Marketing Week - Στρατηγικός στόχος για την ΑΝΕΚ η βελτίωση της κερδοφορίας

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Θετικά αποτελέσματα για 2η χρήση παρουσίασε ο όμιλος

Στρατηγικός στόχος για την ΑΝΕΚ η βελτίωση της κερδοφορίας

18 Απριλίου 2017 | 14:48 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τουρισμός

Θετικά οικονομικά αποτελέσματα για 2η συνεχόμενη χρήση, παρουσίασε ο ναυτιλιακός όμιλος ANEK, ο οποίος συμπληρώνει φέτος 50 χρόνια παρουσίας στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, μετά τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα των δύο τελευταίων χρήσεων, στρατηγικός στόχος της διοίκησης του ομίλου για το 2017 είναι η διασφάλιση και βελτίωση της κερδοφορίας. Tο 2016 o όμιλος της ΑΝΕΚ διατήρησε την κερδοφορία του σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων, πιστοποιώντας τη σημαντική ανάκαμψη που ξεκίνησε την προηγούμενη χρήση.

Η αποδοτικότερη διαχείριση πλοίων και δρομολογίων, ο εξορθολογισμός του κόστους, οι έκτακτες εκναυλώσεις και η διακύμανση των διεθνών τιμών πετρελαίου σε χαμηλότερα επίπεδα συγκριτικά με προηγούμενα χρόνια, ήταν οι παράγοντες που επέτρεψαν στον όμιλο να αντισταθμίσει τις συνέπειες του γενικότερου αρνητικού οικονομικού περιβάλλοντος.

Στα τέλη Μαρτίου 2017 ολοκληρώθηκε η αναδιάρθρωση του μακροπρόθεσμου  δανεισμού της μητρικής, διασφαλίζοντας έτσι τη χρηματοοικονομική σταθερότητα του ομίλου, την αποκατάσταση του κεφαλαίου κίνησης και την ενίσχυση της κεφαλαιακής διάρθρωσης. Σύμφωνα με την εταιρεία, η επίδραση της αναδιάρθρωσης θα αποτυπωθεί στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις του 2017.

Marketing Week Online( 18 Απριλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778