Τρόφιμα - Ποτά

Σε μία από τις πλέον δραστήριες κατηγορίες στα καταναλωτικά προϊόντα, έχει εξελιχθεί η κατηγορία της μπίρας. Με τον ανταγωνισμό να «ακονίζει» τη φαντασία και με τα insights για τα ζητούμενα των καταναλωτών να αλλάζουν τα δεδομένα, οι εταιρείες επενδύουν στην καινοτομία, εμπλουτίζουν το portfolio τους με νέες προτάσεις και εκσυγχρονίζουν το προφίλ των brands τους, απευθυνόμενες στο σύγχρονο lifestyle των ενδιαφερόμενων κοινών.

Μπορεί οι καιροί που διανύουμε να μας κάνουν να «αφρίζουμε», αυτό φαίνεται όμως ότι δεν συμβαίνει χωρίς ένα ποτήρι παγωμένη μπίρα στο ποτήρι μας. Το δείχνουν και οι έρευνες και οι αριθμοί και η απλή παρατήρηση της κίνησης της αγοράς. Σε έρευνά της η Infobank Hellastat έχει καταγράψει τη στροφή των Ελλήνων προς την κατανάλωση μπίρας, μέσα και έξω από το σπίτι, την ανάπτυξη αρκετών κωδικών, με εκτεταμένο εύρος τιμών, από τις εγχώριες ζυθοποιίες, και την αύξηση των κωδικών νέων, καινοτόμων προϊόντων χαμηλότερων όγκων παραγωγής στα ράφια των super market, ως λόγους που η κατηγορία αντιστέκεται δυναμικά στην κρίση. «Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η μπύρα έχει αρχίσει τα τελευταία χρόνια να εντυπώνεται στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή ως μια οικονομική και υγιεινή επιλογή για όλες τις περιστάσεις και για κάθε χρονική περίοδο. Αυτό φαίνεται από το γεγονός πως η μπίρα έχει χάσει το μικρότερο μερίδιο σε σχέση με άλλες κατηγορίες», σχολιάζει ο Νίκος Μιχαλόπουλος, Marketing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.

Μια νέα κουλτούρα
Ο Laurent Delmouly, Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, προσθέτει στα παραπάνω και την αύξηση της τουριστικής κίνησης τη χρονιά που πέρασε, ως σημαντικό παράγοντα για τη δυναμική αυτή, ενώ αναφέρεται και στη διαμόρφωση μιας κουλτούρας γύρω από τη μπίρα που δίνει ώθηση στην κινητικότητα της κατηγορίας. Επιπροσθέτως, η τάση για μπίρες χαμηλότερης περιεκτικότητας σε αλκοόλ, και η στροφή προς τις ελληνικές ετικέτες, έχει οδηγήσει σε μεγάλο αριθμό νέων λανσαρισμάτων. «Διαμορφώνεται σταδιακά μια κουλτούρα μπίρας στην Ελλάδα, γεγονός ιδιαιτέρως θετικό αφού οδηγεί και στην ανάπτυξη της αγοράς συνολικά. Οι καταναλωτές αναζητούν νέες γεύσεις πέρα από την “κλασική” μπίρα lager, κάτι που αντικατοπτρίζεται π.χ. με την αύξηση στην κατηγορία Weiss, στην οποία είχε σημαντική συνεισφορά η Άλφα Weiss, ενώ υπάρχει και μία στροφή προς τις ελληνικές ετικέτες.

Παράλληλα, έχει κάνει την εμφάνισή της και στην Ελλάδα η παγκόσμια τάση για μπίρες χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας σε αλκοόλ». Σχετικά με τη διαμόρφωση της νέας κουλτούρας γύρω από τη μπίρα και τη μικροζυθοποιία, σχολιάζει ο Ιάσονας Παναγιωτόπουλος της Noctua Brewery: «Ο κλάδος της μικροζυθοποιίας στην Ελλάδα κάνει αυτή τη στιγμή τα πρώτα δειλά βήματά του. Θεωρούμε την άνθηση των τελευταίων χρόνων μια λογική εξέλιξη που ακολουθεί το παράδειγμα των ΗΠΑ και της Ευρώπης, όπου παρατηρείται μια μαζική “επανάσταση” της craft/μη βιομηχανοποιημένης μπίρας».

