Marketing Week - Programmatic: νέες τάσεις στην αγορά, νέες ευκαιρίες για τους εκδότες

Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Τα επιτυχημένα παραδείγματα των New York Times και El Pais θα παρουσιασθούν στο Programmatic Advertising Conference’17

Programmatic: νέες τάσεις στην αγορά, νέες ευκαιρίες για τους εκδότες

24 Απριλίου 2017 | 16:26 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Πιθανότατα η σημαντικότερη πρόσφατη μεταβολή στο Programmatic Advertising διεθνώς είναι η εξέλιξη της στρατηγικής των εκδοτών: το Programmatic δεν αντιμετωπίζεται πια ευκαιριακά ως απλό κανάλι διάθεσης του απούλητου αποθεματικού (remnant inventory) με στόχο κάποια οριακά έσοδα, αλλά πλέον αποτελεί ξεκάθαρα μία κεντρική επιλογή για την προσφορά premium θέσεων, με προηγμένες δυνατότητες στόχευσης κοινών.

Καθώς τούτες οι πρακτικές μεταφέρονται με επιτυχία τόσο στο βίντεο περιεχόμενο όσο και στο mobile, είναι προφανές ότι με το Programmatic να συνιστά άνω του 50% της display δαπάνης στις αναπτυγμένες αγορές, οι ευκαιρίες για τους εκδότες, αλλά και τα πρώτα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα θετικά. Σε αυτό το πλαίσιο, θα παρουσιασθούν στο Programmatic Advertising Conference’17 (www.programmatic.gr) τα παραδείγματα των New York Times και της El Pais, όπου οι ομιλητές (Meagan Lopez, Global Digital Business Director, The New York Times και Israel Ruesga, Head of Programmatic & Data, El Pais) θα αναλύσουν και αναπτύξουν τα νέα δεδομένα στη στρατηγική των εκδοτών, τόσο σε ότι αφορά τη μορφή των marketplaces (Open vs Private, RTB vs Direct) και τις συμμαχίες, όσο και τον τρόπο πώλησης (e.g. header bidding) και τις επενδυτικές προτεραιότητες σε ανθρώπους και τεχνολογία.

Marketing Week Online( 24 Απριλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αντηλιακά προϊόντα: Εξειδίκευση, functionality και βιωσιμότητα βγαίνουν από τη «σκιά»

Τις ανάγκες συγκεκριμένων ομάδων καταναλωτών θέτουν στο επίκεντρο οι εταιρείες αντηλιακής φροντίδας, δίνοντας προτεραιότητα στη διάσταση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας σε συνθέσεις και συσκευασίες. Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση κυριαρχούν στην επικοινωνία.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778