Marketing Week - To Mytaxi εξαγόρασε το Taxibeat

Τρίτη, 24 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ευρωπαϊκή εταιρεία, θυγατρική του όμιλου Daimler

To Mytaxi εξαγόρασε το Taxibeat

16 Φεβρουαρίου 2017 | 17:15 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: New Business,News,Μεταφορές / Logistics

Επιβεβαιώνονται τελικά οι πληροφορίες για την εξαγορά του Taxibeat, καθώς η Mytaxi, θυγατρική του ομίλου Daimler που δραστηριοποιείται στον κλάδο της ηλεκτρονικής κλήσης και κράτησης ταξί στην Ευρώπη, ανακοίνωσε σήμερα την εξαγορά του 100%, της εταιρείας Taxibeat ΕΠΕ, διαχειριστή του Taxibeat.

Στο πλαίσιο της εξαγοράς, η Mytaxi ενοποιεί την παρουσία της στη διεθνή αγορά αστικών μεταφορών και ενισχύει περαιτέρω τη θέση της ως κορυφαία εταιρεία ηλεκτρονικής κλήσης και κράτησης ταξί στην Ευρώπη. Βάσει της συμφωνίας των δύο πλευρών, δεν θα δημοσιευθούν οι λεπτομέρειες της εξαγοράς. Η Taxibeat ιδρύθηκε το 2011 από τον Νίκο Δρανδάκη και δραστηριοποιείται σε Ελλάδα και Περού. Το Taxibeat, στην Ελλάδα, θα ενοποιηθεί με την πλατφόρμα της mytaxi εντός των επόμενων μηνών και θα μετονομαστεί σε Mytaxi.

Η επιχειρηματική δραστηριότητα του Taxibeat στη Λίμα και στην Λατινική Αμερική θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα από την Ευρωπαϊκή μονάδα, με την ομάδα να παραμένει στην Αθήνα. Το ελληνικό τμήμα της Taxibeat θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και στην εδραίωση της εταιρικής εικόνας στη Λατινική Αμερική. Η Ελλάδα θα γίνει η δέκατη ευρωπαϊκή χώρα στην οποία δραστηριοποιείται η Mytaxi. Ο Klaus Entenmann, Διευθύνων Σύμβουλος της Daimler Financial Services, δήλωσε: «Η Mytaxi αποτελεί βασική συνιστώσα της στρατηγικής μας για το χώρο των μεταφορών. Το γεγονός ότι η Mytaxi αποτελεί θυγατρική του Όμιλου Daimler υπογραμμίζει την φιλοδοξία μας να αναδειχθούμε στον κορυφαίο πάροχο ψηφιακών υπηρεσιών για τον κλάδο των μεταφορών».

Marketing Week Online( 16 Φεβρουαρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778