Βόλτα στην αγορά

«Ακούγοντας» τις καταναλωτικές τάσεις, προκύπτουν πολλά νέα και ενδιαφέροντα λανσαρίσματα από τις εταιρείες. Η αποτύπωση των τάσεων σε νέα προϊόντα δείχνει ξεκάθαρα να προηγούνται οι μπίρες με χαμηλή ή καθόλου περιεκτικότητα σε αλκοόλ, ενώ ακολουθούν οι νέες προτάσεις σε ελληνικές ετικέτες αλλά και η αναβίωση παλαιότερων ονομάτων. Πιο αναλυτικά, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παρουσίασε στην τελευταία έκθεση HO.RE.CA τη Heineken Light, με 86 θερμίδες και 3,3% αλκοόλ. Η Heineken Light αποτελεί την πρώτη καινοτομία της μάρκας από το 1981.  H Amstel, ενίσχυσε τη γκάμα της Amstel Radler, με την Amstel Radler Ginger & Lime, μια νέα πρόταση για το καλοκαίρι με 2% αλκοόλ και 38 θερμίδες ανά 100ml και πικάντικη γεύση χάρη στη τζιντζερόλη που περιέχει. Ενώ, η Fix παρουσίασε την Fix Άνευ, στην κατηγορία της μπίρας χωρίς αλκοόλ, με 15 θερμίδες ανά 100 ml, προσφέροντας τη γνωστή γεύση της, με λιγότερες θερμίδες και άνευ αλκοόλ.

Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης προχώρησε σε δύο νέα λανσαρίσματα, την ξανθιά μπίρα ΕΖΑ ζ Fine Lager, η οποία αποτελεί τη νέα ελληνική πρόταση στην κατηγορία των lager beers, αλλά και την Premium Pilsener, προσθήκη στην κατηγορία των premium beers και με βασικά σημεία διαφοροποίησης την εξαιρετική ποιότητα των υλικών, την εξειδικευμένη διαδικασία παραγωγής και την περιεκτικότητά της σε αλκοόλ που είναι 5,2%. Τα λανσαρίσματα συνεχίζονται από την Κορινθιακή Ζυθοποιία Α.Ε. με την πρώτη φρέσκια, απαστερίωτη και αφιλτράριστη κορινθιακή μπίρα, Canal Dive. Τέλος, άλλη μια σημαντική πρόσφατη κίνηση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ήταν η επανακυκλοφορία της ιστορικής μπίρας Μάμος, η οποία θα παράγεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Πάτρα, ενώ αυτές τις μέρες θα παρουσιαστεί και μια νέα πρόταση στην κατηγορία του μηλίτη, ο Μηλοκλέφτης, που θα αποτελέσει την ελληνική και οικονομική πρόταση της κατηγορίας.

Η δημιουργικότητα στην μπίρα
Όπως παραδοσιακά συμβαίνει αυτή την εποχή στην κατηγορία αλλά και ως φυσικό επακόλουθο όλης της παραπάνω κινητικότητας, υπήρξε έντονη δημιουργικότητα. Η Fix, εκτός από το σποτ λανσαρίσματος της Fix Άνευ, «έβγαλε» στον αέρα και το σποτ για την Fix Hellas με το νέο σλόγκαν «Μία χώρα, μία μπίρα». To τηλεοπτικό εμπνεύστηκε και δημιούργησε η McVictor & Hamilton και αποτελεί την έναρξη της καμπάνιας της Fix Hellas για το 2017, με εικόνες συνυφασμένες με τη γιορτή, την οικογένεια και τα ελληνικά έθιμα. Την παραγωγή έκανε η Stefi & Lynx, με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο. Της McVictor & Hamilton, επίσης σε παραγωγή της Stefi & Lynx, αλλά σε σκηνοθεσία του Στάθη Μουρδουκούτα είναι και το νέο τηλεοπτικό σποτ της Kaiser. Το τηλεοπτικό είναι το δεύτερο με το σλόγκαν «Η απόλαυση είναι θέμα επιλογής» και η ταινία έρχεται και πάλι να επιβραβεύσει όσους είναι επιλεκτικοί, δεν συμβιβάζονται στη καθημερινότητά τους και έχουν στόχο τη δημιουργία μοναδικών στιγμών μέσα από τις επιλογές τους.

