Δεν είναι ρητορικά τα ερωτήματα, αλλά ερωτήματα ουσίας, τις απαντήσεις των οποίων αναζητούν καθημερινά τόσο τα στελέχη των εταιρειών αυτοκινήτου, όσο και οι διαφημιστικές εταιρείες και τα media agencies αυτών. Στο πλαίσιο αυτό, το Marketing Week σε συνεργασία με την The Academy, ηγέτιδα ιταλική εταιρεία στο automotive training, coaching & consulting, την PCG Digital Marketing, το αμερικανικό digital agency με εξειδίκευση στο automotive digital marketing και την KnowShare Automotive που δημιουργήθηκε για να προωθήσει στην Ελλάδα υπηρεσίες στην αυτοκινητοβιομηχανία, παρουσιάζουν το συνέδριο Digital Automotive Marketing Conference (www.digitalauto.gr) με τίτλο «Selling Cars in the Digital Era». Το συνέδριο θα διεξαχθεί στην Αθήνα την Τρίτη 8 Νοεμβρίου με keynote speakers τους Giovanni De Paoli, Managing Director της The Academy και Brian Pasch, Founder of PCG Companies, PCG Digital Marketing.

Πολλά τα ερωτήματα
Τα ζητούμενα του digital automotive είναι προφανές ότι δεν εξαντλούνται στα παραπάνω ερωτήματα. Υπάρχουν δεκάδες ακόμα: Ποια είναι η μοναδική πρότασή του εκάστοτε dealer έναντι του ανταγωνισμού; Με ποιους τρόπους μπορεί ένας dealer να τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών; Πώς μπορεί ένα website να μετατραπεί σε ένα δυναμικό εργαλείο marketing που προσαρμόζεται στις ανάγκες των καταναλωτών και μειώνει δραστικά τον κύκλο πώλησης; Πώς τα νέα ψηφιακά κανάλια marketing έχουν επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές επιλέγουν αυτοκίνητο; Για ποιο λόγο μοιράζονται τις αυτοκινητιστικές εμπειρίες τους με βίντεο, φωτογραφίες και κείμενα που αναρτούν στα social media; Γιατί εμπιστεύονται περισσότερο τη γνώμη ενός αγνώστου σε κάποιο online forum παρά τη γνώμη του εξειδικευμένου dealer; Τις απαντήσεις θα δώσουν στο συνέδριο οι δύο κορυφαίοι keynote speakers, μέσα από τις εξής 4 θεματικές ενότητες: General Overview of the Automotive Market, Digital Transforming Automotive Market, Digital Dealers Selling More και Dealers Training to Digital.

Ποιοι είναι οι keynote speakers
Giovanni De Paoli, Managing Director της The Academy
Ακολουθώντας τις σπουδές του στο Μιλάνο πάνω στο Marketing με εξειδίκευση στο Automotive, ο Giovanni De Paoli ξεκίνησε την καριέρα του στην αυτοκινητοβιομηχανία ήδη από το 1988, εργαζόμενος ως υπεύθυνος πωλήσεων σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτου. Αποχώρησε το 1994 για να αναζητήσει νέες εμπειρίες στην αγορά αυτοκινήτου των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου. Σύντομα έγινε ένας από τους πρώτους συμβούλους στην Half-a-Car, μια αμερικανική εταιρεία συμβούλων η οποία ανέπτυξε και εισήγαγε την ιδέα του Trade Cycle Management. Το 2000 με την εξαγορά της Half-a-Car από την Reynolds and Reynolds, ο Giovanni πήρε τη θέση του Γενικού Διευθυντή Νοτιοανατολικής Ευρώπης για τα προϊόντα DMS και το automotive training. Το 2007 ίδρυσε την The Academy, μια εκπαιδευτική και συμβουλευτική εταιρεία που εξειδικεύεται σε κάθε διάσταση της διαδικασίας πώλησης, όπως εξελίσσεται μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον. Η The Academy συνεργάζεται με τους μεγαλύτερους Ιταλούς κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Brian Pasch, Founder of PCG Companies, PCG Digital Marketing
O Brian Pasch, έχοντας περισσότερα από 30 χρόνια σε διοικητικές θέσεις στο IT και στο Marketing, ίδρυσε τον όμιλο PCG, ηγέτη στο automotive marketing strategy, στο dealer education και στα data visualization tools. Το πελατολόγιο της PCG περιλαμβάνει κατασκευαστές και dealers αυτοκινήτων από τις ΗΠΑ, τον Καναδά και το Μεξικό μέχρι την Ευρώπη. Η PCG Digital Marketing είναι το ηγετικό boutique advertising agency, που εφαρμόζει για λογαριασμό των πελατών της cutting edge στρατηγικές marketing. Η εβδομαδιαία τηλεοπτική εκπομπή του με τίτλο “Auto Marketing Now” έχει χιλιάδες τηλεθεατές, επαγγελματίες του automotive. To 2015 ίδρυσε την εταιρεία PCG Research με σκοπό να προσφέρει στην βιομηχανία αυτοκινήτου ανεξάρτητη έρευνα και reviews προϊόντων. Ο Brian έχει εκδώσει 3 βιβλία για το automotive και το πιο πρόσφατο, “Mastering Automotive Digital Marketing”, διδάσκεται στο Northwood University στους μελλοντικούς ηγέτες της αυτοκίνησης.