Marketing Week - Μαριάννα Παπαδοπούλου, Metro ΑΕΒΕ: «Οι καταναλωτές αναζητούν περιεχόμενο που προσφέρει λύσεις»

Σάββατο, 25 Μαρτίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Μαριάννα Παπαδοπούλου, Metro ΑΕΒΕ: «Οι καταναλωτές αναζητούν περιεχόμενο που προσφέρει λύσεις»

4 Ιανουαρίου 2017 | 09:38 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Retail,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

«Οι καταναλωτές πλέον αναζητούν περιεχόμενο που δεν έχει χαρακτήρα πώλησης, αλλά προσφέρει λύσεις ενώ παράλληλα διασκεδάζει και ενημερώνει με έξυπνο τρόπο», μας λέει η Γενική Διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας της Metro, Μαριάννα Παπαδοπούλου. Πως δημιουργείται όμως αυτό το περιεχόμενο;

Με στόχο το χτίσιμο μιας σχέσης καθημερινής επικοινωνίας με τους καταναλωτές της, η αλυσίδα My market λάνσαρε πρόσφατα τα «tipάκια στο τσακ μαμ», μικρά videos συνταγών μέσης διάρκειας 1 λεπτού με κύριο χαρακτηριστικό τη γρήγορη υλοποίηση. Η ενέργεια έρχεται σε συνέχεια της καμπάνιας «Tipάκια καλύτερης ζωής» που ξεκίνησε πριν δύο χρόνια με σλόγκαν «η ζωή μας… καλύτερα». Τα «tipάκια» είναι μικρές, ευχάριστες και έξυπνες ιστορίες καθημερινότητας, με στόχο, όπως μας λέει η Γενική Διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας της Metro AEBE, Μαριάννα Παπαδοπούλου, όχι το εμπορικό αποτέλεσμα, αλλά την ενδυνάμωση της συναισθηματικής σχέσης εμπιστοσύνης που η αλυσίδα αναπτύσσει με τους καταναλωτές της: «θέλαμε να στείλουμε στους πελάτες μας ένα πιο φωτεινό και αισιόδοξο μήνυμα για την καθημερινότητά τους. Οι πελάτες μας ανταποκρίθηκαν με θεαματικό τρόπο, κι αυτό μας οδήγησε στο επόμενο βήμα».

Με ποιους τρόπους τα «Tipάκια στο τσακ μαμ» συνεισφέρουν στο χτίσιμο των σχέσεων της αλυσίδας με τους πελάτες της;
Κάθε νέα ιδέα και δράση που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε, μας φέρνει πιο κοντά τους και ισχυροποιεί τις σχέσεις μας μαζί τους, σχέσεις εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας μέσα στο χρόνο. Ο ψηφιακός κόσμος μας βοηθά να είμαστε σε συνεχή αλληλεπίδραση μαζί τους, να ανταλλάσουμε ιδέες και απόψεις και να μαθαίνουμε τι είναι αυτό που επιθυμούν και περιμένουν από εμάς. Με τα «tipάκια στο τσακ μαμ», τους βοηθάμε να εξελίξουν τις μαγειρικές τους ικανότητες και τις γευστικές τους εμπειρίες με έξυπνες, γρήγορες και εύκολες προτάσεις συνταγών που ο τρόπος που τις παρουσιάζουμε τις κάνει ακόμη πιο εύκολες και διασκεδαστικές! «Τρυπώνουμε» με λίγα λόγια μέσα στην κουζίνα τους και μαγειρεύουμε μαζί τους δημιουργώντας σχέσεις οικειότητας και ζεστασιάς.

Πέρα από την οργανική κίνηση και επισκεψιμότητα στα online assets σας, θα λέγατε ότι επιπλέον «εκσυγχρονίζουν» κατά κάποιο τρόπο την εικόνα της αλυσίδας;
Όχι δεν θα το έλεγα. Τα My market ήταν πρωτοπόρα στην ανάπτυξη της ψηφιακής επικοινωνίας τους και είχαν από πολύ νωρίς δυναμική και ενεργή ψηφιακή παρουσία σε όλα τα μέσα πετυχαίνοντας σε σύντομο χρονικό διάστημα πολύ μεγάλη απήχηση στο κοινό τους. Η ιστοσελίδα μας εμπλουτίζεται σε εβδομαδιαία βάση με ενδιαφέρον και ελκυστικό υλικό που κινητοποιεί τους πελάτες μας να την επισκέπτονται πολύ συχνά. Η σελίδα μας στο Facebook είναι πολύ δραστήρια και διαδραστική, το κανάλι μας στο youtube έχει πιστούς followers, ενώ το νεοσύστατο instagram μας έχει ήδη 2.500 φίλους. Παράλληλα το πρωτοποριακό mobile app των My market έχει γίνει απαραίτητο καθημερινό εργαλείο σε πολλές χιλιάδες χρήστες που το εμπιστεύονται και τους λύνει τα χέρια! Άλλωστε, έχουν ήδη προηγηθεί τα μοντέρνα και καλαίσθητα «tipάκια» μας που άνοιξαν το δρόμο στις… καρδιές των πελατών μας! Τα «tipάκια στο τσακ μαμ» είναι απλά το δυνατό και συνάμα απολύτως απαραίτητο επόμενο βήμα μας!

Το θέμα «μαγειρική», έχει χρησιμοποιηθεί εκτεταμένα από τα brands. Με ποιο τρόπο ξεχωρίζει η δική σας πρόταση;
Η ζωή στην Ελλάδα έχει αλλάξει, μένουμε περισσότερο στο σπίτι, καλούμε φίλους και μαγειρεύουμε περισσότερο. Οι δικές μας συνταγές είναι διασκεδαστικές, πρωτότυπες, μοντέρνες, δεν κουράζουν με πολύπλοκες οδηγίες και διαδικασίες. Τα υλικά καταγράφονται και δεν εκφωνούνται και τα βίντεο είναι εύληπτα και απόλυτα κατανοητά. Ταυτόχρονα για όποιον το επιθυμεί, όλες οι συνταγές είναι καταγεγραμμένες και στο site μας με γραπτή περιγραφή των υλικών και της διαδικασίας, έτσι ώστε να μπορεί κάποιος να το διαβάσει όσες φορές θέλει, να το προσθέσει στη λίστα αγορών του κ.ο.κ.

Marketing Week (T. 1503)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778