Το λανσάρισμα της Heineken Light συνοδεύτηκε από την τηλεοπτική καμπάνια «Κάποιες φορές, καλύτερα Light», παρουσιάζοντας τις στιγμές κατανάλωσης όπου αποτελεί την πιο σωστή επιλογή, ενώ η Soho Square Athens φέτος δημιούργησε τη νέα καμπάνια της μπίρας Άλφα Weiss αλλά και το νέο σποτ «The Naked Truth» για τη Fisher. Πιο αναλυτικά, στο τηλεοπτικό της Άλφα Weiss, «παντρεύεται» η ελληνική κουζίνα με την μπίρα, τοποθετώντας την Άλφα Weiss ως την καλύτερη συνοδεία για κάθε πιάτο. Το μήνυμα «Το φαγητό σου; Η μπύρα σου!», υπογράφει την επικοινωνία. Την παραγωγή πραγματοποίησε η Avion Films και τη μουσική επιμελήθηκε η Musou. Ενώ, το σποτ «The Naked Truth» με το σλόγκαν «it’s about taste», ταξιδεύει τον θεατή στο χρόνο, σε ένα retro περιβάλλον με pop λεπτομέρειες και αντικείμενα, όπου ο ήρωας και η μπίρα διεκδικούν τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Mέσα από μία σεναριακή ανατροπή, γίνεται σαφές πως ο αφηγητής της ιστορίας δεν είναι ο πρωταγωνιστής, αλλά η ίδια η μπίρα που προτρέπει τον θεατή να εστιάσει στην ουσία και στις δυνατές εμπειρίες, προσπερνώντας τις «ταμπέλες».

Τέλος, μια ταινία που έκανε αίσθηση το τελευταίο διάστημα λόγω του συναισθηματικού φορτίου που φέρει είναι αυτή της Άλφα, που αγγίζει τη σχέση πατέρα και γιού. Είναι η δεύτερη ταινία της καμπάνιας της Άλφα που ξεκίνησε το 2016. Ο Laurent Delmouly σχολιάζει: «Η Άλφα αξιοποίησε μία παραδοχή: ότι από την αρχή της οικονομικής κρίσης, οι Έλληνες αναζητούν περισσότερο από ποτέ τις απλές και γνήσιες σχέσεις. Οι δικοί τους άνθρωποι και οι βασικές τους αξίες (φίλοι, οικογένεια, πατρίδα) βρίσκονται στο επίκεντρο της προσοχής τους και, επομένως, αποτελούν πηγή έμπνευσης. Έτσι, βασιζόμενη στην ελληνική της κληρονομιά, η Άλφα παρουσίασε δύο ιστορίες  που γεννούν έντονα συναισθήματα και μας παροτρύνουν να κάνουμε ένα μικρό, αλλά ουσιαστικό βήμα για να έρθουμε πιο κοντά στους δικούς μας ανθρώπους. Μέσω αυτής της προσπάθειας, η Άλφα κατάφερε να προσεγγίσει συναισθηματικά τους καταναλωτές της και να “χτίσει” έναν ξεχωριστό χαρακτήρα».

Μπορεί οι καιροί που διανύουμε να μας κάνουν να «αφρίζουμε», αυτό φαίνεται όμως ότι δεν συμβαίνει χωρίς ένα ποτήρι παγωμένη μπίρα στο ποτήρι μας. Το δείχνουν και οι έρευνες και οι αριθμοί και η απλή παρατήρηση της κίνησης της αγοράς. Σε έρευνά της η Infobank Hellastat έχει καταγράψει τη στροφή των Ελλήνων προς την κατανάλωση μπίρας, μέσα και έξω από το σπίτι, την ανάπτυξη αρκετών κωδικών, με εκτεταμένο εύρος τιμών, από τις εγχώριες ζυθοποιίες, και την αύξηση των κωδικών νέων, καινοτόμων προϊόντων χαμηλότερων όγκων παραγωγής στα ράφια των super market, ως λόγους που η κατηγορία αντιστέκεται δυναμικά στην κρίση. «Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η μπύρα έχει αρχίσει τα τελευταία χρόνια να εντυπώνεται στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή ως μια οικονομική και υγιεινή επιλογή για όλες τις περιστάσεις και για κάθε χρονική περίοδο. Αυτό φαίνεται από το γεγονός πως η μπίρα έχει χάσει το μικρότερο μερίδιο σε σχέση με άλλες κατηγορίες», σχολιάζει ο Νίκος Μιχαλόπουλος, Marketing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.

