Marketing Week - Στρατηγικός στόχος για την ΑΝΕΚ η βελτίωση της κερδοφορίας

Κυριακή, 17 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Θετικά αποτελέσματα για 2η χρήση παρουσίασε ο όμιλος

Στρατηγικός στόχος για την ΑΝΕΚ η βελτίωση της κερδοφορίας

18 Απριλίου 2017 | 14:48 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,Τουρισμός

Θετικά οικονομικά αποτελέσματα για 2η συνεχόμενη χρήση, παρουσίασε ο ναυτιλιακός όμιλος ANEK, ο οποίος συμπληρώνει φέτος 50 χρόνια παρουσίας στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, μετά τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα των δύο τελευταίων χρήσεων, στρατηγικός στόχος της διοίκησης του ομίλου για το 2017 είναι η διασφάλιση και βελτίωση της κερδοφορίας. Tο 2016 o όμιλος της ΑΝΕΚ διατήρησε την κερδοφορία του σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων, πιστοποιώντας τη σημαντική ανάκαμψη που ξεκίνησε την προηγούμενη χρήση.

Η αποδοτικότερη διαχείριση πλοίων και δρομολογίων, ο εξορθολογισμός του κόστους, οι έκτακτες εκναυλώσεις και η διακύμανση των διεθνών τιμών πετρελαίου σε χαμηλότερα επίπεδα συγκριτικά με προηγούμενα χρόνια, ήταν οι παράγοντες που επέτρεψαν στον όμιλο να αντισταθμίσει τις συνέπειες του γενικότερου αρνητικού οικονομικού περιβάλλοντος.

Στα τέλη Μαρτίου 2017 ολοκληρώθηκε η αναδιάρθρωση του μακροπρόθεσμου  δανεισμού της μητρικής, διασφαλίζοντας έτσι τη χρηματοοικονομική σταθερότητα του ομίλου, την αποκατάσταση του κεφαλαίου κίνησης και την ενίσχυση της κεφαλαιακής διάρθρωσης. Σύμφωνα με την εταιρεία, η επίδραση της αναδιάρθρωσης θα αποτυπωθεί στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις του 2017.

Marketing Week Online( 18 Απριλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778