Τα επιτυχημένα παραδείγματα των New York Times και El Pais θα παρουσιασθούν στο Programmatic Advertising Conference’17
Πιθανότατα η σημαντικότερη πρόσφατη μεταβολή στο Programmatic Advertising διεθνώς είναι η εξέλιξη της στρατηγικής των εκδοτών: το Programmatic δεν αντιμετωπίζεται πια ευκαιριακά ως απλό κανάλι διάθεσης του απούλητου αποθεματικού (remnant inventory) με στόχο κάποια οριακά έσοδα, αλλά πλέον αποτελεί ξεκάθαρα μία κεντρική επιλογή για την προσφορά premium θέσεων, με προηγμένες δυνατότητες στόχευσης κοινών.

Καθώς τούτες οι πρακτικές μεταφέρονται με επιτυχία τόσο στο βίντεο περιεχόμενο όσο και στο mobile, είναι προφανές ότι με το Programmatic να συνιστά άνω του 50% της display δαπάνης στις αναπτυγμένες αγορές, οι ευκαιρίες για τους εκδότες, αλλά και τα πρώτα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα θετικά. Σε αυτό το πλαίσιο, θα παρουσιασθούν στο Programmatic Advertising Conference’17 (www.programmatic.gr) τα παραδείγματα των New York Times και της El Pais, όπου οι ομιλητές (Meagan Lopez, Global Digital Business Director, The New York Times και Israel Ruesga, Head of Programmatic & Data, El Pais) θα αναλύσουν και αναπτύξουν τα νέα δεδομένα στη στρατηγική των εκδοτών, τόσο σε ότι αφορά τη μορφή των marketplaces (Open vs Private, RTB vs Direct) και τις συμμαχίες, όσο και τον τρόπο πώλησης (e.g. header bidding) και τις επενδυτικές προτεραιότητες σε ανθρώπους και τεχνολογία.