Μια νέα κουλτούρα
Ο Laurent Delmouly, Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, προσθέτει στα παραπάνω και την αύξηση της τουριστικής κίνησης τη χρονιά που πέρασε, ως σημαντικό παράγοντα για τη δυναμική αυτή, ενώ αναφέρεται και στη διαμόρφωση μιας κουλτούρας γύρω από τη μπίρα που δίνει ώθηση στην κινητικότητα της κατηγορίας. Επιπροσθέτως, η τάση για μπίρες χαμηλότερης περιεκτικότητας σε αλκοόλ, και η στροφή προς τις ελληνικές ετικέτες, έχει οδηγήσει σε μεγάλο αριθμό νέων λανσαρισμάτων. «Διαμορφώνεται σταδιακά μια κουλτούρα μπίρας στην Ελλάδα, γεγονός ιδιαιτέρως θετικό αφού οδηγεί και στην ανάπτυξη της αγοράς συνολικά. Οι καταναλωτές αναζητούν νέες γεύσεις πέρα από την “κλασική” μπίρα lager, κάτι που αντικατοπτρίζεται π.χ. με την αύξηση στην κατηγορία Weiss, στην οποία είχε σημαντική συνεισφορά η Άλφα Weiss, ενώ υπάρχει και μία στροφή προς τις ελληνικές ετικέτες.

Παράλληλα, έχει κάνει την εμφάνισή της και στην Ελλάδα η παγκόσμια τάση για μπίρες χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας σε αλκοόλ». Σχετικά με τη διαμόρφωση της νέας κουλτούρας γύρω από τη μπίρα και τη μικροζυθοποιία, σχολιάζει ο Ιάσονας Παναγιωτόπουλος της Noctua Brewery: «Ο κλάδος της μικροζυθοποιίας στην Ελλάδα κάνει αυτή τη στιγμή τα πρώτα δειλά βήματά του. Θεωρούμε την άνθηση των τελευταίων χρόνων μια λογική εξέλιξη που ακολουθεί το παράδειγμα των ΗΠΑ και της Ευρώπης, όπου παρατηρείται μια μαζική “επανάσταση” της craft/μη βιομηχανοποιημένης μπίρας».

Βόλτα στην αγορά

«Ακούγοντας» τις καταναλωτικές τάσεις, προκύπτουν πολλά νέα και ενδιαφέροντα λανσαρίσματα από τις εταιρείες. Η αποτύπωση των τάσεων σε νέα προϊόντα δείχνει ξεκάθαρα να προηγούνται οι μπίρες με χαμηλή ή καθόλου περιεκτικότητα σε αλκοόλ, ενώ ακολουθούν οι νέες προτάσεις σε ελληνικές ετικέτες αλλά και η αναβίωση παλαιότερων ονομάτων. Πιο αναλυτικά, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παρουσίασε στην τελευταία έκθεση HO.RE.CA τη Heineken Light, με 86 θερμίδες και 3,3% αλκοόλ. Η Heineken Light αποτελεί την πρώτη καινοτομία της μάρκας από το 1981.  H Amstel, ενίσχυσε τη γκάμα της Amstel Radler, με την Amstel Radler Ginger & Lime, μια νέα πρόταση για το καλοκαίρι με 2% αλκοόλ και 38 θερμίδες ανά 100ml και πικάντικη γεύση χάρη στη τζιντζερόλη που περιέχει. Ενώ, η Fix παρουσίασε την Fix Άνευ, στην κατηγορία της μπίρας χωρίς αλκοόλ, με 15 θερμίδες ανά 100 ml, προσφέροντας τη γνωστή γεύση της, με λιγότερες θερμίδες και άνευ αλκοόλ.

Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης προχώρησε σε δύο νέα λανσαρίσματα, την ξανθιά μπίρα ΕΖΑ ζ Fine Lager, η οποία αποτελεί τη νέα ελληνική πρόταση στην κατηγορία των lager beers, αλλά και την Premium Pilsener, προσθήκη στην κατηγορία των premium beers και με βασικά σημεία διαφοροποίησης την εξαιρετική ποιότητα των υλικών, την εξειδικευμένη διαδικασία παραγωγής και την περιεκτικότητά της σε αλκοόλ που είναι 5,2%. Τα λανσαρίσματα συνεχίζονται από την Κορινθιακή Ζυθοποιία Α.Ε. με την πρώτη φρέσκια, απαστερίωτη και αφιλτράριστη κορινθιακή μπίρα, Canal Dive. Τέλος, άλλη μια σημαντική πρόσφατη κίνηση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ήταν η επανακυκλοφορία της ιστορικής μπίρας Μάμος, η οποία θα παράγεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Πάτρα, ενώ αυτές τις μέρες θα παρουσιαστεί και μια νέα πρόταση στην κατηγορία του μηλίτη, ο Μηλοκλέφτης, που θα αποτελέσει την ελληνική και οικονομική πρόταση της κατηγορίας.

Η δημιουργικότητα στην μπίρα
Όπως παραδοσιακά συμβαίνει αυτή την εποχή στην κατηγορία αλλά και ως φυσικό επακόλουθο όλης της παραπάνω κινητικότητας, υπήρξε έντονη δημιουργικότητα. Η Fix, εκτός από το σποτ λανσαρίσματος της Fix Άνευ, «έβγαλε» στον αέρα και το σποτ για την Fix Hellas με το νέο σλόγκαν «Μία χώρα, μία μπίρα». To τηλεοπτικό εμπνεύστηκε και δημιούργησε η McVictor & Hamilton και αποτελεί την έναρξη της καμπάνιας της Fix Hellas για το 2017, με εικόνες συνυφασμένες με τη γιορτή, την οικογένεια και τα ελληνικά έθιμα. Την παραγωγή έκανε η Stefi & Lynx, με σκηνοθέτη τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο. Της McVictor & Hamilton, επίσης σε παραγωγή της Stefi & Lynx, αλλά σε σκηνοθεσία του Στάθη Μουρδουκούτα είναι και το νέο τηλεοπτικό σποτ της Kaiser. Το τηλεοπτικό είναι το δεύτερο με το σλόγκαν «Η απόλαυση είναι θέμα επιλογής» και η ταινία έρχεται και πάλι να επιβραβεύσει όσους είναι επιλεκτικοί, δεν συμβιβάζονται στη καθημερινότητά τους και έχουν στόχο τη δημιουργία μοναδικών στιγμών μέσα από τις επιλογές τους.

Το λανσάρισμα της Heineken Light συνοδεύτηκε από την τηλεοπτική καμπάνια «Κάποιες φορές, καλύτερα Light», παρουσιάζοντας τις στιγμές κατανάλωσης όπου αποτελεί την πιο σωστή επιλογή, ενώ η Soho Square Athens φέτος δημιούργησε τη νέα καμπάνια της μπίρας Άλφα Weiss αλλά και το νέο σποτ «The Naked Truth» για τη Fisher. Πιο αναλυτικά, στο τηλεοπτικό της Άλφα Weiss, «παντρεύεται» η ελληνική κουζίνα με την μπίρα, τοποθετώντας την Άλφα Weiss ως την καλύτερη συνοδεία για κάθε πιάτο. Το μήνυμα «Το φαγητό σου; Η μπύρα σου!», υπογράφει την επικοινωνία. Την παραγωγή πραγματοποίησε η Avion Films και τη μουσική επιμελήθηκε η Musou. Ενώ, το σποτ «The Naked Truth» με το σλόγκαν «it’s about taste», ταξιδεύει τον θεατή στο χρόνο, σε ένα retro περιβάλλον με pop λεπτομέρειες και αντικείμενα, όπου ο ήρωας και η μπίρα διεκδικούν τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Mέσα από μία σεναριακή ανατροπή, γίνεται σαφές πως ο αφηγητής της ιστορίας δεν είναι ο πρωταγωνιστής, αλλά η ίδια η μπίρα που προτρέπει τον θεατή να εστιάσει στην ουσία και στις δυνατές εμπειρίες, προσπερνώντας τις «ταμπέλες».

