Μια διοργάνωση της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ

Για κάθε κατηγορία βραβείου έχει συσταθεί επιτροπή στην οποία προεδρεύει μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και συμμετέχουν εκπρόσωποι της ακαδημαϊκής κοινότητας, των χορηγών, των επαγγελματικών φορέων και των χορηγών επικοινωνίας που υποστηρίζουν τον θεσμό. Η διαδικασία αξιολόγησης θα διαρκέσει περίπου ένα μήνα, με βασικά κριτήρια την ποιότητα, την καινοτομία, τη διαφοροποίηση, τις στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών και τα ισχυρά brand names. Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.), διοργανώτρια των βραβείων, αναδεικνύει και επιβραβεύει παραγωγικές επιχειρήσεις και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και επιτυγχάνουν εξαιρετικές επιδόσεις στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων. Ο θεσμός εντάσσεται στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας της ΕΛ.Α.Μ. για την ενδυνάμωση και διάδοση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου καινοτομίας και εξωστρέφειας, που να απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις παραγωγής και μάρκετινγκ προϊόντων.