Marketing Week - Η Guess ιδρύει θυγατρική στην Ελλάδα

Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

«Αγορά με στρατηγική σημασία η Ελλάδα», λέει ο Δ/νων Σύμβουλος της Guess Inc, V. Herrero

Η Guess ιδρύει θυγατρική στην Ελλάδα

19 Μαΐου 2017 | 16:24 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Ένδυση

Θυγατρική εταιρεία στην Ελλάδα ίδρυσε η μάρκα ένδυσης Guess, εγκαινιάζοντας σήμερα το πρώτο κατάστημα outlet στο οποίο διατηρεί τον άμεσο έλεγχο στο εκπτωτικό χωριό McArthur Glen στην Αθήνα.

Η Guess, η οποία εδρεύει στο Λος Άντζελες, σχεδιάζει να ανοίξει άλλο ένα κατάστημα, στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Η μάρκα Guess έχει παρουσία στην ελληνική αγορά από το 1998, λειτουργώντας βάσει μοντέλου διανομέων. «Το άνοιγμα της Ελλάδας ως άμεσης αγοράς είναι ένα θεμελιώδες βήμα προκειμένου να επιταχύνουμε την ανάπτυξη της επωνυμίας μας και να κάνουμε τη μάρκα Guess ακόμα πιο προσιτή στους Έλληνες καταναλωτές μέσω μιας ξεκάθαρης και ισχυρής παρουσίασης και ποικιλίας προϊόντων σύμφωνα με τη στρατηγική για την επωνυμία μας», δήλωσε ο Victor Herrero, Διευθύνων Σύμβουλος της Guess Inc.

Ο ίδιος τόνισε ότι η Ελλάδα είναι αγορά στρατηγικής σημασίας για την επωνυμία, ως διαχρονικός διεθνής τουριστικός προορισμός. Η εταιρεία σχεδιάζει το άνοιγμα 60 ακόμη καταστημάτων στην Ευρώπη το 2017, εστιάζοντας σε αγορές όπου δεν έχει μεγάλη παρουσία, όπως Ρωσία, Τουρκία και Βόρεια Ευρώπη. Παράλληλα με την εξάπλωσή της στον τομέα της λιανικής, η Guess συνεχίζει την ανάπτυξή της στον τομέα της χονδρικής στην Ελλάδα με shop-in-shop στο Attica στην Αθήνα και τη διανομή ενδυμάτων, αξεσουάρ, υποδημάτων και προϊόντων για το παιδί σε 200 καταστήματα που φιλοξενούν επώνυμες μάρκες. Επίσης, η Guess εξυπηρετεί τους ηλεκτρονικούς πελάτες της στην Ελλάδα μέσω της δικής της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου.

Marketing Week Online( 19 Μαΐου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778