Τέλος, μια ταινία που έκανε αίσθηση το τελευταίο διάστημα λόγω του συναισθηματικού φορτίου που φέρει είναι αυτή της Άλφα, που αγγίζει τη σχέση πατέρα και γιού. Είναι η δεύτερη ταινία της καμπάνιας της Άλφα που ξεκίνησε το 2016. Ο Laurent Delmouly σχολιάζει: «Η Άλφα αξιοποίησε μία παραδοχή: ότι από την αρχή της οικονομικής κρίσης, οι Έλληνες αναζητούν περισσότερο από ποτέ τις απλές και γνήσιες σχέσεις. Οι δικοί τους άνθρωποι και οι βασικές τους αξίες (φίλοι, οικογένεια, πατρίδα) βρίσκονται στο επίκεντρο της προσοχής τους και, επομένως, αποτελούν πηγή έμπνευσης. Έτσι, βασιζόμενη στην ελληνική της κληρονομιά, η Άλφα παρουσίασε δύο ιστορίες  που γεννούν έντονα συναισθήματα και μας παροτρύνουν να κάνουμε ένα μικρό, αλλά ουσιαστικό βήμα για να έρθουμε πιο κοντά στους δικούς μας ανθρώπους. Μέσω αυτής της προσπάθειας, η Άλφα κατάφερε να προσεγγίσει συναισθηματικά τους καταναλωτές της και να “χτίσει” έναν ξεχωριστό χαρακτήρα».



Τα νέα της αγοράς

Σύμφωνα με σχόλιο της Βάσως Μωραϊτέλη, Client Service Executive της IRI, η κατηγορία της μπίρας είναι σταθερή για το πρώτο τρίμηνο του 2017. Συγκεκριμένα, σχολίασε: «Τα τελευταία στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2017 δείχνουν πως η κατηγορία της μπίρας είναι σταθερή σε όγκο και η ανάπτυξη που παρατηρείται στην αξία οφείλεται κυρίως στον ειδικό φόρο κατανάλωσης που επιβλήθηκε το καλοκαίρι του 2016 και ανέβασε τις τιμές των προϊόντων της κατηγορίας. Ειδικότερα από τα στοιχεία για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2017 προκύπτει άνοδος της τάξης του 10.3% για την αξία των πωλήσεων μπίρας, ενώ ο όγκος κινήθηκε ανοδικά κατά 2% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Πτώση σημειώνουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά 5.6% σε αξία πωλήσεων και σε όρους όγκου κατά 24.8%».

Μπίρας Εμπειρίες
Μέσω βιωματικής εμπειρίας επιδιώκει η Μύθος να συνδεθεί με το κοινό της. Έτσι, δημιούργησε έναν ιδιαίτερο experiential χώρο στην Αθήνα και κάλεσε το κοινό να ζήσει την εμπειρία του Mythos Experience Hostel, το οποίο άνοιξε το Σάββατο 13 Μαΐου στο Ρομάντσο, με 7 διαφορετικά δωμάτια και 7 δραστηριότητες που θα δοκιμάσουν τα όρια, τις αντοχές αλλά και τη φαντασία των επισκεπτών. Το Mythos Experience Hostel θα λειτουργεί τα Σαββατοκύριακα του Μαΐου και του Ιουνίου, δίνοντας τη δυνατότητα στους επισκέπτες να συμμετέχουν σε δραστηριότητες, όπως Blind InsTa-ttoo, Blind hairdo, Laser Battle, Drone basket, Rodeo Ride, Live Stage και Virtual Reality room.

Θεσμικά Ζητούμενα
Μέσα στο 2016, η Ελληνική Ένωση Ζυθοποιών (ΕΕΖ), μετά τη διεύρυνσή της και την ισότιμη εκπροσώπηση μικρών και μεγάλων ζυθοποιείων της χώρας, προχώρησε σε πρόταση για τον εκσυγχρονισμό του νομοθετικού πλαισίου και την υλοποίηση μιας δέσμης 5 προτάσεων που μπορούν να συμβάλλουν στην ανάπτυξη καινοτομίας και στην τόνωση της εγχώριας παραγωγής, σύμφωνα με δημοσίευμα του Marketing Week Ιανουαρίου. Ειδικότερα, οι προτάσεις για την ανάπτυξη του κλάδου συνδέονται, μεταξύ άλλων, με τα ακόλουθα:
- Προσφορά ευέλικτου πλαισίου για τη χρήση πρώτων υλών, όπως η χρήση φρούτων στην παραγωγή μπίρας. 
- Δυνατότητα παραγωγής και εμφιάλωσης από τα ζυθοποιεία ποτών από ζύμωση όπως ο μηλίτης.
- Συμμετοχή των ζυθοποιείων σε επενδυτικά σχέδια του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης. 
- Παροχή κινήτρων σε αγρότες και ζυθοποιίες για την παραγωγή αγροτικών προϊόντων που σχετίζονται με την παραγωγή της μπίρας, καθώς και για τη δημιουργία βυνοποιείων και μονάδων επεξεργασίας λυκίσκου.
- Μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στη μπίρα, ώστε να φτάσει στα επίπεδα του ευρωπαϊκού μέσου όρου.

Noctua Brewery. Νέα άφιξη στην Μικροζυθοποιία
H Noctua είναι η μοναδική μικροζυθοποιία που λειτουργεί στο κέντρο της Αθήνας. Ιδρύθηκε τον Αύγουστο του 2016 από τέσσερις φίλους. Η Noctua κυκλοφορεί δύο διαφορετικές ετικέτες, τη Head Twister, μια  χρυσαφένια Pale Ale με πλούσιο σώμα και έντονη επίγευση και τη Night Vision, μια ιδιαίτερη Black India Pale Ale. Ο ιδιαίτερος χώρος τους στο κέντρο της Αθήνας θα αποτελέσει, όπως μας ενημερώνουν, και κέντρο δοκιμής και ενημέρωσης για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα γύρω από την craft μπίρα.

Υπεύθυνη κατανάλωση
Laurent Delmouly, Διευθυντή Marketing, Αθηναϊκή Ζυθοποιία
«Στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία θέλουμε οι μπίρες μας να συνδέονται με ευχάριστες στιγμές που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά. Για αυτό δίνουμε έμφαση στην προώθηση της υπεύθυνης  κατανάλωσης αλκοόλ. Βασικό μήνυμά μας είναι ότι αλκοόλ και οδήγηση δεν πάνε ποτέ μαζί. Ως εταιρεία, στηρίζουμε ενεργά την καλλιέργεια της κουλτούρας του Νηφάλιου Οδηγού, σε συνεργασία με την ΜΚΟ «Νηφάλιοι – στην υγειά μας», ενώ διενεργούμε σεμινάρια και καμπάνιες για τη σωστή ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των καταναλωτών. Παράλληλα, είμαστε ιδιαιτέρως περήφανοι για τη νέα καμπάνια της Heineken «Όταν Οδηγείς, Μην Πίνεις», με πρωταγωνιστή τον θρύλο της Formula 1, Sir Jackie Stewart, η οποία είναι στον αέρα και δίνει ένα ηχηρό μήνυμα για την υπεύθυνη κατανάλωση».

Νίκος Μιχαλόπουλος, Marketing Director, Ολυμπιακή Ζυθοποιία
«Για μας η υπεύθυνη κατανάλωση βρίσκεται στον πυρήνα της εταιρικής μας φιλοσοφίας. Είμαστε απόλυτα συνειδητοποιημένοι για τους κινδύνους που μπορεί να προκύψουν από την αλόγιστη κατανάλωση των προϊόντων μας. Για αυτό το λόγο στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία οι επικοινωνίες που εφαρμόζουμε δεν επισκιάζουν τη φύση ή τον βαθμό αλκοόλ του προϊόντος. Η κατανάλωση των προϊόντων μας μπορεί να προβάλλεται ως ένα απολαυστικό μέρος της κοινωνικής δραστηριότητας, αλλά δεν αφήνει να εννοηθεί ότι μπορεί να συμβάλει στην ατομική κοινωνική επιτυχία ή αποδοχή».

Marketing Week (T. 1515)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